بازدید 5037

گلدیران:کارت مشتری نقد وتحویل ایشان گردید

کد خبر: ۴۱۳۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲ 05 July 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:


سلام ضمن عرض سلام و خسته نباشید
یک کارت هدیه از شرکت گلدایران برای ما امده خیلی جالب شده قضیه این کارت ان هم اینکه هیچکدام از نمایندگی های گلدیران اصلا این کارت را قبول نمی کنند. با شرکت چند بار تماس گرفتم میگویند پیگیری میکنیم هر دو روز یک بار زنگ میزنندو یک شماره میدهند می گویند با این شماره تماس بگیرید خلاص .با این کارت هدیه نمیدونیم چیکار کنیم به این فکر افتادم تا بفرستم برای مدیر گلدیران شاید به درد بخوره و بتواند نقدش کند.شماره سریال کارت هدیه310209843تاریخ صدور93/03/20بابت ماشین لباسشویی مبلغ هدیه 2000000ریال و عبارت جالب نوشته شده در برگ همراه کارت هدیه به محل خرید خود یا یکی از فروشگاههای مجاز شرکت گلدیران مراجعه نمایید و از کارت خود استفاده نمایید کالا خریداری کرده یا وجه ان را نقدا دریافت نمایید
تلفن  پاسخگویی نیز داده است اما دریغ از یک پاسخ

پاسخ:

باسلام احترام
ضمن تقدیر از مسئولین محترم سایت تابناک که رسالت احقاق حقوق هموطنان را درفضای مجازی سرلوحه اقدامات خود قرار داده اند.با مشتری نامبرده تماس مجدد حاصل گردید ودر تاریخ 93/04/11 کارت ایشان نقد وتحویل ایشان گردید ورضایت حاصل شد.

روابط عمومی گلدیران(ال جی)

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی