بازدید 2372
در جام جهاني نمايش بدي نداشتيم

پيرواني: موافق بيانيه کانون مربيان نيستم

کد خبر: ۴۱۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴ 08 July 2014
سرمربي پيشين تيم فوتبال اميد گفت: موافق بيانيه کانون مربيان نيستم اما مخالف اين مسئله هستم که بخواهيم مربي ايراني را «خرد» کنيم.

غلامحسين پيرواني در گفت‌وگو با تسنيم، درباره عملکرد ايران در جام جهاني 2014 برزيل اظهار داشت: درست است که مقابل حريفان‌مان بسته بازي کرديم اما نمايش بدي نداشتيم. نبايد از چهارم شدن ايران در گروه انتقاد کنيم چون بازيکنان بازي خوبي انجام دادند اما بايد پذيرفت که به بازي خوب امتياز نمي‌دهند.

وي در مورد بحث تمديد قرارداد کارلوس کي‌روش گفت: من موافق تمديد قرارداد کي‌روش هستم اما در سوي ديگر نبايد مربي ايراني را به اصطلاح بزنيم. رسانه‌ها بايد حواس‌شان را جمع کنند و به مربيان ايراني شخصيت دهند.

سرمربي پيشين تيم اميد کشورمان ادامه داد: در روزهاي گذشته بحث سرمربيگري حسين فرکي در تيم ملي شنيده مي‌شد و برخي‌ها مدعي بودند که تيم ملي با فرکي فلان نتايج را مي‌گيرد. آيا با کي‌روش يقين داريم که در جام ملت‌هاي آسيا قهرمان مي‌شويم که چنين صحبت‌هايي را مطرح مي‌‌کنند؟

پيرواني در خصوص بيانيه کانون مربيان فوتبال در انتقاد از کارلوس کي‌روش عنوان کرد: موافق اين بيانيه نيستم اما مخالف اين مسئله هستم که بخواهيم مربي ايراني را «خرد» کنيم. کي‌روش مربي بزرگي است اما نبايد مربي ايراني را کوچک کرد.

«چون به گشتي، طبيب از خود ميازار»، پيرواني با خواندن اين شعر تصريح کرد: صحبت‌ها بايد به گونه‌اي مطرح شود که به کسي برنخورد. همه اظهارنظرها بايد منطقي باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار