بازدید 22669

هر روز همراه با سیمای خانواده، سیمای زندگی

کد خبر: ۴۰۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰ 31 May 2014
سیمای خانواده یکی از پربیننده ترین برنامه های شبکه یک صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران است که هر روز حدودا ساعت 11:15 شروع و تا ساعت 12:30 پیش از ظهر ادامه دارد.

به گزارش هموطن سلام ، برنامه خانواده یک برنامه ترکیبی است که به صورت زنده و همراه آیتم های تولیدی هر روز مهمان خانواده های ایرانی است و آموزش ها و مشاوره های مربوط به امور خانوادگی، اجتماعی و سلامت را در اختیار خانواده ها می‌گذارد.

این برنامه شامل آیتم های پوشینه(خیاطی)، آذین(کاردستی)، دست پخت مامان(آموزش آشپزی همراه میزبانی از مهمان ویژه)، شیرینکده(آموزش شیرینی و نوشیدنی)، آشپزی(غذای روز) و مشاوره های روانشناسی و پزشکی است.

این برنامه از سال 1373 شروع به فعالیت کرده و خانواده های ایرانی هر روز با اشتیاق به دیدن تماشای این برنامه می‌نشینند.

هدف از سری جدید سیمای خانواده ارتقای سطح آگاهی خانواده ها در جهت بهبود زندگی، ترویج سبک زندگی ایرانی، ایجاد صمیمیت و آموزش مهارت های لازم زندگی به خانواده ها و انتقال اطلاعات در حوزه تشکلیل خانواده و تحکیم سلامت خانواده با محوریت توجه به آموزه های اسلامی-فرهنگی-اقتصادی می‌باشد.

تهیه کننده سیمای خانواده علی اکبر کریمی و کارگردان هنری آن احمدگرمایی درویش علیپور عهده دار هستند و اجرای آن را شعله قهرمانی، نیلوفر امینی فر، هرمز شجاعی مهر و عباس طاهرخانی بر عهده دارند.

برای دیدن برنامه به شکل مکتوب و ارائه نظرات و ارتباط با عوامل می‌توانید به سایت برنامه سیمای خانواده به آدرس www.ejtemaee1.irib.ir مراجعه کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل