بازدید 2152

صادق‌پور: سه گزينه به جاي مرغوبکار داريم

کد خبر: ۴۱۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸ 24 June 2014

عضو هيات مديره استقلال با بيان اينکه بر اساس مصوبات هيات مديره، مربيان تيم‌هاي پايه اين تيم را مشخص مي‌کند، مي‌گويد بازيکن سازي براي تيم بزرگسال اولويت او در آکادمي آبي‌پوشان خواهد بود.

رضا صادق‌پور درباره انتصابش به عنوان رئيس آکادمي فوتبال استقلال گفت: اميدوارم اين مسئوليتي که به من تفويض شده است را بتوانم به بهترين نحو انجام دهم و عملکرد مطلوبي داشته باشم. با توجه به اينکه وزير محترم و معاونانش به علاوه مديريت باشگاه استقلال حساسيت ويژه‌اي براي بحث آکادمي در استقلال قائل هستند، من تلاش مي‌کنم که تفکرات آنها را به خوبي اجرا کنم. ما بايد توليد بازيکن در استقلال داشته باشيم. به دنبال کشف و پرورش استعدادها هستيم. ما بايد شرايطي ايجاد کنيم که هرسال بازيکناني را به تيم بزرگسال بدهيم تا هم در هزينه‌ها صرفه‌جويي داشته باشيم و هم در درآمدزايي وضعيتمان بهتر شود.

به گزارش ايسنا، او افزود: وضعيت حساس آکادمي باشگاه استقلال را بايد با تدبير و مديريت به فرصت تبديل کنيم. به شخصه از زحمات آقايان حاجيلو، رجبي، روشن، شهرياري و همه کساني که در اين چند سال در آکادمي استقلال زحمت کشيدند متشکرم و مي‌خواهم با تجميع تجربيات آنها مشکلات پيش روي را حل کنم و وضعيت آکادمي استقلال را بهتر از گذشته کنم. ما به دنبال يک فصل پربار براي تيم‌هاي پايه هستيم، اولويت‌مان قهرماني در پايه‌ها نيست، بلکه بازيکن سازي اولويت اصلي ما خواهد بود.

رئيس آکادمي باشگاه استقلال در پاسخ به اين سوال که چه زميني را به جاي مرغوبکار براي تيم‌هاي پايه اين تيم در نظر گرفته است، بيان کرد: فعلا دو سه گزينه پيش روي داريم و سعي مي‌کنيم که جايي در حد نام استقلال پيدا کنيم. گزينه‌هاي ما در غرب تهران هستند و در حال بررسي آنها هستيم. ما نمي‌خواهيم زمان را از دست بدهيم و با توجه به حساسيت کار تمام تلاش‌مان را معطوف به پيدا کردن اين زمين کرده‌ايم.

او در پاسخ به سوالي درباره سرنوشت مربيان فعلي آکادمي استقلال عنوان کرد: در حال بررسي عملکرد مربيان پيشين هستيم، با توجه به مصوبات هيات مديره درباره آنها تصميم گيري مي‌شود. در مصوبات هيات مدير ويژگي‌هاي مربيان تيم‌هاي پايه ذکر شده است و بر اساس آن حرکت مي‌کنيم. ما از افراد شايسته استفاده خواهيم کرد و با انتخاب اصلح کار را ادامه مي‌دهيم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار