بازدید 7948

انتقاد شدید یک مربی فوتبال از کارلوس کروش

کد خبر: ۴۱۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸ 01 July 2014
تیتر یکی از روزنامه های ورزشی ایران حسابی خبرساز شده است. مربیان ایرانی یکی پس از دیگری به این موضوع اعتراض می کنند.

به گزارش جام جم ورزشی ؛ این روزنامه با حمایت کامل از کروش تیتر زده بود که "موتورگازی به جای بنز". ناصر فریاد شیران مربی و پیشکسوت فوتبال ایران در اینباره به سایت جام جم ورزشی گفت: حمله ناجوانمردانه ای به مربیان ایرانی با آن تیتر شد. باید به این نکته توجه کرد که بنزهای زیادی در جام جهانی اوراق شدند. اگر بخواهم کروش را با دیگر مربیان حاضر در جام جهانی مقایسه کنم باید بگویم مربیان دیگر این جام جهانی بسیار بالاتر از بنزی هستند که ما او را کروش می نامیم.

وی افزود: روی هاجسون بنزی بود که اوراق شد، زاکه رونی اوراق شد، دل بوسکه هم اوراق شد. تمام این مربیان سطح خیلی بالاتری از کروش داشتند. تاریخ مصرف کروش تمام شده و او سه سال تمام در فوتبال ایران حضور داشته و طی این مدت هزینه سرسام آوری روی دست فوتبال ایران گذاشته است. او کارنامه ضعیفی هم از خود به جای گذاشت.

این پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه گفت: آماری که فیفا از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران منتشر می کند نشان می دهد ما در میان بدترین های جام جهانی 2014 اول هستیم. این عملکرد ضعیف را با کمک یک پرتغالی به نام کروش به دست آوردیم که در فوتبال برای خودش مارکوپولویی است. ما در بهترین های جام جهانی تیم آخر هستیم.

فریاد شیران با بیان اینکه کروش کارایی خود را در فوتبال ایران از دست داده گفت: در بازی با بوسنی بازیکنان ایرانی نای دویدن نداشتند. با نحوه بدنسازی که کروش برای ملی پوشان در نظر گرفته بود بدترین نتیجه تاریخ را در جام جهانی گرفتیم. ما قبلا در جام جهانی آمریکایی را بردیم که اکنون در دور دوم جام جهانی است. تنها کاری که تیم ملی در برزیل کرد دفاع کردن بود. همه می گویند دفاع اتوبوسی اما من می گویم این دفاع "قطاری" بود.

مربی فوتبال کشور در ادامه گفت: اما ما در کار تهاجمی صفر بودیم. تیم ملی در برزیل فقط 20 دقیقه مقابل آرژانتین خوب بازی کرد اما نباید فراموش کرد که فوتبال 90 دقیقه است. متاسفانه توقع فقط همین بود که ایران به جام جهانی به صعود کند.

وی با اشاره دوباره به تیتر آن روزنامه ورزشی یادآور شد: من اگر جای مجید جلالی(رییس کانون مربیان ایرانی) بودم از آن روزنامه شکایت می کردم. توهین این روزنامه به تمام جامعه فوتبال ایران است. من به عنوان مربی هرگز او را نمی بخشم. متاسفانه کسی هم در اینباره پاسخگو نیست.
فریاد شیران با بیان اینکه کروش در زمان مربی گری برای تیم ملی ایران کمتر حاضر می شد به ایران بیاید گفت: کروش اکنون که قرارداد ندارد به ایران آمده است و مشخص است این آمدن برای چه بوده. الان سر نخواستن این مربی دعواست. او دست به دامان مافیای فوتبال ایران شده تا با یک قرارداد نجومی دیگر در ایران بماند غافل از اینکه دیگر هیچ کس او را نمی خواهد. خبرنگارانی که در حمایت از کروش بیانیه می دهند فراموش نکنند پدربزرگ های کروش بودند که سال ها پیش در بوشهر هموطنان ما را می کشتند!

ناصر فریاد شیران خاطر نشان کرد: تیم ملی فوتبال ایران نیاز به مربی ای چون حسین فرکی دارد. او جوانگراست و می تواند با کمترین میزان قرارداد بهترین تیم را بسازد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها