بازدید 115748

تكميلي: نتايج نظرسنجي انتخاباتي «تابناک»

بايد توجه داشت که نتايج به دست آمده از اين نظرسنجي با توجه به سلايق مخاطبان «تابناک»، اگرچه بيانگر يک جامعه آماري نسبتاً وسيع و در برگيرنده سلايق مختلف است و طبيعتاً در جاي خود مي‌تواند مورد تحليل و بررسي قرار گيرد، اما به هيچ وجه مدعي اعلام نظر قطعي جامعه ايراني در انتخابات پيش رو نيست.
کد خبر: ۴۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۸۷ - ۲۳:۵۴ 16 March 2009
«تابناک» ضمن قدرداني و تشکر از احساس مسئوليت کاربران سايت نسبت به اوضاع سياسي کشور و شرکت در نظرسنجي درباره کانديداهاي مطرح‌شده براي انتخابات رياست‌جمهوري دهم، نتايج اين نظرسنجي را اعلام مي‌کند.

اين نظرسنجي که به مدت 72 ساعت براي اعلام نظر در دسترس بازديدکنندگان سايت قرار گرفته بود، با استقبال عمومي روبه‌رو شد و تعداد 54407 نفر در اين نظرسنجي شرکت کرده‌اند كه نتايج به دست آمده به شرح زير است:
 
سيد محمد خاتمي:     7 / 51 درصد
 ميرحسين موسوي:     8 / 23 درصد
 محمود احمدي نژاد:     1 / 15 درصد
      دولت ائتلافي:     8 / 6 درصد
      مهدي کروبي:     6 / 2 درصد

گفتني است، از تعداد افراد شرکت‌کننده در نظرسنجي حدود 5 درصد را کاربران خارج از کشور سايت تشکيل مي‌دهند.

ضمناً بايد توجه داشت که نتايج به دست آمده از اين نظرسنجي با توجه به سلايق مخاطبان «تابناک»، اگرچه بيانگر يک جامعه آماري نسبتاً وسيع و در برگيرنده سلايق مختلف است و طبيعتاً در جاي خود مي‌تواند مورد تحليل و بررسي قرار گيرد، اما به هيچ وجه مدعي اعلام نظر قطعي جامعه ايراني در انتخابات پيش رو نيست؛ چراکه شرکت در نظرسنجي مجازي (اينترنتي) عمدتا توسط افراد تحصيلکرده، نخبگان و عموم افرادي که دسترسي به شبکه اينترنت دارند، صورت مي‌گيرد و بديهي است که همه مردم به اينترنت دسترسي ندارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۰
من دو روزه دارم در نظر سنجي شركت مي كنم ولي نمي شه
ای کاش تعداد شرکت کنندگان را هم ذکر میکردید تا بشود به میزان درستی این نظرسنجی در سطح جامعه پی برد. در ضمن قابل توجه ارگانهای آمارگیری که اخیرا نتایج نظرسنجیهایی را انتشار داده اند که نه با عقل جور در میاید و نه با واقعیتهای موجود جامعه. با تشکر از تابناک که بدون دستکاری و جبهه گیری حزبی و سیاسی و با امانتداری نتایج این نظرسنجی را انتشار میدهد.
یعنی همه اونهایی که توی سفرهای استانی خودشون رو برای احمدی نژاد می کشند فقط 15 درصدند؟!
آفرین بر شرافت و اخلاق حرفه ای خبررسانی شما.
وقتی روی احمدی نزاد کلیک می کنید عمل نمیکند نظر سنجی سیاسی است
نظر من این است که خاتمی مظهر تعادل و درایت است و این بهترین راه رسیدن به عدالت می باشد حضور مهندس موسوی بیشتر ارای آقای احمدی نژاد را تحت شعاع قرار مدهد تا آقای خاتمی
باتشكر از تابناك ( مشت نمونه خروار است) باجمع بندي آراء 3 كانديداي اصلاح طلب معلوم مي شود در صورت اجماع اصلاح طلبان 77 % آراء راكسب خواهند كرد بي طرفي و واقع نمائي سايت قابل تقدير ودرس آموزاست
آقا منم باشم میخوام رئیس جمهور رو ببینم دلیل نمیشه خاطر خواهش باشم !!!!!!!!!!جواب سطر سوم
به دوستان عزیز در سایت تابناک تبریک می گویم به خاطر این شجاعت و صداقت .امیدوارم مشی معتدل و اخلاقی و سیاست ورزی مبتنی بر اخلاق و انصاف را که میراثی سترگ از شهدا و بقیه السلف شهداست را با قوت ادامه دهید .
بازم کروبی و احمدی نژاد را رایشون را کم اعلام می کنید. یاد 4 نظرسنجی های سال پیش می افتم.حتما باید یک شوک انتخاباتی دیگر به شما وارد شود تا متوجه شوید که مردم فقط همین چهار تا( یا حتی چهار هزار تا) کاربر اینتنرنتی نیستند. مردم مردمند.
من نتونستم در این نظرسنجی شرکت کنم و برای ipمن تکرار می زنه در حالی که من فقفط می خوام یک بار و اون هم به خاتمی رای بدم.
دستتان درد نکند. اما همانطور که خودتان اشاره کرده اید، این نظر سنجی را نمی توان بیانگر آرای مردم ایران دانست. اما می تواند مورد توجه قرار گیرد و چندان هم بیراه نیست. خودتان بهتر از هر کسی می دانید، اما به گمان من، با توجه به رویکرد منطقی و منصفانه شما در بازتاب اخبار و همچنین نوشتن نقدهای مفید، بی غرضانه و منطقی، بیشترین مخاطبان سایت شما، اصلاح طلبان متعادل و حامی نظام هستند. نکته دیگر اینکه: فکر کنم دلیل پایین بودن آرای دولت ائتلافی، ناشناخته بودن آن برای رای دهندگان است و افراد نمی دانند چه کسی حلقه اصلی و شاه بیت آن است. همچنانکه آرای آقایان کروبی و احمدی نژاد به نظر من، خارج از یک برد واقعی است. فکر کنم در عالم واقع، آرای کروبی بیشتر از احمدی نژاد باشد. به گمان من، اگر یک سایت اصولگرای تندرو بخواهد نظر سنجی کند، احتمالاً کاندیدای خودشان نفر اول باشد. زیرا بیشترین بازدیدکنندگان اینگونه سایتها، به خاطر نوع رویکرد و اطلاع رسانی شان، حامیان خود آنها هستند. در حالیکه سایت تابناک، به خاطر رویه اش، محل مراجعه و منبع همه اقشار (به خصوص افرادی با رویکرد منطقی) است.
این نظر سازی است نه نظر سنجی. شواهد نشان میدهد رای دکتر احمدی نژاد از سایرین خیلی بیشتر است و خود کاندیداها هم متوجه شده اند. اگر مردید این نظر را نمایش دهید.
1 نکته خدمت تابناک اینکه در هنگام درج اعداد دقت کنند زیرا اعداد مربوط به درصد در این صفحه آنطور که باید درج نشده اند. در جواب نظر اول: 100% شما از پروکسی استفاده میکنید که قبلآ از با آی پی شما رای داده شده است
و در جواب نظر پنجم: لطفآ بر مبنای منطق سخن بگویید یعنی اگر روی خاتمی کلیک کنید عمل میکند؟! احتمالآ مشکل از مرورگر شماست اگر هم نظر سنجی به قول شما سیاسی باشد!! اینطور واضح راز را برملا نمیکنند!!
آقای محترم قبلی اگه یادتان باشد نتایج نظر سنجی 4 سال قبل درست بود. اما بعضی ها خوابشان بردو بعضی دیگر....
پس اون 15 در صد چطوره کلیک کردن رو اجمدی نزاد
کاش همه خبر هاتون همه اینطور می بود
من از نظر سنجي و اعلام نتيجه ممنونم كاش خاتمي مانده بود راستش من خودم كه خواستم دو بار راي بهم ازم پذيرفته نشد
هیچ ماست فروشی نمیگه ماست من ترشه مخصوصا سایتی که مال به اصطلاح اصلاح طلبها است.بازم از اینکه بازار انتخابات و داغ می کنید خوبه عیب نداره.ادامه بدید.
کاش خاتمی نمی رفت ...
ولی در نهایت مكر آنها به خودشان باز خواهد گشت چرا كه «و مكروا و مكر الله و الله خیر الماكرین» با این نتیجه معلوم شد که اکثر خوانندگان این سایت دوم خردادی و مشارکتی هستند اینها همه نتایج سم پاشی ها دروغ پراکنی ها و سیاه نمایی های شما علیه دولت احمدی نژاده .
درود بر شما حقا نتیجه منصفانه ایست . اگر رای گیری بعد از رسوائی مسئولان در برخورد با بودجهء مصوب مجلس و جواب منطقی و دندان شکن ریاست مجلس ادامه مییافت, نتیجه ازین هم روشنتر می بود.باتشکر پیشنهاد میشود اینگونه نظرسنجی عادلانه تا برگزاری انتخابات , در چند مرحله تکرار شود.
آفرین بر صداقت حرفه ای شما با ادامه این زوند به رسانه ای همیشه ماندگار در تاریخ ایران تبدیل خواهید شد من به عنوان یک اصلاح طلب افتخارم این است که سایت اصولگرایی را می خوانم که اصولش انسانیت و شرافت است البته ای کاش دوستان تندرو در هر دو جناح یاد بگیرند
به نظر میرسه بعضی از دوستان خیلی ذوست دارند از آیات قرآن بیجا استفاده کنند!! کدام مکر؟!
چند درصد مردم به ایترنت دسترسی دارند.این آمار متعلق به کاربران اینترنتی و درست است.تابناک باید ازسیاست تحمیق دست بردارد وتمام حقیقت را بگویدوالا اعتبارش را ازدست میدهد.فعلا یک نمره منفی در آستانه انتخابات بدست آوردید.مبارک است
ازصداقت شجاعت وبيطرفي شما تشكر ميكنم
در پاسخ به این خواننده محترم این نظر سازی است نه نظر سنجی. شواهد نشان میدهد رای دکتر احمدی نژاد از سایرین خیلی بیشتر است و خود کاندیداها هم متوجه شده اند. اگر مردید این نظر را نمایش دهیدیا در جامعه ایران زندگی نمیکنند یا منافعی دارند و یا هنوز بر صداقت حرفه ای شما پی نبرده اند.
▪ اره کاش خاتمی نمی رفت
خجالت بر انها که به هر آب و آتشی زدن تا سید بزرگوار انصراف بده
بعضی ها (اقتدارگرایان) وقتی کم می آورند و آمارها مطابق میلشان نیست، فورا روحیه تمامیت خواهی آنها گل می کند و تهمت می زنند که این آمار ساختگی است و سایت تابناک را متهم می کنند!!! در صورتی که اینها رای مردم است و مشت هم نمونه خروار. با توجه به اینکه آقای کروبی هیچ مقبولیتی در بین مردم ندارد و میرحسین هم که طرفدار اصلاحات و روند دموکراسی نیست و می خواهد همچون احمدی نژاد به ارزش های اول انقلاب که مربوط به نسل قبل بوده، برگردد، باید گفت خداحافظ دموکراسی و آزادی. چرا که خاتمی از کاندیداتوری انصراف داد.
خیلی نمیشه به نظرسنجی های اینترنتی و در کل نظر سنجی در ایران اعتماد کرد. چون دور قبل معین در صدر تمام نظر سنجی های اینترنتی بود ولی پنجم شد.هر چند وضعیت خاتمی با معین خیلی فرق داره ولی رای میر حسین هم بین توده مردم که به اینترنت دسترسی ندارن بیشتره.
از بی طرفی شما کمال تشکر را دارم چرا که بطور طبیعی نیز چنین نظر سنجی با واقعیت افکار عمومی نزدیکتر است.سلمان ایرانی
فقط عدالت=خاتمی
به نام خدا کدوم شواهد؟؟؟ منظور جمعیت چند هزار نفریه استقبال از آقای خاتمی در شیراز که خودم هم جزوشان بودم؟ چرا اصرار دارید حقیقت را نبینید؟ برای اینکه نظر خودتون رو به کزسی بشونین مثل آقای رییس جمهور آمار رو زیر سوال می برین؟خاتمی رای مردمه من به تابناک اطمینان دارم.
فراموش نکنید کسانی که به احمدی نژاد رای می دهند به انترنت دسترسی ندارند و اهل این این حرفها هم نیستند
طبق آمار موجود در سایت Alexa، سایت بازتاب روزانه حدود 1.2 میلیون بار بازدید میشه. بنابراین فکر می کنم بیشتر از چهار (یا چهار هزار!) نفر در این نظر سنجی شرکت کرده باشند. لطفا تعداد شرکت کننده ها را اعلام کنید.
خاتمی همون اشتباهی رو کرد که در دوران اصلاحات کرد...اینکاره نیستی سید جون...اینجا فرانسه نیست...با طرف مقابلت .فرهنگی برخورد نکن! همین کارو کردی که به این روز افتادیم پسر خوب...با اینکه خیلی دوستت دارم ولی خوشحالم اولش پس کشیدی نه وسطاش!!!!!!! همین اولش حالمونو خوب گرفتی!
درود بر شرافت و اخلاق حرفه ای خبررسانی تابناکی ها اگه ایرنا می گذاشت حتما نتیجه زورکی هم شده چیز دیگه ای بود ... اینجاست که هر کی میخواد خبر درست بخونه مستقیم میاد تابناک ما که در کانادا ایجوری هستیم . موفق باشید و در سال جدید قوی تر
درود بر شرافت تابناک . زنده باد خاتمی که اخلاق مدار بود . کاش می ماندی سید...
چرا درصدهاتون اینجوریه ؟؟؟ جمع آرا میشه 31.66% !!!
اگه خاتمي نباشه انخابات ارزش شركت نداره. ما جوونا به مير حسين يا كس ديگري راي نميديم
لطفا یک بار دیگر نظرسنجی کنید، ولی این دفعه بدون نام خاتمی
این مسخره بازیها چیه پاشین جمع کنید این کاسه کوزه هاتونو. تابناک جون خودتو با این کارا سبک نکن
ببخشید این درصد ها رو که جمع می کنیم چرا صد نمیشه پس بقیش کجاست؟
درود برشما برای رعایت اخلاق حرفه ای و درود بر مرد اخلاق خاتمی عزیز که امروز جلوه دیگری از راز ماندگاریش در قلبها را دیدیم
نسبت آرای اصلاح طلبها با رای گیری سایت ایران اکونومیست تقریبا برابر هست
این پیشگویی صادقانه را منتشر کنید: موسوی با اختلاف 8 تا 10 میلیون جلوتر رئیس جمهور میشود.آمار نظر سنجی شما نیز تقریبا این را می گویید.شرکت کنندگان احتمالا بین 20 تا 25 میلیون.انشاالله ملت فهیم و بزرگوار ایران با شرکت حداکثریدر انتخابات بهترین فرد را هرکس که باشد انتخاب کنند.
خدا قوت به گردانندگان محترم تابناک
آفرین به صداقت حرفه ای تابناک
جا داره واقعا تشکر کنم از نظر سنجی بسیار خوبتون و این رو هم جوانان عزیز بدونن که آقای خاتمی و جناب میر حسین دو روح هستند در یک بدن و از جنس هم.
امیدوارم حداقل قشر تحصیل کردمون با تحقیق و فکر رای دهند من به عنوان دانشجو به خاتمی رای میدم شما هم تحقیق کنید
سلام من وقتي احمدي ن‍‍زاد رو انتخاب مي كنم اينگونه پاسخ مي دهد «كاربر محترم شما مجاز به دادن راي نيستيد. از سيستم يا IP شبكه شما قبلا راي داده شده است.» در حالي كه من بعد از مدتها حال كانكت شدم
البته وقتي بقيه رو مي زنم جواب ميده
پس با این حساب با کناره گیری خاتمی تعداد رای دهندگان به نصف کاهش خواهد یافت
خدا راشکر که خودتان ابروی خودتان را بردید
شما كه در نظر سازي يد طولايي داريد. انتخابات گذشته را فراموش نميكنيم كه چه كرديد!!!
بیش از آن که به نتیجه این نظرسنجی اهمیت دهیم، به صداقت شما در انجام وظیفه رسانه ای خود ارج می نهیم... یا علی مدد
من می خواستم این بار به آقای خاتمی رأی بدهم اما با توجه به انصراف ایشان دیگر به آقای میر حسین یا کروبی هم رأی نمی دهم آقای میر حسین این چند سال کجا بودند یادم نمی رود که ایشان در برابر مشکلات بسیار ضعیف عمل می کردند و در موقع حساس دم به دم استعفاء می دادند و می خواستند برای کشور بحران جدی وارد سازند که با تدبیر امام استعفاء ایشان قبول نشد البته این از آن جهت نبود که امام به ایشان علاقه مند بودند بلکه برای مصالح کشور بود به هر حال فکر می کنم بنده و بیشتر افرادی که می خواستند به آقای خاتمی رأی بدهند این انصراف وی را یک توهین به خود تلقی نموده و معلوم می شود که ایشان مصالح حزبی را بیشتر از مصالح مملکت دوست دارند و به آن توجه دارند لذا به خاطر این توهین به آقای احمدی نژاد رأی خواهیم داد .
واقعا شرم اوره گفته شده که وقتی رویاحمدی نژاد کلیک میکنید مشکلاتی پیش می آید . این یه حقه است برای این که رأی احمدی نژاد در این نظر سنجی بالا بره . فقط کافی است یکبار امتحان کنید تا یک رای به احمدی نژاد اضافه بشه. من خودم این گول رو خوردم شما نخورید
35 در صد مردم ایران روستایی هستند که اکثرآ رایشون احمدی نژاده... خیلی از مردم شهری هم که اهل اینترنت و رسانه ها نیست که بسته به تبلیغات دولتی رایشون میره برا احمدی نژاد...پس جامعه ی آماری مشکل داره.........شما ببینید سال 84 رآی حوضه های انتخابی شمال شهر تهران هاشمی بود و پایین شهر تهران احمدی نژاد...تفاوت در شهر ها هم زیاده...حالا مردم پایین شهر بیشتر وب گردی میکنن یا مردم بالا شهر نمیدونم...آمار یه علمه...یه دکترای آمار ده سال میره دانشگاه درس میخونه که این چیزها رو یاد بگیره و بتونه از نزدیکترین نتیجه رو به سر شماری و رای گیری به دست بیاره...................البته سیاست بحث دیگریست ;-) ....من که رای نمیدم. انتخابم اینه .شماها خودتون میدونید مردم
امیدوارم دولت مهرورز تابناک رو به خاطر بازتاب نظر مردم به سرنوشت بازتاب گره نزند...زنده باد آزادی ...زنده باد طرفداران تفکر زنده باد مخالف من..
تابناکیهای عزیز یه تومن بدید آش به همین خیالم باشین!
به نظر من آمار 15 درصدی دکتر احمدی نژاد در دنیای اینترنت بسیار هم عالی است. دوستان اصلاحات زیاد امیدوار نشوند!
سلام شما تابناکیها که از چند مدت قبل با دکتر احمدی نپاد چپ افتادید این هم روش. هیچ اهمیتی نداره. در ضمن این چندمین کامنت منه که بازم هم میدونم تو سایت نمیذارین. باتشکر
خوب به این می گن صرفه جویی در وقت وهزینه و انرژی ، با چندتا کلیک معلوم شد رئیس جمهور کی میشه !!!!
جامعه ایران بسیار بسته و از نظر سیاسی و اجتماعی توسعه نیافته و عقب مانده است و برای همین بازخورد درستی از جامعه وجود ندارد نمونه آن سال 76 که اگر احتمال می دادند خاتمی به دور دوم هم می رسد قبل از انتخابات ناکارش می کردند یعنی 200 -300 درصد اختلافدر پیش بینی! در غرب به علت باز بودن جوامع و توسعه یافتگی اختلاف ها در حدود 2-3 درصد است. در مجموع می توان گفت این نظرسنجی نظر جامعه اینترنتی ایران است نه کل جامعه. برای همین دوستان کلا با اینترنت آزاد میانه خوبی ندارند!
با تشکر از نظر سنجی بی طرفانه شما . خواستم از آن عزیزانی که به اصطلاح خود را خط امام می دانند ، همان عزیزانی که در موسسه دین و اقتصاد برای خود خیالبافی می کنند ، در خواست کنم تا به این نظر سنجی ها نگاهی بیاندازند .و ببینند با آوردن میر حسین موسوی چه کردند . ببینند با منصرف کردن خاتمی چه کردند .میر حسین برای من و بسیاری دیگر اصلاح طلب نیست . به نظر من قالیباف را بیشتر می توانست اصلاح طلب دانست تا میرحسین
آقایونی که میگید آقای خاتمی تو اینترنت رای اش بیشتره ، اینترنت یعنی چی ، یعنی بدون سانسوری که در تلوزیون هست میشه به خیلی رازها پی برد ، پس این قشر آگاه تر هستند ، نمیدونم چرا انقدر با افتخار هی تکرار میکنین که آره آقای احمدی نژاد تو کاربران اینترنت طرفدار نداره تابناک لطفا انعکاس بده
خداعزت وانصافتان راحفظ نمایدکه واقعا بیطرفید.دست حق نگهدارتان
در جواب دوستانی که میگن جمعش میشه 31% باید بگم لطفا سمت راست ممیز رو بخونین مثلا آقای خاتمی 51 درصد ، اشتباه از تابناکیا هست که البته امیدوارم قصدی در کار نباشه
در مورد اونایی که کی گن این سایت مال اصلاح طلب هاست پیشنهاد می کنم توی سایت های خودشون هم اگر جرات دارند نظرسنجی بگذارند تا معلوم شه چه خبره ...
در جواب اون اقائی که میگه تابناک اصلاح طلبه,انگار هنوز معنی اصولگرا و اصلاح طلب رو نمدونه
همیشه این جور نظر سنجی ها مطابق میل و پیش بینی admin ها پیش میره آخه خالی بندی هم حدی دارد شما مخاطب خود را مثل خود فرض نکنید
اگر آمار شما صفر درصد باشد هم باز به احمدی نژاد رای میدهیم
به شما تبريك مي گم كه منصف هستيد وامانت دار به هر حال اقاي خاتمي به لحاظ صداقت داشتن و قدرت طلب نبودن مورد اعتماد مردم است
من روي گزينه احمدي نژاد اشتباها كليك كردم وعمل كرد فكر مي كنم شما سياسي فكر مي كنيد دوست عزيز.
محسن رضايي بايد خجالت بكشد با اين نظرسنجي سياسي و مزخرفش
من یک اصلاح طلبم ولی با توجه به انصافی که در این مدت از شما سراغ دارم اگر شما اصولگرایید من هم اصولگرایم.کمی از انصاف خود را به ... نیوز هم بدهید.
راي من احمدي نژاد بود ولي سيستم خطا ميداد ومي نوشت قبلا از سيستم شما راي داده شده در حليكه گزينه ديگر انتخاب كردم قبول كرد اين نظر سنجي واقعي نيست
من نتایج این نظر سنجی را خیلی معتبر میدانم. خودم هرکاری کردم نشد بیش از یک بار رای دهم. فکر کنم سایر دوستان هم که نتونستن رای بدن به همین دلیل بوده که قبلا از ای پی شون کسی رای داده. راستی بزرگترین گام برای هر انسانی است. از راستگویی شما و ازادگی شما سپاسگزارم. درود خدا بر شما
با تشکر از عمل صادقانه تان ولی اگه خاتمی نباشه من به هیچ یک از گزینه های فوق رای نمیدم .مگر اینکه جبهه مشارکت اعلام کنه.
من نه طرفدار بازتابم نه دیگران بلکه مستقلم ولی میشه گفت این نتیجه نظرسنجی کسانی است که در سایت تابناک اعلام نظر کردند و ممکنه از واقعیت بدور باشه تو این مملکت چی درسته که این یکی درست باشه ناراحت نباشید (میدونم کامنت منو نمیذارید)
نظر سنجی کاملا سالمه. من به خاتمی رای دادم. برای اینکه امتحان کنم دوباره به خاتمی رای دادم ولی دفعه دوم گفت که از IP شما قبلا استفاده شده. هیچ کلکی در کار نیست. البته اگر گوش شنوایی باشه!!
مردم اینهایی نیستند که در نظرسنجی سایت شما شرکت کردند. مردم اونهایی هستند که نمی دونند سایت و نظرسنجی اینترنتی چی هست. همون روستائی نشینی که با اومدن گاز توی خونش اشک شوق می ریزه. نمی خواد از حالا برنامه ریزی واسه شکست مردی کنید که شکست و پیروزی را فقط در خدمت به مردم می بینه. منتظر می مانیم .یاحق
آقاي مهندس موسوي با رفتار خودخواهانه خود خاتمي را از ميدان به بيرون راند.پس او يك اصلاح طلب نيست.؟؟؟
جواب همشهري محترم كه گفته بود مجموع آراء صد درصد نمي شود، عرض شود كه بهتر كلاس جبراني رياضي را در ايام تعطيلات نوروز از دست ندهد.
درود برصداقت شما
با سلام خدمت شما تابناكيها خدمت دوست عزيزم عرض كنم از تقريبا اول صبح اين نظر سنجي شروع و تا ساعت تقريبا 3 بعدظهر كه من به دقيقه آن را كنترل ميكردم تقريبا بيش از هفت هزار نفر شركت كرده بودند كه يك دفعه قطع شد و دوباره ديروز برروي سايت مشخص شد كه من مجددا راي دادم ولي پذيرفته نشد با توجه به اينكه قبلا راي داده بودم با تشكر اخلاق حرفه اي سايت تابناك .
بر خود لازم ميدانم در عصر هوجي گري و هياهيوي تبليغاتي و سياسي ، اين سايت وزين بدون توجه به گرايش خود اين راي گيري را برگزار و اعلام کرد انشاالله که وزارت کشور و شوراي نگهبان از اين سايت الگو بگيرند. انشاالله...
سایت شما یک سایت با دید خاص سیاسی (ضد دولتی) است. به همین دلیل است که آرای دکتر احمدی نژاد بسیار کم است. در همه ی نظر سنجی ها این دکتر هستند که با اختلاف نفر اول هستند.
سلام من يک اصلاح طلب هستم اما از ته دل به وجود سايت اصول گرايي مثل تابناک افتخار ميکنم
قابل توجه کسانیکه به جمع 100 درصد نرسیده اند:
باید ارقام را معکوس جمع کنید، یعنی مثلا خاتمی هفت درصد و پنجاه و یک صدم درصد نیست بلکه 51 و هفت دهم درصد است.
الان که مطمئن شدید خاتمی انصراف میده این نتایج رو اعلام میکنید. حاضرم قسم بخورم که اگه خاتمی انصراف نمیداد این نتایج رو اعلام نمیکردید.
به تمامی دست اندر کاران سایت وزین و بی طرف تابناک بابت انجام این نظر ستجی تبریک میگویم.
حالا که خاتمی رسما انصراف داد!!!!!! اونوقت باید یه نظر سنجی جدید راه بندازین. در ضمن اسم آقا محسن رو هم از قلم انداختین!!
در جعلی بودن این نظر سازی همین بس که از نمایش هم زمان نتایج جلوگیری شده است البته اونم قابل ساختن است عزیزان تابناکی برای رضایی هم 40 درصد بزنید کی به کیه جریان آزاد اطلاعاته
من کاملا با نظر سنجی سایت تابناک موافقم. خیلی دقیق نظر سنجی کردند چونکه من دوبار می خواستم از کامپیوتر خودم رای بدهم قبول نکرد و این پیغام آمد که شما یکبار رای داده اید و نمی توانید مجددا رای دهید. آفرین بر صداقت تابناک.
ضمن ازسپاس از دست اندرکاران تابناک به نظر میرس مدتی است مواضع تابناک منصفانه تر شده است تو را به خدا حق را همیشه بگویید ولو به ضرر خودتان باشد باور کنید اگر انصاف رارعایت کنید بیشتر مرید ÷یدا می کنید تا فقط طرف یک جناح را بگیرید فکر نمیکردم نتیجه این نظر سنجی را صادقانه بدهید درود به شرف تعهد حرفه ای شما این است رعایت امانت.
شتر در خواب بیند پنبه دانه
گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
این نظر سنجی به درد خودتان می خورد، به خودتان امید بدهید.
لطفا، زنگ بزنید به آقای خاتمی و به ایشان بگویید انصراف خود را پس بگیرد.
چون سایت کاملا بی طرف!! شما پیروزی ایشان را تضمین کرده است.
همه ي شما افتاديد به جون اين بنده خداي يك لا قبا.اين بابا هم بدون حمايت هيچ جناحي باراي قاطع مردم انتخاب شد.كساني كه دم از مردم ميزنندبه انتخاب آن ها احترام نمي گذارند.خاتمي چون مي دانست راي نمي آورد كنار رفت.وگر نه به خاطر ساده لوحي كه نبود.مس دونست سه تاشون جمع بشن شايد بتونن برن مرحله دوم.
درستش این بود گزینه هیچکس هم درج میکردید که ببینید ملت چقدر از عملکرد دولتهای ضعیف گذشته شاکی اند!!!!!!!
با اين همه بازار گرمي براي دولت ائتلافي ديديد كه حتي خوانندگان سايت بازتاب هم به اون رأي قابل توجهي ندادند واي به حال كل جمعيتي كه نه بازتابيند و نه اينترنتي.
اگر در عملکرد شما صداقت بود نتایج نطر سنجی را بلافاصله بعد از هر کلیک اعلام می کردید مردم جواب شما را پای صندوقهای رای می دهند.
خوب معلومه اگه رجانیوز هم نظر سنجی انجام بده مشخصه که نتیجه چی خواهد بود!
راستی نمیدونم چرا هر وقت تو این سایت نظر نوشتم چاپ نکردید.
در اينجا دو مسله مهم وجود دارد
1- دولت ائتلافي چيست و ماهيت ان را براي مردم در رسانه اول بايد شناسائي شود و سپس به راي گذاشته شود
2- متاسفانه دوباره تكرار انروزها شده است بايد يكي از ستونهارا براي اين مطلب قرار ميداديد كه راي نمي د هم انوقت ميدييد كه فقط خودتان خوش خيال هستيد وبس
3- امروز در سرار دنيا ريس جمهور كابينه خود را به ملت معرفي ميكند بهتر است اين را از دنياي ديگر كه قبول نداريد ياد يگيريد انوقت متوجه خواهيد شد جقدر رايها حقيقي خواهد بود
اصلا نظر سنجي سياسي نبود بنده به احمدي نژاد راي دادم اما لازم به ذكر است بنظر بنده جامعه آماري مراجعه كننده به سايت تابناك معمولا تحصيل كرده و ميانسال به بالا و داراي مشي سياسي مشخص هستند. يعني همين نظر سنجي احتمالا در سايت فارس نيوز بنفع شخص ديگري خواهد بود البته اگر مطالب بنده چاپ شود
آمار راي دكتر احمدي نژاد را بايد در سفرهاي استاني و بين اقشار ضعيف مملكت جستجو كرد نه در دنياي اينترنت.
جامعه آماری شما کاملا غلط است. در انتخابات تماما اقشار جامعه شرکت می کنند نه کاربران اینترنت
آفرین به صداقت حرفه ای سایت تابناک که حداقل برای یک بار هم که شده درست و بی غرض خبر رسانی کرد . مطمئناً این جور کارها باعث افزایش اعتماد بینندگان به صداقت شما خواهد شد .
iهر جه خدا خواست همان شد هر چه تابناک خواست نه ان شد.
آقایان عزیز تابناک! نظر سنجی بی طرفانه بایستی در یک سایت بی طرف صورت پذیرد.در غیر این صورت یک نظرسازی سیاسی بیش نیست.
قبلا هم با اين نظرسنجي ها خودتان را مشغول كرده ايدراستي به نظر شما خاتمي آراي 50 درصد مردم را داراست؟؟؟!!!!!!! اگر اين طور است چگونه است كه فهرست مورد اعتماد ايشان حتي يك نفر را هم نتوانست در مجلس ببيند؟؟؟؟ خودتان را مسخره كرده ايد با اين نظرسازيها؟؟؟؟
دلتون رو به اين نظر سنجي ها خوش كنين تا باز هم مردم مثل چهار سال پيش معني واقعي نظر سنجي رو بهتون نشون بدن.
از درستکاری و انساینت و شرافت خبری شما سپاسگذاریم . ملت ایران به شما افتخار میکنند . به جرات میتوانم بگویم یکی از با اخلاق ترین رسانه های بی سانسور کشور هستید که اخبار حقیقی جامعه را منتشر میسازید . دست مریزاد
آش به همين خيال باش !
آقایان سایت تابناک:
گرچه بقول خودتان این نظرسنجی در مورد رای مردم در انتخابات نمیتواند ملاک صحت باشد ولی در مورد طیف مخاطبین شما و همچنین نظر دهندگان سایت شما آمار جالبی بدست میدهدهر چند بنده با رصد چندین سایت مدعی اصولگرائی متوجه شده ام که یک حرکت حساب شده از طرف اصلاح طلبان برای نظر دادن روی مقالات این سایت ها در حال وقوع است شاید بنده را دچار توهم طوطئه بدانید ولی آمار یک سایت مدعی اصولگرائی نباید بالای 70% موافق اصلاح طلبان باشد
اینکه در این نظرسنجی آمار دولت ائتلافی بیشتر از احمدی نژاد باشد نباید شما را از دیدن واقعیات جامعه کور نماید . وخود شما میدانید نظر مردم هم در مورد احمدی نژاد و هم در مورد اصلاح طلبان و دولت ائتلافی با این نظر سنجی تفاوت محسوس دارد و این نظر سنجی با واقعیت تفاوت اساسی دارد.اگر این نظر سنجی را برای دلداری دادن به بعضیها انتشار داده شده داده اید باید گفت این اختلاف خود باعث شک بیشتر آنها میشود نه دلداری!!! چون دروغ که خیلی بزرگ شد باورش سخت میشود اگر اختلاف نظر سنجی کمتر بود باورش راحتتر بوددر پایان اگر خود شما حتی یک ذره به این نظر سنجی ایمان دارید به آقایان قالیباف و رضائی و ولایتی بگوئید خودشان را خراب نکنند زیرا با این نظر سنجی بختی برای پیروزی ندارند
خداوند اینگونه ریاکاران را بدست خودشان رسوا میکندمیدانم که این نظر را چاپ نمیکنید و من هم اصراری به چاپ ندارم ولی انتظار دارم در رفتارتان تجدید نظر کنید .چنانچه واقعا خود را اصولگرا میدانید
نميدوم چرا كسانيكه(براي مثال خودم) مي خواستن به احمدي نژاد راي بدن با پيغام««شما يك بار در نظر سنجي شركت كرده ايد و مجاز نيستيد»»مواجه مي شدند؟!واقعا كه خيلي بيطرف هستيد.!!
4 سال پیش هم احمدی نژاد اخر بود ولی تو واقعیت اول شد تابناک که هیچ بازتاب هم بیاد باز احمدی نژاد اوله تو قلب ما
شما خسته نشديد اينقدر نظرسازي كرديد. از نظرسازي‌هايتان در انتخابات 84 درس عبرت بگيريد و اينقدر خود را بي‌آبرو نكنيد.
نظرسنجي تان را بگذاريد در كوزه و آبش را بخوريد ظاهرا" فراموش كرده ايد كه در انتخابات گذشته نيز با همين روش كثيف سعي داشتيد با انتخاب احمدي نژاد مقابله نماييد اما به كوري چشمتان انتخاب شد آيا امروز كسي ترديد دارد كه خاتمي يك ورشكسته سياسي است و از ترس شكست از كانديد شدن انصراف ميدهد !!! و اما سخني با شما تابناكي ها : عزيزان اين قبري كه شما بالاي آن نشسته ايد و گريه مي كنيد مرده داخلش نيست والسلام...
من در هر دو مرحله نظرسنجي تابناك شركت كردم مرحله اول كه نظرات مشاهده مي شد وقتي جمع كرديد خيلي عصباني شدم ولي بعدا به شما از صميم قلب آفرين گفتم. خسته نباشيد بيطرفانه راه خود را ادامه دهيد ما كاربران حامي شماييم.
اي كاش در هردوجناح اصلي افرادي مثل آقاي محسن رضائي وجود عملي تري داشت ، مثل همان زماني كه بي ادعا براي سرافرازي ايران در جنگ تحميلي جانفشاني ميكرد ، حالا هم به صورت دلسوزانه و بي هياهو به دنبال بهبود وضع مردم است با به سر كار آمدن يك دولت كارآمد.
آيا واقعا فكر مي كنيد آمار رئيس جمهور محبوب ما اينقدر كمه . اگه اينجوري فكر مي كنيد براتون متاسفم.
یادمان هست که دور قبل انتخابات نیز احمدی نژاد آرای خوبی در نظر سنجی ها نداشت...آخه پابرهنه ها و بیچاره ها اینترنت ندارند. ان شاءالله نیز دور بعد ایشان رئیس جمهور شوند.
شما رو بخدا اينقدر نگين اين سايت اصلاح طلبه.البته اين نمايش نتايج راي گيري انصافا قابل تقديره.و صد البته از يك اصولگرا همين انتظار رو بايد داشت
البته باید به این نکته توجه داشت که اکثریت جامعه ما را قشر متوسط جامعه تشکیل میدهند که از اینترنت استفاده نمی کنند و این نظر سنجی به هیچ وجه درست نیست. در دوره بعد نیز احمدی نژاد رای خواهد آورد.
باید توجه داشت که کاربران فضای مجازی و بازدیدکنندگان این سایت جز نخبگان جامعه هستند به همین دلیل نمی توان این نطر سنجی را به همه جامعه تعمیم داد البته نمونه خوبی برای نخبگان جامعه می باشد.
یه آقای گفته یه تومن بدید آش... این ضرب المثل از قدیم و ندیم به این صورت بوده که صنار بده آش...گویا مجاهدتهای دولت نهم به ضرب المثلهای تاریخی هم رسیده و در آن مناطق هم تورم چند صد درصدی موثر واقع شده!!!
نظرات از خود خبر جالبتر بود اگر دقت شود ادبیات طرفداران احمدی نژادتوام با تهدیدوبی ادبی وشاخ شونه کشیدنه.
بعضی ها هی میگن سید بزرگوار که انگار از یه معصوم دارن حرف می زنند. نه بابا جون چه هاشمی، چه خاتمی و چه احمدی نژاد و چه هر کس دیگری که در هر پستی قرار بگیره، مثل همه ماست، بیخودی هی بت نسازیم. اتفاقاً وظیفش هست که درست کار کنه و البته وظیفه ما که کمکش کنیم. البته بگذریم که بعضی ها که دنبال این هستند با لفظ سید بزرگوار هاله ای از تقدس دور خودشان بتنند، در این 4 سال جز فحش و ناسزا، کار دیگری نسبت به دولت نکردند. اینان مثل کسانی هستند که کشتی سوارند و کشتی را سوراخ می کنند.
یادم هست چند سال پیش آقای قرائتی سه جمله زیبا گفتند.
توجیه حماقت است.
تضعیف خیانت است.
تکمیل رسالت است.
و اما بحث: توجیه عملکردهای غلط در دولت جناب احمدی نژاد، حماقت است ولی، بیان این مشکلات در هر جا که منتهی به این شود نه تنها سود بخش نباشد، بلکه باعث مسموم شدن ذهن مخاطب شود، خیانت بزرگی است که بسیاری از مخالفین دولت، در این 4 سال مرتکب شدند و فضا را مسموم نمودند. در صورتیکه اگر این آقایان کمی معقول فکر می کردند، می توانستند چراغ خاموش و دور از هیاهو برای این کشور تلاش کنند تا " تکمیل رسالت است" را عملی کنند. ولی ظاهراً شیفته قدرتند تا شیفته خدمت.
با سلام معلوم شد که چه کسانی تابناک می خونند.
تابناکی های عزیز:با سلام خوب نظر سازی کردید،اما به فرض درست بودن چند درصد مردم ایران بی کارندکه هر روز به سایت شما سر بزنند؟چند درصد مردم به اینترنت دسترسی دارند؟مگر خود شما هر روز گوش فلک را کر نکرده اید که مردم آب ونان می خواهند/ مگر نمی گوئید مردم دارند گرسنگی می می میرند؟پس مردم وقت ندارند به سایت ها سر بزنند وبه xیاyرای بدهند.مردم احمدی نژاد را دوست دارند؛خیلی هم دوست دارن.همین ا ستقبال کردستانی ها هم دیروز این را نشان داد.
22/خرداد به صحت این مطلب می رسید.(انشاءالله)
چرا اينقدر دروغ مي گويد آيا تمام مردم ايران دسترسي به سايت يك جانبه گرايانه شمارا داردشما را دارند و راي مي دهند
درود بر شما که تا این اندازه صادق هستید ، برای دست یابی به محبوبیت صداقت و پرهیز از زخم زبان لازم است که شما هر دو را دارید.
خوب ديگه اينهم يك نوع عدالت تابناكي !
یک نفر ادم سالم توی سی سال گذشته باشد احمدی نژاد است چشمانتو را باز کنید چرا ادم سالم نمی خواد
با فرض درست بودن شرايط سيستم اين نظر سنجي، مهمترين نكته اي كه از اين نتيجه ميتوان دريافت اينكه اكثر مخاطبان سايت تابناك را افراد متمايل به جريان اصلاح طلبي تشكيل ميدهند . اگر دولت ائتلافي را با تسامح در دايره اصولگرايي محسوب كنيم ميببنيم كه حدود 28 درصد چهره هاي اصلاحطلب و حدود 9 درصد جريان اصولگرا را انخاب كرده اند.حال اين سوال مطرح است كه آيا ميتوان تابناك را اصولا دردايره جريان اصولگرايي (فراتر از اشخاص و گروهها) تلقي كرد؟ اگر اينچنين است بايد در عملكرد و برخي مواضع سايت تامل نمود .
با سلام و احترام و تشکر از شما که در روشن سازی حقایق تلاش می کنید
اجرکم عندا...9
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار