بازدید 6689

خشايار اعتمادي: از شکست تيمهاي عربي لذت مي برم!

کد خبر: ۴۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۱:۰۴ 16 March 2009
تب و تاب فوتبال اين روزها همه جا را گرفته، توي اين هياهو فرصتي دست داد تا با هنرمند برجسته موسيقي پاپ کشورمان خشايار اعتمادي هم صحبت شويم. او از فوتبال گفت از تيم "بمب سياه" و خاطراتش با آبي ها و قرمزهاي پايتخت. او فوتبال و اتفاقات فوتبال را تعقيب مي کند. اعتمادي فوتبال را هم از زاويه هنر مي بينيد و به قول خودش از ديد هنر چيزي جز زيبايي نمي توان ديد و او از فوتبال هم فقط زيبايي آنرا مي بيند. ماحصل گفتگوي سايت باشگاه استقلال را با اين هنرمند کشورمان بخوانيد:

آقاي اعتمادي از فوتبال شروع کنيم يا موسيقي؟
فوتبال!

اصولا رابطه شما با ورزش و به خصوص فوتبال چگونه است؟ فوتبالي هستيد يا خير؟
من هم مثل خيلي ها فوتبال را از کوچه و خيابون شناختم کوچه و خيابوني که حال و هواي خاصي داشت و اين چيزي که الان هست نبود کوچه هاي فعلي نفس بچه ها را مي گيره کوچه هاي قديم صداي نشاط بچه ها را همراه داشت.من هم عاشق گل کوچيک بودم مثل خيلي از بچه هاي ايران زمين. يادمه تيمي داشتيم به نام بمب سياه!درمسابقات ماه رمضون شرکت مي کرديم البته اين مربوط به سالهاي 61-1360 ميشه که يادش به خير !

الان چي؟ فوتبال را تعقيب مي کنيد؟
بله، البته بيشتر مسابقات فوتبال را از تلوزيون مي بينم چون نه انرژي اون زمان را دارم نه وقت کافي. اما پيگير اخبار و اتفاقات فوتبال هستم

شما هم مثل خيلي از هنرمندان حتما رنگي نيستيد!
من اصولا طرفدار تيم ملي هستيم ولي توي رده باشگاهي هر دو تيم استقلال و پيروزي را دوست دارم دوستان زيادي توي هر دو تيم دارم به هر دو تيم احترام مي ذارم البته مسابقات استقلال را بيشتر تعقيب مي کنم. سالها پيش مي رفتم امجديه و مسابقات اين دوتا تيم را از نزديک مي ديدم. من با موضع گيري و تعصب سرسختانه مخالفم اما علاقه ام به استقلال را انکار نمي کنم و دوست دارم اين تيم هميشه موفق باشه براي تيم پيروزي نيز به جز در مسابقه با استقلال آروزي موفقيت دارم.

به هر حال اين مشکل ما ايرانيهاست که هنرمندان و افراد شناخته شده و معروف نمي تونند راحت نظرشون را درباره طرفداري از تيم مورد علاقه شون ابراز کنند...
اين فرهنگ ماست ولي به هر حال قابل احترام هست. هواداران هر دو تيم از طرفداران من و صداي من هستند.من هم طرفدار اين تيمها هستم تيم اول من استقلال و تيم دوم من پيروزي است!

اگر پيشنهاد تهيه آلبوم براي باشگاه استقلال شود قبول مي کنيد؟
در سال 1379 اين پيشنهاد به من شد اما به دلايلي که گفتم نپذيرفتم هر چند بعضي از دوستان من اينکار را کرده اند اما من اعتقادي به اينکار ندارم.رسالت موسيقي و هنر بالاتر و برتر از موضع گيري و تعصبات شخصي، سياسي و ورزشي است.

با بازيکنان استقلال رابطه اي داريد؟
بله با چند تا از بازيکنان استقلال دوست و صميمي هستم همين طور با برخي از بازيکنان تيم پيروزي. من با بازيکنان هر دو تيم خاطرات خوبي دارم.

ضمن تشکر از وقتي که به ما داديد اگر حرف و مطلب نگفته اي داريد بفرماييد.
هنر زيباست.... هنرمند بايد زيبا ببيند زيبا فکر کند زيبا سخن کند و زيبا رفتار نمايد. براي همه تيمهاي ايراني در ليگ قهرمانان آسيا آرزوي موفقيت دارم. براي دست اندرکاران پايگاه اينترنتي استقلال تهران نيز آرزوي موفقيت دارم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل