بازدید 2521

کرار جاسم به زودي به تهران مي‌آيد

کد خبر: ۴۱۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶ 24 June 2014
کرار جاسم براي حضور در استقلال به زودي به تهران سفر خواهد کرد.

مديربرنامه‌هاي جاسم در خصوص اينکه خبرگزاري الغد پرس عراق به نقل از سخنگوي مطبوعاتي باشگاه الطلبه اين کشور اعلام کرد که جاسم کرار به طور رسمي به استقلال پيوسته، گفت: اين اتفاق هنوز رخ نداده اما تقريبا با باشگاه استقلال و آقاي نظري جويباري به توافق رسيده‌ايم. منتظر هستيم کرار کارهاي اداري‌اش طي شود و به تهران بيايد.

به نقل از تسنيم، وي افزود: حضور کرار در استقلال هنوز صددرصد نهايي نشده و پس از حضور خودش مذاکرات نهايي انجام مي‌شود. او از برخي باشگاه‌هاي خليج فارس و ترکيه‌اي هم پيشنهادهايي دارد، اما به خاطر مسائل عقيدتي، خانواده‌اش و ارادتي که به ايران دارد، دوست دارد به استقلال بيايد هر چند حضورش در ايران به لحاظ مسائل مالي چندان به سودش نيست.

مديربرنامه‌هاي کرار جاسم در پاسخ به اين سؤال که اين بازيکن چه زماني به ايران مي‌آيد، عنوان کرد: منتظر هستيم کارهاي او روندش را طي کند و پس از تهيه بليت به ايران خواهد آمد. او مشکلي براي حضور در ايران ندارد و اين مسئله تنها به خواست مسئولان استقلال باز مي‌گردد. اکنون باشگاه استقلال او را مي‌خواهد و ما هم رضايت‌مان را اعلام کرده‌ايم و مشکلي براي حضور کرار در استقلال نيست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل