بازدید 3358

حاج‌رضايي: کي‌روش بايد بماند

کد خبر: ۴۱۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱ 27 June 2014
کارشناس فوتبال کشورمان گفت که ماندن کي‌روش به نفع فوتبال ايران است.

  امير حاج رضايي درباره عملکرد ايران در بازي‌هاي جام جهاني 2014 برزيل اظهار داشت: من به عملکرد تيم ملي در مجموع 3 بازي نگاه مي‌کنم نه يک بازي. عملکرد ايران در جام جهاني قابل قبول بود و با توجه به مشکلاتي چون تداخل برنامه‌ها، کمبودها و نابساماني‌هايي که در برنامه‌ريزي‌ها وجود داشت، تيم بازي‌هاي آبرومندانه‌اي به نمايش گذاشت که در خور ستايش است.

به گزارش تسنيم، وي در مورد بحث تمديد قرارداد کارلوس کي‌روش گفت: کي‌روش بايد در ايران بماند و قراردادش را تمديد کنند. پيشرفت فوتبال پروسه زمان‌بر است و بهترين مربيان در هر تيمي 5،6 سال کار مي‌کنند. کي‌روش 3 سال است براي ايران کار کرده و بايد کارهاي نيمه‌تمام را انجام دهد و آنها را کامل کند.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد اينکه فدراسيون فوتبال و وزارت ورزش دستمزد زياد کي‌روش را يکي از دلايل احتمال عدم تمديد قرارداد اين مربي اعلام کرده‌اند، تصريح کرد: اعتقاد دارم پول براي تمديد قرارداد کي‌روش هست و اگر مسئولان تصور مي‌کنند که کي‌روش پول زيادي مي‌خواهد، بايد با او مذاکره کنند. فکر نمي‌کنم تنها بحث مسائلي مالي براي تمديد قرارداد کي‌روش وجود داشته باشد.

حاج رضايي در خصوص عملکرد ضعيف تيم‌هاي آسيايي در جام جهاني عنوان کرد: از غرب آسيا تنها ما به عنوان نماينده حضور داشتيم اما از شرق آسيا تيم‌هاي ژاپن و کره‌جنوبي نتايج خوبي نگرفتند. انتظار زيادي از ژاپن و کره براي موفقيت در اين رقابت‌ها داشتم اما نمي‌دانم چه اتفاقي افتاد که اين دو تيم انتظارات را برآورده نکردند. شايد مسائل زيادي چون آب‌وهواي کشور برزيل يکي از دلايل عدم نتيجه گيري اين دو تيم بود اما به نظر مي‌رسد اين دو کشور در فوتبال خود نياز به تفکر جديدي دارند.

وي در پايان گفت: استراليا را يک کشور وارداتي از قاره ديگر مي‌دانم اما قوي‌تر از 3 تيم آسيايي شرکت کننده در جام جهاني بود. استراليا مقابل هلند بازي قابل قبولي انجام داد و پا به پاي حريف بازي کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل