بازدید 1704

دي‌يونگ بازي با کاستاريکا را از دست داد

کد خبر: ۴۱۲۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲ 30 June 2014
هافبک تيم ملي هلند در نتيجه مصدوميتي که در بازي با مکزيک به آن دچار شد بازي بعدي تيمش در جام جهاني 2010 را از دست داد.

نايجل دي‌يونگ، هافبک تيم ملي هلند به احتمال فراوان در بازي بعدي لاله‌ها در جام جهاني 2014 که در مرحله يک چهارم نهايي اين تورنمنت برابر کاستاريکا خواهد بود، جايي در ميدان نخواهد داشت.

هافبک تيم ميلان ايتاليا در پيروزي 2 بر يک شب گذشته (يکشنبه) تيمش برابر مکزيک تنها 9 دقيقه پس از شروع مسابقه زمين بازي را به دليل درد از ناحيه ران ترک کرد.

به نقل از تسنيم، لوئيز فن‌خال،‌ سرمربي هلند درباره وضعيت دي‌يونگ و احتمال حضورش در بازي برابر کاستاريکا اظهار داشت: دي‌يونگ دچار کشيدگي مختصري از ناحيه کشاله ران شده است و من مجبور شدم که او را تعويض کنم. نمي‌دانم که آيا او براي مرحله يک چهارم نهايي آماده خواهد بود يا خير اما حقيقت اين است که بعيد مي‌دانم او بتواند خودش را به اين بازي برساند.

فن‌خال افزود: دي‌يونگ يکي از مهمترين بازيکنان من است و به همين دليل نبود او در بازي بعد مي‌تواند ضربه سنگيني به ما بزند.

قرار است امروز معاينات تکميلي روي دي‌يونگ صورت بگيرد تا ميزان دقيق مصدوميت وي مشخص شود. تيم ملي هلند که يکي از معدود اروپايي‌‌هاي باقيمانده در جام بيستم است 14 تير در ورزشگاه فونته‌نواي شهر سالوادور به مصاف کاستاريکا مي‌رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل