بازدید 82392

پیش‌بینی سرمربی آرژانتین از دیدار با ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: ایران تیم سرسختی است و بازیکنان این تیم شرایط روحی مطلوبی دارند و شاید ما در نیمه اول برابر این تیم به نتیجه مساوی برسیم.
کد خبر: ۴۰۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱ 20 June 2014
سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: ایران تیم سرسختی است و بازیکنان این تیم شرایط روحی مطلوبی دارند و شاید ما در نیمه اول برابر این تیم به نتیجه مساوی برسیم.

به گزارش ایرنا از بلوهوریزونته، تیم ملی فوتبال آرژانتین ساعت 20 و 30 دقیقه فردا (شنبه) در ورزشگاه ˈمینیروˈ شهر ˈبلوهوریزونتهˈ مقابل تیم ملی ایران قرار می گیرد.

«آلخاندرو سابه یا» عصر امروز (جمعه) در نشست خبری پیش از بازی تیم های ایران و آرژانتین اظهار داشت: ایران تیم سرسختی است، چرا که بازیکنان این تیم فیزیکی هستند و از نظر روحی نیز شرایط مطلوبی دارند.

وی با بیان اینکه زمان بازی تیم های ایران و آرژانتین با توجه به آفتابی بودن هوا مناسب نیست، افزود : فردا برای کسب پیروزی و ارایه نمایشی مطلوب تر از بازی نخست به میدان می رویم.

تیم ملی فوتبال کشورمان، در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2014 برزیل در ورزشگاه «بایکسادا» شهر کوریتیبا مقابل تیم ملی نیجریه به تساوی بدون گل رسید و یک امتیاز ارزشمند کسب کرد.

ملی پوشان فوتبال ایران ساعت 20و30دقیقه روزشنبه 31خرداد ماه در ورزشگاه ˈمینیروˈ شهر «بلوهوریزونته» مقابل آرژانتین قرار می گیرند.

ملی پوشان فوتبال ایران بلافاصله پس از دیدار مقابل آرژانتین به شهر سائوپائولو بازمی گردند و تمرینات خود را برای مصاف با بوسنی و هرزگوین دنبال می کنند.

سابه یا که بیشتر از سوی خبرنگاران آرژانتینی با سوالاتی در باره اختلاف در این تیم و انتقاد بازیکنان و مردم از بازی اول این تیم مقابل بوسنی روبرو بود، افزود: ما هنوز دومین بازی خود را نیز انجام نداده ایم و باید بازیهای بیشتری انجام دهیم.

وی به اختلاف ساعت دیدار این تیم با بوسنی و ایران اشاره کرد و گفت: ما ساعت 7 عصر با بوسنی بازی کردیم در حالی که مقابل ایران باید ساعت 13 به وقت محلی به میدان برویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین درپاسخ به این سوال که تیمش چه نوع بازی مقابل ایران انجام می دهد، افزود: ما با سیستم 4 - 3- 3 بازی را شروع می کنیم و اگر لازم باشد سیستم را عوض خواهیم کرد.

وی یادآور شد که باید سعی کنیم تا توپ و زمین را دراختیارداشته باشیم و اگر این ها را نداشته باشیم امکان انجام برنامه ها نخواهد بود.

وی در باره شانس قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2014 گفت: ما هنوز بازی دوم را انجام نداده ایم و الان صبحت در این باره زود است ولی برای قهرمانی آمده ایم.

سابه یا در پاسخ به این سوال که آیا مطمئن هستید که فردا بازی را می برید، گفت: ما باید عملکرد خوبی داشته باشیم و بازی خودمان را انجام دهیم و در نیمه اول وضعیت را بهتر کنیم . شاید در نیمه اول مساوی کنیم ولی در نیمه دوم گل می زنیم.نتیجه حاصل ان چیزی است که در بازی رخ می دهد.باید تلاش کنیم همواره کار خود را بهبود ببخشیم چون در ابتدای کار هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تیمش تلاش می کند تا کمترین اشتباه را مقابل ایران داشته باشد، اظهار کرد: ما تازه شروع کردیم و فقط روی تیم خودمان متمرکز هستم و تمام بازیها را هم نگاه می کنیم.

سرمربی آرژانتین در پاسخ به این سوال که از انتقادات در باره ضعیف بودنش ناراحت می شود، گفت:مردم نظر خودشان را دارند اشکالی ندارد واگر شما انتقاد را قبول نکنید می گویند کله شق هستید و تلاش می کنم تا انتقادات را بشنوم وگوش دهم.

وی در باره حذف اسپانیا گفت: اسپانیا در گروه دشواری قرار داشت و با هلند بازی کرد. هلندتیمی است که در دوره های قبل در فینال بوده و برزیل را هم حذف کرده بوده است از سوی دیگر تیم شیلی نیز یک تیم قدرتی است و خیلی از تیم ها از رقابت با این تیم وحشت دارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین در پاسخ به این سوال که آیا تیمش فردا ایران را شکست می دهد، اظهار داشت: ما یک بازی 90 دقیقه ای داریم و باید باز بازی کنیم و به تیم خود اعتقاد داریم و می توانیم ببریم و نیابد فکر کنیم که هرگز شکست نخواهیم خورد، اگر چه این بدترین اتفاق است.

وی در باره انتقادهای مسی از سیستم تیمش مقابل بوسنی گفت: بازیکنان انتقاد می کنند و با احترام هم حرف می زنند و من هم برای مسی احترام قایل هستم و از این حرف ها نرنجیدم.

سابه یادر باره انتظار پیروزی پرگل آرژانتین مقابل ایران گفت: لازم است که ما روی بازی تمرکز کنیم و متواضع باشیم. اینجا جام جهانی است و هیچ حریفی ضعیف نیست.

سابه یا در باره نوع بازی دفاعی ایران گفت: اگر بتوانیم توپ را در اختیار بگیریم می توانیم طوری عمل کنیم و حریف را شکست دهم و اگر توپ در اختیارشان باشد فضای کمتری در اختیار ما خواهد بود و به همین دلیل لازم است تا سریع حرکت کنیم و پاس سریع هم بدهیم. من دو روز بعد از بازی با بوسنی با مسی راجع به ایران صحبت کردم.

به گفته سابه یا، شاید آرژانتین با ترکیبی متفاوت از ترکیب مقابل بوسنی به مصاف ایران برود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴۲
انتشار یافته: ۶۰
یاد حمله سهمگین کاربرانی ایرانی به صفحه اقای مسی افتادم.اگر در فوتبال شکست بخوریم در این موضوع هرگز شکست نمیخوریم.بی صبرانه منتظر شکست آرژانتین در هر دو مورد هستم.
کاش آندو رو بازی نده چون کارت زرد داره یکی دیگه بگیره به بازی بوسنی نمیرسه کارمون سخت میشه.
پاسخ ها
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
انشالله آرژانتین 6تابزنه
ببینید چقدر محترمانه در مورد تیمی صحبت می کنه که تقریبا نبردنش برای ارژانتین محال محسوب میشه! یاد بگیرید مربیان و جوگیران وطن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
دوست من حرف شما درسته ولی میتونستی جور دیگه بگی که تعصب ایرانی بودن خودت را نیز نشون بدی
یک ایرانی وطن پرست هیچ وقت در مورد تیمش شکست را به زبان نمی آرد هرچند هم احتمالش قوی باشد
راحل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
من کمان میکنم همه ما باید این احترام به دیگران رو یاد بگیریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
دقیقا !!
من خودم همیشه از تیتر هایی که بعد از برد قاطع یک تیم توشون از کلمه تحقیر استفاده میشه متنفرم ! و امیدوارم فرهنگ مطبوعاتمون به سمتی بره که ازین عبارت استفاده نشه
حق گو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
واقعا افرین خیلی خوب گفتی .
پیشرفت افکار بزرگرو میطلبه نه ادمای احساسی و جوگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
در مورد محترمانه صحبت کردن ایشان کاملا حق با شماست، اما اینکه شکست ایران در مقابل آرژانتین رو قطعی می‌دونید خیلی دقیق نیست، اول اینکه احتمالا هر 11 بازیکن ایران بین خط دروازه تا انتهای قوس محوطه 18 قدم تجمع خواهند کرد! دوما شما فکر می‌کردید کاستاریکا بتواند ایتالیا را شکست دهد؟
مانلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
آقا یا خانم خیلییییی بی فرهنگ خواهشا انفدر ایران رو دست کم نگیر...ایران یه عالمه ستاره داره درست مثه آرژانتین...چرا همه میخوان به آدم بگن همیشه توی همه جا خارجی ها از همه بهترن...نکونام و قوچان نژاد و تیموریان و جهانبخش و پولادی و منتظری و حیدری و.......
خداییش اینا ستاره نیستن ؟؟ درمورد سرمربی خوش اخلاق آرژانتین که میگی باید بهت بگم که اگه منظورت این باشه که سرمربی های خارجی بهترن سرمربی ایران هم پرتغالی هست پس جای مشکلی نیست... ;) :*
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
بخاطر همین که میدونه صد در صد میبرن اینجوری صحبت میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
واقعا چرا ما بايد همه چي رو از اين خارجيا ياد بگيريم هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الهی به امید تو. ایران برنده بشه ایشالا ...
ایران ایران ایران
به امید یک باز خوب و منطقی از تیم ملی کشورمان.
درسته آرژانتین مسی رو داره
اما ما هم بازیکن های قوی ای داریم.
پیش بینی بنده به شخصه برد ایران یا مساوی هست.برای تیمم دعا می کنم ایران شایستگی بالا رفتن رو داره!!
خدایا کمکشون کن
سلام
خود شما هم دست کمی از جوگیران ندارید
ادب هم چیز خوبیه
اقاي مربي، شايد هم نيمه اول شاهد برد ايران باشي.
امروز کاستاریکا ایتالیا را شکست داد، بچه شما هم می تونید آرزانتین رو بببرید! کم نیارید
سه بر یک به نفع ایران. می گی نه؟ نگاه کن.
نتیجه بازی ایران آرِزانتین :ایران 2 -آرزانتین 1 واقعیتی که بزودی جهان فوتبال را به لرزه در می آورد !!!!این را با چشم خودتان خواهید دید .وابتدا هم ایران گل می زند آنگاه آرزانتین در پی جبران،گل دومی را نیز می خورد که در بیست دقیقه ی آخر بازی آرزانتین فقط یکی از گل ها را جبران می کند .
این درسته که با احترام در مورد ایران حرف میزنه چون تیمه ما رو کامل انالیز کردن اینو خوب میدونندکه اگه به ایرانی توهین کنند اونوقت باعث افزایش انگیزه ایرانیها میشوند مثله بازی ایران با استرالیا چون ما ایرانیها همیشه در طوله تاریخ مرد روزهای سخت بوده ایم ایشالله فردا یک باره دیگه اینو به جهانیان اثبات کنیم' آرمین یا رب العالمین
Iran farda ba natijeie 2 dar moghabele sefr be Arzhantin khahad bakht va bazi baadi ra ham be bosni vagozar kardeh va hazf khahad shod
ma mibarim 100%
مسی ایران و ابکش میکنه
بنده خدا سابیا خودش گفته اگه مالکیت توپ و بازی رو نداشته باشن برنامه هاشونو نمی تونن اجرا کنن.وآقای کی روش هم مربی بی برنامه ای نیست برای کارنامه ی مربیگری خودش هم که شده باشه جلو آرژانتین خوب و آبرومندانه بازی می کنه.مطمئنم به امید موفقیت تیم ملی
المان قهرمان
به نظر من هر چی که فردا پیش بیاد تیم ایران همیشه بهترین تیم آسیاس
اميدوارم با تلاش زياد و غيرتي كه مثال زدني جوانان ايران زمين هست فردا حداقل يكي ميزنيم
شكست دادن تيم مسي دور از دسترس نيست
مسي برايه تيم هاي بزرك ترس اوره نه برايه ما
ما جوانهايه إيراني با كمك خدا و دعاي مردم خوبمان اين بازي را ميبريم
انشأ ال....
واقعا طرز فکر و ادبیات این مربی محترمانه و حرفه ایست.
همون نیمه اول ایران رو لوله میکنن
اگه مربیای وطنی بودند، همچین کری میخوندند که نگو. مثلاً میگفتن آبکشش می کنیم و از این حرفا.
اي كاش مديران سايت يك نظر سنجي از كاربران در مورد بازي با آرژانتين انجام مي دادند البته بدون هيچ گونه دخالت سليقه نظرات را بدون كم و كاست روس سايت بگذارند
این خودش یک تاکتیک ناکار کردن تیم های احساسی نظیر ایران است حواستون را لطفا جمع کنید و جو گیر نشوید
lما ایرانی ها اگر خوب به فرمایشات رهبر کبیر ایران حضرت امام عمل کنیم درجهان در همه چیز موفق می شویم . چه در علم و چه در میادین ورزشی وعرصه های دیگر ...
خودمان را باور کنیم آرژانتین و دیگر تیم های قدرتمند جهان را می بریم. همچنان که در والیبال یکی از بهترین تیم های جهان هستیم.
بخدا کافی است به خودمان اعتماد داشته باشیم. و خودمان را باور بکنیم.
من عاشق ايرانم،اما هر تيمي ك بازي رو واگذار كنه دليل بر ضعيف بودنش نيست،همون طور ك اسپانيا حذف شد.همه بايد ياد بگيريم ك وطن فروش نباشيم.دعا ميكنم ك مثه بازي قبل بتونن بچه ها عالي بازي كنن.
یا مساوی میشه یا خدایی نکرده خداییییییی نکرده زبونم لال باختیم اما با وجود حقیقی دیگه غمی نیست تو ازی با نیجیریه هم حمله هامون کم بود و فقط دفاع میکردیم اینم بگم که فقط علی کریمی رو کم داشتیم که اگه بود صد در صد ما بازی رو برده بودیم و به تساوی هم نمیکشید و استرس این بازی فردا هم واسمون کم میشد اما باز هم بازیکنای خوبی داریم... به امید پیروزی فردا و قهرمانی چند روز بعد
تواضع و فروتنی شان خجالتمان میدهد.رفتار ما با مسی هم 3 ماه قبل همینطور
بيگ لايك.
موافقم. اميدوارم نتيجه هر چي بشه ابرومند باشه.
به اميد موفقيت.
در اینجا همه لاف میزنند. ولی عملکرد صفر! بازیکنان فوتبال ایران هم اگر مثل والیبالیست ها یک جو غیرت از خودشان نشان بدهند برنده هستند ولی افسوس که...!
بی صبرانه منتظرم تا لیونل مسی جواب توهین ها در صفجه فیس بوکش را در زمین بازی بدهد!
اگر مربی آرژانتين اينطور در مورد تيم ملی جمهوری اسلامی ايران متواضعّانه سخن ميگويد، و يا اينکه در مورد سوال خبرنگار که پرسيده شد که جام را خواهيد بُرد؟ ايشان از دادن جواب سريع خوداری فرمود،چون نميدانی لطفأ بدان فقط به فقط بخاطره عملکرد ضعيف تيمش در مقابل تيم بُوسنی بود و بس.
مربی ارژانتین خیلی با احترام حرف زد ولی در ایران از این گفت و گو خبری نیست
سلام هیچ چیز قابل پیش بینی نیست هر اتفاقی میتونه رخ بده ارزانتین سعی میکنه نیمه اول کار رو تموم کنه که امیدوارم اینگونه نشه
من هم طرفدار ایرانم هم آرژانتین خیلی تماشای بازی امشب سخته برام ولی باز دعا میکنم که ایران برنده بشه
چه مربی با شخصیت پخته و بزرگواریست. حتی یک کلمه در مورد ضعف های ایران در مقابله با آرژانتین بر زبان نیاورده است. رفتار این مربی باید یک کلاس آموزشی برای مربیانی که برای خود لقب گذاشته اند و به جر مبلغ قرارداد و تحقیر این و آن چیزی نیاموخته اند باشد.
اميدوارم ايران اگر هم قراره ببازه لااقل يه بازي خوب ارائه بده و زياد گل نخوره.
باسمه تعالی
اینکه آدم عاقل باید در هر شرایطی و به خصوص در برابر تیم ملی ایران محترمانه صحبت کنه یک اصل مهمه ...
ولی تو صحبتهای این سر مربی آدم به وضوح عدم اطمینان و ترس از اتفاقات پیش بینی نشده را کاملا احساس می کنه !
به امید موفقیت تیم ملی کشورمون در مقابل تمامی حریفهای جام جهانی...
بچه ها موفق باشید یا علی
خدایی مربی خوبی داریم خدا کنه گزارشگدا، مردم و کارشناسامون یکم منصف باشند.اگه ایران بازی خودش رو بکنه شاید ببره.اینقدر نزنیم توسر تیم خودمون.توقع مردم و حس بدیکه کارشناسهای محترم و گزارشگدهامون میدن که مردم هم همینطورن استرس بیجا وارد میکنن.ارژانتین میره تو دورهای بعد ببینید از تیمهای دیگه چندتا میخوره.ایرانی باورتو قوی کن.
تیم ما معمولا در برابر حریف های قدرتمند بهتر بازی میکند انشاء الله با کمک امام زمان (عج) از این بازی هم نتیجه خوبی خواهیم گرفت.
به هر حال ایران در بازی با آرژانتین بازنده هست پس چه بهتر ه کیروش با ترکیب بازیکنان ذخیره در بازی هم به بازیکنان اصلی استراحت بده و هم اینکه آرژانتین رو تحقیر کنه شاید هم با ترکیب جدید نتیجه بهتری بگیریم.
آره واقعا درسته مردم ما خیلی احساسی هستند نمیتونن کمی واقع بین باشند و فقط توهین کردن روخوب بلدن اگه مردعمل هستن باید توی زمین نشون بدن.حالم ازبازیه ایران ونیجریه بهم خورد تیم باید قشنگ ومردونه بازی کنه حتی اگه ببازه مثله استرالیا واقعا دمشون گرم.نه مثله ایران که فقط بلدن بزنن زیره توپ ووقت تلفی کنن.مرد باشن ومردونه بازی کنن که تماشاچی ازبازی لذت ببره به امید موفقیت تیم ملی
با سلام
دوستان واقعا جای خالی دو تا بازیکن اینقدر احساس می شه که هیچ امیدی به وسط و نوک تیم نداره جباری و خلعتبری می تووانستنند جایگزین بسیار عالی برای نکونام و شجاعی باشند
به لطف خدا خواهیم برد
برای پیروزی تیم ملی ایران دعا می کنیم.
خیلی خودمان دست کم نگیریم.
شاید شاید شاید مساوی کردیم
چه دانی
دقيقا مثل مربيان داخلي ما كه قبل از بازي رجز خواني ميكنند وبعد كه مي بازند داور متهم ميشود!!!!
فوتبال غیرقابل پیش بینیه ممکنه ایران عزیزمون ببره .امید داشته باشیم
ایران برنده است
امیدوارم ملی پوشان بازی خوبی از خودشون نمایش بدن، فقط همین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس