بازدید 3279

زیکو: رونالدو شاخصه‌های یک کاپیتان را ندارد

کد خبر: ۴۱۱۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵ 29 June 2014
ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل می‌گوید رونالدو بازیکن بزرگی است اما شاخصه‌های یک کاپیتان را ندارد. او معتقد است که کاستاریکا شگفتی‌ساز جام‌جهانی برزیل بوده است.

به گزارش ایسنا ، انتظار می‌رفت که تیم ملی فوتبال پرتغال با ستاره‌هایی که در ترکیب دارد، در جام‌جهانی برزیل نمایش خوبی داشته باشد اما این تیم حتی نتوانست از مرحله گروهی هم صعود کند. کریستیانو رونالدو که بازوبند کاپیتانی پرتغال را به بازو می‌بندد با امیدهای زیادی به برزیل آمده بود؛ چرا که می‌خواست ثابت کند که لقب بهترین بازیکن جهان برازنده او است اما این بازیکن نتوانست انتظارات را برآورده کند و خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نمایش ضعیف پرتغال در جام‌جهانی باعث شد تا بسیاری به انتقاد از رونالدو بپردازند. زیکو، ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل معتقد است که رونالدو بازیکن بزرگی است اما شاخصه‌های رهبری و کاپیتانی یک تیم را ندارد. او گفت: رونالدو نتوانست در برزیل نمایش خوبی داشته باشد و در بازی‌های حساس تاثیرگذار ظاهر شود. تیم ملی فوتبال پرتغال وابسته به رونالدوست و به همین خاطر نتوانست در برزیل نمایش خوبی داشته باشد و خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار رفت.

تیم ملی فوتبال پرتغال در دیدار نخست خود عملکرد بسیار ضعیفی داشت و با چهار گل برابر آلمان تن به شکست داد. این تیم در دیدار دوم برابر آمریکا به تساوی دست یافت و تنها در دیدار سوم برابر غنا به پیروزی رسید تا نتواند به دور بعد راه یابد.

زیکو درباره این سوال که چه تیمی تا الان شگفتی‌ساز جام‌جهانی برزیل بوده است، این گونه پاسخ داد: به نظر من کاستاریکا شگفتی‌ساز جام‌جهانی بوده است. اصلا فکر نمی‌کردم که این تیم در گروهی که تیم‌های بزرگی چون ایتالیا، اروگوئه و انگلیس در آن بازی می‌کردند به عنوان تیم نخست به دور بعد راه یابد. این تیم واقعا نمایش بسیار خوبی داشت و شگفتی مرا برانگیخت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل