بازدید 31310

انهدام تعدادی از سایت‏های سازمان‏یافته مستهجن ایرانی

افرادی که با اهداف اهانت و تقدس زدایی از اعتقادات مذهبی، توهین به قرآن كريم و معصومین(ع)، ترویج انواع انحرافات بسيار عميق اخلاقی فردي و خانوادگي، تبلیغ فروش دختران ایرانی،شکستن حریم خصوصی افراد، فیلمبرداری مخفیانه و ترغیب کاربران ایرانی اینترنت به تولید محتوای مستهجن مشغول بودند با شناسایی فنی و اطلاعاتی، عناصر اصلی و فعال در این شبکه ها که تعدادی از آن ها در خارج از کشور سکونت داشته اند، شناسایی، بازداشت و تحویل مقامات قضایی شدند.
کد خبر: ۴۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۸۷ - ۲۱:۵۷ 18 March 2009
مرکز بررسی جرائم سازمان یافته خبر از انهدام تعدادی از شبکه های سازمان یافته ضد دینی و ضد فرهنگ و ارزشهای انقلاب اسلامی داد.

به گزارش خبرنگار تابناک به نقل از «گرداب» سایت اطلاع رسانی دایره جرائم سایبری مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در اطلاعیه شماره یک این نهاد آمده است:

به اطلاع ملت شريف و انقلابي ايران اسلامي می رساند، با عنایات خداوند متعال و توجهات خاصه حضرت وليعصر عجل الله فرجه و تلاش شبانه روزی نيروهاي اطلاعاتي سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تعدادی از شبکه های سازمان یافته ضد دینی و ضد "امنيت، فرهنگ و عفت عمومی" كه به زبان فارسی در اینترنت فعاليت مي كردند شناسایی و در یک سلسله عملیات پيچيده فنی-اطلاعاتی منهدم شدند.

بر اساس مستندات بدست آمده و اعترافات صریح عوامل اصلي شبكه هاکه مورد حمایت سرویس های امنیتی کشور های بیگانه قرار داشته اند، این افراد با طراحی و تشکیل شبکه های پيچيده و به قصد پیشبرد اهداف دشمن در قسمتی از پروژه براندازی نرم ، اقدام به راه اندازی تعدادي سایت ضد دینی، مستهجن و ضد انقلابی كرده و با ترفندهايي افراد فعال در اين عرصه را شناسايي و با برقراري ارتباط به پشتیبانی فنی و مالی، خط دهی و هدایت آنان مي پرداخته اند.

پيگيري پروژه هاي شومي با اهداف اهانت و تقدس زدایی از اعتقادات مذهبی، توهین به قرآن كريم و معصومین عليهم السلام، ترویج انواع انحرافات بسيار عميق اخلاقی فردي و خانوادگي، تبلیغ جهت فروش دختران ایرانی،شکستن حریم خصوصی افراد، فیلمبرداری مخفیانه و ترغیب کاربران ایرانی اینترنت به تولید محتوای مستهجن و ضد دینی از جمله فعاليت هاي اين شبكه هاي سازمان يافته بوده است كه بحمدالله با انجام عملیات رهگیری و شناسایی فنی و اطلاعاتی، عناصر اصلی و فعال در این شبکه ها که تعدادی از آن ها در خارج از کشور سکونت داشته اند، شناسایی، بازداشت و تحویل مقامات قضایی شدند.

شايان ذكر است كه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ضمن دستگيري تعدادي از اخلالگران در اينترنت و مسدود نمودن سايت هاي مستهجن و غير اخلاقي، به انتقال آنها بر روي سايتي به نام گرداب(www.gerdab.ir) اقدام نموده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
الحمدلله
دستشان درد نکند
اینها مفسد فی الارض هستند و حاکم شرع باید آنها را به اشد مجازات برساند
اللهم اخذل من خذل دین
خدا قوت
دستتان درد نکنه
این بهترین خبر سال 1387 بود
واقعآ باید در انعکاس این اخبار تلاش کرد تا دل مردم شاد شود
هرکس به دنبال خلاف بر سر ناموس مردم است باید رسوا شود
موفق باشید
خسته نباشید. دستتون درد نکنه. اجرتون با خدا
خدایا تمام دشمنان اسلام را سر به نیست کن
و پاداش پاسداران واقعی اسلام را بینهایت کن
هرکسی به باورهای مردم توهین کند یا زشتی و رذالت را ترویج کند، از عقل و انسانیت بی بهره است و از خدا می خواهیم انان را برای یک زندگی سالم کمک کند.
خدا قوت - این سایت ها و محتوای آنها واقعا انسان را به گناه وا میدارد و آبروی افراد را می برند 0 خدا توفقیقتان بدهد 0
ما نفهمیدیم اینهایی که خارج بودند هم دستگیر شدند یا نه؟
احسنت احسنت
خدا قوت دستتان را صمیمانه می فشارم . اینست مصداق خدمت به دین خدا و یاری مومنین و مسلمین از شر اقدامات پلید شیاطین . مدتها بود که اینترنت شده بود عرصه جولان مشتی اراذل و اوباش که با جذب آدمهای بی بندوبار و لا ابالی ، شرف و ناموس مردم و طهارت مقدسات دینی را به زبان فارسی به سخره گرفته بودند و مخابرات تنها بلد بود آنها را فیلتر کند . این اقدام ریشه ای را نتیجه هشدار هوشمندانه مقام والای ولایت نسبت به اقدامات و تحرکات زیرکانه معاندین اسلام و انقلاب وحاصل تلاش و پیروی مخلصانه پاسداران مرزهای اعتقادی و سیاسی اسلام از رهبرو مقتدای خود می دانم . پاینده باشید ای شیرمردان
خسته نباشید وممنون

بعضی وبلاگ ها هم در لباس دینی

تیشه به ریشه دین میزنند ومثلا صیغه بازی را رواج میدهند ویا تشکیک در اصولانقلاب میکنند لطفا به اینها هم توجه کنید لطفا به این موارد توجه کنید

انشاالله که زنده باشید
دست مریزاد
حرکت واقعا بجا و درستی است.
این سایتها باعث گمراهی خیلی از جوانان ما شده بودن
بی نهایت متشکریم
ayvalah
جای چنین مجوعه ای که بتونه جلوی اینگونه جرائم گسترده رو بگیره واقعا خالی بود. کارشون جهاده و اجرشون خیلی زیاد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر