بازدید 6088

اینترنت در مالزی رایگان می شود

دولت ایالت سلانگور مالزی قصد دارد با اجرای طرحی اینترنت بی سیم (وای.فای) را رایگان در اختیار مردم قرار دهد.
کد خبر: ۴۰۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷ 11 June 2014
دولت ایالت سلانگور مالزی قصد دارد با اجرای طرحی اینترنت بی سیم (وای.فای) را رایگان در اختیار مردم قرار دهد.

به گزارش ایرنا، دولت ایالت سلانگور مالزی با استفاده از سیستم ارتباط راه دور و نسل چهارم شبکه تلفن همراه اینترنت رایگان به مردم ارایه می کند.

ˈعبدالخالد ابراهیمˈ سروزیر ایالت سلانگور مالزی روز چهارشنبه در نشستی برای بررسی بودجه سال آینده میلادی این کشور، گفت که طرح اولیه این پروژه به زودی به پارلمان مالزی و مجلس این ایالت ارائه می شود.

براساس گزارش رسانه های محلی مالزی، وی تصریح کرد که به زودی دلایل توجیهی اجرای این طرح را در اختیار مقامات مربوطه قرار می دهد.

این مقام ایالتی مالزی، گفت که با این روش همه مردم از خدمات رایگان اینترنت بهره مند می شود و دولت نیز با اجاره فناوری های به کار گرفته شده، درآمد خواهدداشت.

پیش بینی شده است اجرای این طرح می تواند برای دولت ایالتی سلانگور سود سرشاری به همراه داشته باشد.

مردم مالزی از سال 1995 از خدمات اینترنتی به صورت عام استفاده می کنند و تا پایان سال 2012 حدود 65 درصد از مردم این کشور به خدمات اینترنتی دسترسی داشتند.

دولت مالزی پیش از این نیز از اجرای طرحی برای ارایه رایگان اینترنت در مراکز عمومی این کشور خبر داده بود.

مالزی به رغم تلاش برای توسعه خدمات اینترنتی، براساس گزارش سال 2012 جز پنج کشوری بود که سرعت اینترنت در آن پایین گزارش شد.

کره جنوبی در حال حاضر با سرعت میانگین 14 کیلوبایت بر ثانیه دارای پرسرعت ترین اینترنت جهان است و پس از آن ژاپن، هنگ کنگ، لاتویا، سوئیس، هلند، چک، آمریکا، سوئد و فنلاند قرار دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس