بازدید 14176

موسی قربانی: هاشمی ناطق را زمین زد

حجت الاسلام قربانی همچنین در پاسخ به سؤالی یکی از حاضران درباره ناطق نوری اظهار داشت: آقای هاشمی رفسنجانی آقای ناطق نوری را به زمین زد، البته هاشمی در جلساتی به اشتباه خود در این رابطه اذعان کرده است.
کد خبر: ۴۰۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰ 28 May 2014
معاون دیوان عدالت اداری کشور با تاکید بر این که ناطق نوری را هاشمی زمین زد، گفت: کسانی که تا دیروز هاشمی رفسنجانی را تخریب می کردند امروز به وی نزدیک شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام موسی قربانی، معاون دیوان عالی کشور در نشست طلاب و فضلای شهرستان قاینات، به تبیین دیدگاه های خود درباره مسائل روز کشور پرداخت.
 
نگاه منفعت طلبانه و انتخاباتی عامل اصلی مشکلات کشور است

وی عمده مشکلات کشور را ناشی از نگاه انتخاباتی و منفعت طلبانه به مسؤولیت ها دانست و تاکید کرد: متاسفانه باید اذعان کنیم که بد اخلاقی و بی اخلاقی سیاسی در سطح مدیران کشور فاجعه آمیز است.
 
حجت الاسلام قربانی با انتقاد از اظهارات عجیب و غریب دستیاور ویژه رییس جمهور در امور اقلیت ها، تاکید کرد: مباحثی همچون شیر و خورشید و امثال آن صرفا با هدف انتخاباتی و منفعت طلبانه مطرح می شود.
 
معاون دیوان عدالت اداری کشور در ادامه سخنان خود به پرونده هسته ای ایران و مذاکره با گروه 1+5 اشاره و تصریح کرد: تیم مذاکره کننده باید حمایت شود؛ از سویی دیگر نقدها نیز نباید با نگاه انتخاباتی مطرح شود.
 
تیم مذاکره باید حمایت شود

حجت الاسلام قربانی با وارد دانستن برخی نقدها به توافق ژنو، تاکید کرد: صرف پذیرفتن توافق نامه در مرحله نخست کار را دشوار کرده و به همین دلیل هر کاری که بخواهیم انجام دهیم باید با توافق طرفین باشد.
 
وی با بیان این که تیم هسته ای ایران کار دشواری در پیش دارد و باید حمایت شود، گفت: تاکنون برای توافق نهایی تیم مذاکره ایران خوب عمل کرده و در مقابل زیاده خواهی غرب ایستاده است و ما نیز به همین دلیل از آنان تقدیر می کنیم.
 
نماینده پیشین مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اشراف رهبر معظم انقلاب بر مباحث و مسائل هسته ای به یقین اتفاق ناخوشایندی برای ایران نخواهد افتاد.
 
انتظار رهبری در زمینه توسعه فرهنگی محقق نشده است

حجت الاسلام قربانی در ادامه سخنان خود به مسائل و مشکلات عرصه فرهنگ اشاره و تاکید کرد: متاسفانه باید اذعان کنیم خواسته های رهبر معظم انقلاب در زمینه توسعه فرهنگی در دولت های قبل و دولت کنونی اجرایی نشده است.
 
وی اظهارات رییس جمهور درباره فیلم ها، ماهواره و مسائلی از این دست را دارای مصرف انتخاباتی و غیر قابل پذیرش دانست و یادآورشد: ما در زمینه ممنوعیت استفاده از تجیهزات ماهواره ای قانون داریم؛ از این رو شایسته است مسؤولان کشور نخستین افرادی باشند که به آن ملتزم باشند و با سخنان خود قانون را نقض نکنند.
 
حجت الاسلام قربانی تاکید کرد: آزادی مطلق در هیچ کجای دنیا پذیرفته شده نیست و در تمامی کشورها نوعی محدودیت وجود دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: برخی از اظهارات احمدی نژاد رییس جمهور سابق از جمله حضور زنان در ورزشگاه ها نیز صرفا برای اهداف انتخاباتی مطرح شد.
 
تذکرات مراجع به دولت خیرخواهانه است

این فعال سیاسی بیان داشت: دیدگاه های مراجع و علما در زمینه های مختلف خیرخوانه و از موضع دلسوزی مطرح می شود و شایسته است دولت محترم به آن اهتمام داشته باشد.
 
وی نسبت به انتخابات مجلس دهم نیز نکاتی را بیان و تاکید کرد: اصولگرایان باید در این انتخابات مراقب باشند و با وحدت در صحنه حاضر شوند.
 
تخریب کنندگان دیروز هاشمی در نقش حامی وی ظاهر شده اند

حجت الاسلام قربانی همچنین در پاسخ به سؤالی یکی از حاضران درباره ناطق نوری اظهار داشت: آقای هاشمی رفسنجانی آقای ناطق نوری را به زمین زد، البته هاشمی در جلساتی به اشتباه خود در این رابطه اذعان کرده است.
 
نماینده پیشین مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی افزود: کسانی که قبلا آقای هاشمی را تخریب می کردند، امروز در نقش حامی ظاهر شده و به ایشان نزدیک شده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
چیلر
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار