بازدید 4675
۴

دستگيري عاملان مرگ يک جوان در نزاع خياباني

کد خبر: ۴۰۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸ 29 May 2014
عاملان مرگ يک جوان در نزاع خياباني کمتر از 3 ساعت دستگير شدند.

به گزارش مردم سالاری، حوالي ساعت 21:15 سه‌شنبه شب سه سرنشين يک دستگاه سواري سمند که گفته مي‌شود دو تن از آنان شرب خمر کرده بودند حين عبور از خيابان زربافيان در کارگر جنوبي در حاشيه خيابان توقف کرده و يکي از آنان اقدام به انجام حرکتي غيراخلاقي مي‌کند.

در همين هنگام سه تن از اهالي محل که بر روي يک دستگاه موتورسيکلت سوار بودند با مشاهده اين حرکت با آنان درگير شده و يکي از آنان با چاقويي که در دست داشت به سرنشينان سمند حمله‌ور مي‌شود اما سرنشينان سمند چاقو را از وي گرفته و دو تن از موتورسواران را مجروح مي‌کنند.

در ادامه با مشاهده اين وضعيت سه سرنشين سمند از محل متواري مي‌شوند و يکي از موتورسواراني که مجروح نشده بود شماره پلاک اين خودرو را ثبت کرده و با پليس 110 تماس مي‌گيرد.

ماموران کلانتري 115 پس از حضور در محل و هماهنگي براي انتقال مجروحان به بيمارستان تحقيقات خود براي شناسايي و دستگيري سه سرنشين سمند آغاز کردند و در همين حين مطلع مي‌شوند که يکي از حادثه‌ديدگان در بيمارستان جان خود را از دست داده است.

در اين شرايط تحقيقات پليس با شدت بيشتري ادامه مي‌يابد تا اينکه در ساعت 30 دقيقه بامداد چهارشنبه هر سه سرنشين سواري سمند از سوي ماموران پليس پايتخت دستگير مي‌شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴
خوب چرا راكبان موتور سيكلت همون موقع به جاي اينكه چاقوكشي كنن, به پليس زنگ نزدن و گزارش عمل غير اخلاقي رو ندادن؟؟؟ خوب وقتي چاقو ميكشي بايد احتمال زخمي شدن و مرگ رو هم بدي ديگه. همه واسه خودشون يه پا قاضي شدن, ميبرن و ميدوزن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
تو ببخش سنشون کم بوده نفهمیدن جونی کردن آخه فقط16 سال داشته
راکبین موتورسوار مقصراصلی لین جریان می باشند زیرا با چاقو به سرنشینان سمند حمله کرده اند و آن ها از خود دفاع نموده اند و قتل غیرعمدمحسوب می شود
فقط اعدام
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل