بازدید 4936

پنج درخواست فعالان روابط‌‌عمومی از رئیس جمهور

امضاکنندگان این طومار که جملگی از استادان، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی هستند به شما اطمینان می‌دهند برنامه‌های دولت محترم با بهره‌مندی از روابط‌عمومی، سریع‌تر، کم‌هزینه‌تر، تأثیرگذارتر و با پشتوانه محکم‌تری از افکار عمومی به بار خواهد نشست.
کد خبر: ۴۰۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۱ 25 May 2014
در آخرین روز هفته روابط‌عمومی طومار امضاء شده توسط استادان، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور آماده ارسال و تقدیم به ایشان شد.

به گزارش همشهری، در این طومار که به امضای دکتر احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران رسیده پنج درخواست فعالان روابط‌عمومی از رئیس جمهور مطرح شده است متن کامل این طومار چنین است:

محضر رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران


حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی

با سلام و احترام

ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های جناب‌عالی و اعضای محترم دولت جمهوری اسلامی ایران در مسیر پیشرفت و آبادانی بیش از پیش کشور عزیزمان و با آرزوی توفیق روزافزون، خرسندیم به استحضار برسانیم که در یک دهه اخیر، استادان، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی کشور با درک اهمیت حرفه، هنر و مهارت این دانش میان رشته‌ای و در قالب انجمن‌ها و مؤسسات خصوصی و بدون کمترین اتکاء به منابع دولتی به ارتقای دانش و تخصص حرفه‌ای خود همت گمارده و با تلاشی آگاهانه و مستمر به جبران عقب‌ماندگی‌های تاریخی نهاد روابط‌عمومی که در ایران عزیز بیش از 60 سال سابقه دارد، پرداخته‌اند.

هم‌اکنون فعالان این حوزه در دومین هفته روابط‌عمومی جمهوری اسلامی ایران، امیدوارند دولت محترم تدبیر و امید با ایجاد زمینه‌های لازم و با بهره‌گیری از راه‌حل‌های روابط‌عمومی، امکان نقش‌آفرینی مؤثرتر و هدفمندتر این نهاد مقدس را فراهم کند.

جناب آقای رئیس‌جمهور؛

امضاکنندگان این طومار که جملگی از استادان، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی هستند به شما اطمینان می‌دهند برنامه‌های دولت محترم با بهره‌مندی از روابط‌عمومی، سریع‌تر، کم‌هزینه‌تر، تأثیرگذارتر و با پشتوانه محکم‌تری از افکار عمومی به بار خواهد نشست. برای تحقق این امر، عنایت مقام محترم ریاست جمهوری اسلامی ایران را به این موارد جلب می‌نماید:

1- روابط‌عمومی بیش از هر زمان دیگری تخصصی شده است. انتصاب مدیران روابط‌عمومی بر اساس معیارهای علمی و با توجه به تجارب حرفه‌ای افراد موجب موفقیت بیش از پیش وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی خواهد شد.

2- اجرای برنامه‌های کلان ملی مانند قانون هدفمند کردن یارانه‌ها با استفاده از پیوست‌های روابط‌عمومی، تضمین خواهد شد چرا که تحقیق و نظرسنجی پشتوانه اصلی کار روابط‌عمومی است.

3- ایجاد مقاطع تحصیلی تکمیلی و تخصصی در دانشگاه‌ها در رشته روابط‌عمومی، آموزش مستمر، علمی و متناسب با تغییرات زمانی و مکانی را در پی خواهد داشت.

4- انجمن‌ها و مؤسسات فعال، ظرفیت‌های مناسبی را برای پیشرفت روابط‌عمومی و پاسخگویی درست به مردم در وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی ایجاد کرده‌اند. اخذ مشاوره از آن‌ها به هنگام تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها علاوه بر از بین بردن آزمون و خطاهای پر هزینه، شأن و منزلت نهادهای مسؤول را نزد افکار عمومی بالا خواهد برد.

5- حضور و انتصاب مشاور روابط‌عمومی توسط حضرتعالی، حکایت از اهمیت این نهاد، نزد عالی‌ترین مقام اجرایی کشور دارد.

عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگان خداوند منان مسئلت دارم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان