بازدید 9750
۴

۴ کشته و ۳۰ مصدوم بر اثر واژگونی اتوبوس

اداره راه و شهرسازی نیز به علت نصب گاردریل های غیر استاندارد و ضعیف در محل و شرکت سازنده اسکانیا نیز به علت ضعف ساختاری در اتاق و کنده شدن سقف اتوبوس و در نتیجه پرتاب شدن مسافران به بیرون ، در علت این حادثه مقصر هستند .
کد خبر: ۴۱۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶ 05 July 2014
واژگونی یک دستگاه اتوبوس در استان فارس ۴ کشته و ۳۰ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش «تابناک»، حسین درخشان، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور فروزآباد ـ شیراز در استان فارس خبر داد.

فرمانده پلیس راه شمال استان فارس گفت: با بررسی های انجام شده ، ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئن، علت اصلی این تصادف عنوان شده است .

سرهنگ سیروسی افزود: اداره راه و شهرسازی نیز به علت نصب گاردریل های غیر استاندارد و ضعیف در محل و شرکت سازنده اسکانیا نیز به علت ضعف ساختاری در اتاق و کنده شدن سقف اتوبوس و در نتیجه پرتاب شدن مسافران به بیرون ، در علت این حادثه مقصر هستند .

دراین حادثه که ساعت 12 و 5 دقیقه ظهر امروز در نزدیکی منطقه تنگ زنجیران شهرستان فیروزآباد رخ داد،4 مسافر اتوبوس اسکانیا که از شیراز به عسلویه در حرکت بود ، در دم جان باختند و 22 نفر زخمی و روانه بیمارستان شدند .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴
اي وااااي اي واااااي!باي ذنب قتلت؟به كدامين گناه كشته شدند؟معلومه واژگوني فقط بخاطر اشتباه راننده ميتونه باشه كه بد رانندگي ميكرده...خدا بازماندگان را شفا و تسلي دهند....امين يا رب العالمين
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
نه اگه شما یک بار از این جاده رد بشید میبینید عبور ازش مثل بازی با مرگه
شاید راننده خواسته با یک متخلف برخورد نکنه این حادثه براش اتفاق افتاذه
خداوند به باز ماندگان شفای وبه مردگان رحمت عنایت فرماببد
واقعا جاده فيروزآباد به شيراز و بالعكس فاجعه هست. تاز ه شما اضافه كنيد خودروهاي سنگيني كه براي رفتن به عسلويه از اين جاده تردد مي كنند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس