بازدید 78805

کار عده‌ای به توجیه تجاوز به زنان رسیده است!

این مجوزها نشانه جوامعی سخت عقب‌افتاده و در اوج توحش‌های تاریخ بشری است. استفاده از تجاوز به زنان حتی برای مقاصد نظامی یا از صرب‌های بوسنی سر می‌زند، یا از پلیدترین جنگ‌سالاران در جنگ‌های داخلی آفریقا و یا از تکفیری هایی که هر کسی جز خود را کافر و مشرک می‌دانند. تلخ و سخت این است که چنین افکار هراس‌انگیزی در رسانه‌های یک کشور اسلامی منتشر شود و کسی نسبت به آن واکنش نشان ندهد.
کد خبر: ۴۰۲۱۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰ 21 May 2014
بی‌تفاوتی به توجیه تجاوز و تجویز نادیده گرفتن مزاحمت برای زنان چرا؟

در شرایطی که مراجع فرهنگی و دینی در ایران، حساسیت شدیدی نسبت به حفظ حدود دینی و اخلاقی از خود نشان می‌دهند، تلاش برای توجیه تجاوز به زنانی که حجاب را رعایت نمی‌کنند و نیز تجویز نادیده گرفتن مزاحمت‌ برای زنانی که بدحجابی متهم می‌شوند با هیچ واکنش قانونی یا مذهبی همراه نشد.

به گزارش «تابناک»، موضوع عفاف و حجاب در سال‌های گذشته، از مهم‌ترین مباحث در میدان سیاسی و اجتماعی ایران و سرآغاز نگرانی‌های زیاد در حوزه فرهنگ، اخلاق و دینی بوده است.

حل معضلات مربوط به این مسأله، تعیین چهارچوب قوانین و هنجار‌ها و مسئولیت‌ها و روشن کردن نقش نهادهای گوناگون حاکمیت در این باره‌ گاه به تنش‌های مهم سیاسی نیز تبدیل شده است. این موضوع هر ساله به ویژه با رسیدن فصل گرما، شاهد پدیده‌ها و موضوعات جدیدتری هم بوده است.

افزون بر تلاش برای تعریف و روشن ساختن مسئولیت‌های حکومت، شکافتن موضوع عفاف و حجاب به محافل فکری و رسانه‌ها کشیده و هر مرجع فکری برای حل مسأله به روشنگری روش های مطلوب خود نیز پرداخته است.

با وجود همه این حساسیت‌ها، دو مسأله جدید مطرح در هفته‌های اخیر با هیچ واکنش و اعتراضی روبه رو نشده است.

بنا بر این گزارش، به تازگی رسانه‌ها شاهد اشاعه دو نظر بی‌سابقه و البته نزدیک به یکدیگر بوده است. در آشفته‌بازار فعالیت‌های فرهنگی، یکی از کسانی که عنوان فعال فرهنگی را یدک می‌کشد، با توجه به هنجارشکنی برخی زنان، این کار ناپسند را مجوزی برای تجاوز دانسته و دیگری ایده داده که اگر نهادهای انتظامی مسئولیت چندانی در تأمین افراد بدحجاب بر عهده نگیرند و اجازه دهند برای آن‌ها مزاحمت ایجاد شود، مشکل بدحجابی از بین خواهد رفت.

صاحب نظریه اول مدعی شده که برخی طرفداران کشف حجاب عنوان کرده‌اند این حق زن است که به هر نحو و با هر پوششی که بخواهد در جامعه حاضر شود و کسی حق ندارد این حق را از او بگیرد؛ سپس این را برابر با ادعای داشتن حق عریانی دانسته است. صاحب چنین ادعایی را بی‌دین خوانده است و مستحق عواقب نظر غیردینی خود و سپس مدعی شده است که در مبانی غیردینی در برابر حق عریانی زن، حق التذاذ نامحدود مرد وجود دارد و این حق نیز به مردان اجازه می‌دهد به زنان تجاوز کنند.

بی‌تفاوتی همگانی نسبت به این نظریه غیراخلاقی در حالی است که حتی در بی‌قانون‌ترین نظام‌های اخلاقی و فرهنگی، حق انتخاب پوشش برابر با حق عریانی دانسته نشده است و شاید جایی در دنیا نباشد که برای کسی حق عریانی قائل باشد، بی‌مبالات‌ترین فرهنگ‌های غربی نیز به کسی حق التذاذ نامحدود نداده است و تجاوز نیز اغلب نه در لذت‌جویی بلکه در سقوط‌ و بیماری‌های اخلاقی ریشه دارد.

فرا‌تر از این، حتی اگر فردی همه این مبانی سست و ضعیف این نظریه‌پردازان رهای از هر قید و بندی را بپذیرد، آیا می‌توان یک جامعه اسلامی و یا حتی انسانی را تصور کرد که نسبت به تجاوز به دیگران و یا مزاحمت‌های دردآور علیه زنان بی‌تفاوت باشد؟

در حالی در رسانه‌های امروز ایران، تجاوز به زنان توجیه و بی‌تفاوتی نسبت به مزاحمت برای آن تجویز می‌شود که چنین تجویزهایی نشانه جوامعی سخت عقب‌افتاده و در اوج توحش‌های تاریخ بشری است. استفاده از تجاوز به زنان حتی برای مقاصد نظامی یا از صرب‌های بوسنی سر می‌زند، یا از پلید‌ترین جنگ‌سالاران در جنگ‌های داخلی آفریقا و یا از تکفیری هایی که هر که جز خود را کافر و مشرک می‌دانند.

تلخ و سخت این است که چنین افکار هراس‌انگیزی در رسانه‌های یک کشور اسلامی منتشر شود و کسی نسبت به آن واکنش نشان ندهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۶۷۵
انتشار یافته: ۸۲
كاشكي اين متن دكمه "لايك" داشت
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
فعلا که تمام زورگیرها، قاچاقچیان، شرورها، قاتلین، متجاوزین و... بنا به گفته خود نیروی انتظامی بارها دچار سو پیشینه و سابقه دستگیری حتی تا ۱۷ بار هستند ولی‌ باز هم آزاد و دوباره جرم و جییت و جشن یک میلیاردی برای فروش ۴۰ میلیاردی، در آمریکا که به گفته آقایان مرکز و منبع فساد در دنیا است ، اگر کسی‌ حتی در حد یک دعوای خیابانی موجب جراحت یا اهانت به کس دیگری شود حداقل بین ۳ تا ۷ سال شیرین زندان دارد و در مواردی همچون زورگیری با سلاح سرد یا گرم حداقل ۱۵ سال بدون امکان بخشش وتجاوز ,حبس ابد!... وای ٔبر ما که فقط ادعا داریم!
شور همه چی در اومده
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
اینها همونهای هستند که فاجعه نجف اباد و یا کرمان را به وجود آوردند و آقایان به دنبال توجیح عمل آنها بودند، اگر اینها قدرت بگیرند مطمئن باشید که به بانیان و حامیان خود نیز رهم نخواهند کرد چون قادر هستند همه چیز را برای خود توجیح و مقدس کنند!
رفیق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
خمینی شهر بود نه نجف آباد
باتشکر ازتابناک به خاطر طرح چنین موضوعی.باید شدیدا دولت وقوه قضا به این موضوع رسیدگی کنند ونتیجه به مردم گزارش شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
شدیدا رسیدگی کنند و بسیار با ملاطفت برخورد نمایند.
این افکار خطرناک جامعه را به شدت به انحطاط می کشد...
همه اینا توجیهه واسه کم کاری های فرهنگی ای که بیست سال پیش کردیم و نتیجه شو الان داریم می بینیم ، مسئولین ما هنوزم بی توجهن ، ما که نسل سوخته شدیم رفت خدا به داد بچه ها مون برسه.
نادان را نمی بینی ، مگر در حال افراط یا تفریط

"امام علی (ع)"
بی اخلاقی در جامعه موج می زنه، فساد، اختلاس، تعصب بیجا، بی غیرتی، ظاهر بینی، بیکاری، فقر، بیماری، سرطان، از همه این ها بدتر بی توجهی، بی توجهی، بی توجهی
این بی توجهی می تونه این جامعه رو به سمت انحطاط بکشونه
پاسخ ها
abc
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
بکشونه ؟
چرا این افراد که ترویج این جور خشونت می کنن بازداشت نمیشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
آزادی بیانه عزیز من.
انگار کسی مسئول این نیست و یا مسئول هست و قدرت نداره هر کسی هر کاری میخواد می کنه در هر جا ، درورزش، در اقتصاد در فرهنگ و هیچ کسی نمی تونه یا نمی خواد کاری بکنه
به صاحب نظریه مشعشع دوم بفرمایید نه اینکه الان برای مردم و همان رعایت کنندگان مدنظر جنابعالی هم امنیت وجود دارد! که حالا برای بدحجابان نباشد! این موجود در کجا زندگی میکند؟!
افزادی که این نظرات را میدهند معرفی کنید تا مردم دسته جمعی آنها را لعن کنند شاید گرفت!
آقا اصلاً این نظریه را چه کسی و در کدام نشریه مطرح کرده است؟؟!! چرا اینقدر مبهم و کلی گویی؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
http://www.tasnimnews.com/Home/Single/375897
پس معلوم شد که حرف های آقایون درباره حقوق برابر زن و مرد یک شعار نخ نماست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
فرصت طلب
این کار زشت و ناپسند یا به دلیل فقر فرهنگی و مادی و یا سو استفاده از قدرت برخی
اگه اینطوریه پس اگه مردی هم خلاف کرد مثلا به همسرش خیانت کرد و ... میتوانند به دست همسر کشته شوند و نیروهای امنیتی هم نباید دخالت کنند تا مردان یادبگیرند که وفادار باشند!
چنین افرادی با این نظریه های خطرناک ماهانه چندین میلیون تومان بابت این سخنان بعنوان فعال فرهنگی پول می گیرند وتخم بی قانونی و گسترش فساد را با افکار فاسدشان به جامعه القا می کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
شما خودت حقوقشان را پرداخت میکنی که این حرف را میزنی؟
ما میگیم بعضیا از انسان های اولیه عقب افتاده ترند قبول نمی کنند.
آفتاب آمد دلیل آفتاب!
با سلام
در جامعه که تريبون به دست انسانهاي بي فرهنگ و کم خرد مي افتد افراد فرهيخته و دانشمند و باشعور به عقب رانده مي شوند و ديدن چنين نظراتي عجيب نيست کساني که سطح فرهنگي پاييني دارند دوستدار نظام سلطه و خودکامگي و عدم تحمل ساير نظرات هستند و هر نظر مخالف را با غير انساني ترين و پليدترين برخوردها پاسخ مي گويند
خوشم اومد بالاخره یه عکس العمل دیده شد :)
علت اینکه کسی به اون مقاله عکس العمل نشون نداد این بود که همه متوجا بودن که کسی که این نظرو داده در حد جواب گرفتن نیست!!!
در حالی در رسانه‌های امروز ایران، تجاوز به زنان توجیه و بی‌تفاوتی نسبت به مزاحمت برای آن تجویز می‌شود که چنین تجویزهایی نشانه جوامعی سخت عقب‌افتاده و در اوج توحش‌های تاریخ بشری است. استفاده از تجاوز به زنان حتی برای مقاصد نظامی یا از صرب‌های بوسنی سر می‌زند، یا از پلیدترین جنگ‌سالاران در جنگ‌های داخلی آفریقا و یا از تکفیریهایی که هر کسی جز خود را کافر و مشرک می‌دانند.


به امید روزی که هرکس رو اون طور که هست بپذیریم نه اون طور که میخواهیم ...
بیایید بدبینی ها رو کنار بگذاریم
بارها شنیده ام در صورت چنین حادثه برای زن بد حجاب برخی مدعیان تهمت می زنند که خودش (زن مورد تجاوز) دلش می خواست و الا اینگونه نمی گشت!!!!!!!!!!!!!
تفکر اینگونه به دور از دین است.....
لطفا به آن فعال ... بفرمایید که مسلما هرگونه تعرضی تمایل انسان به دفاع رو تحریک میکنه، پس ریختن خون ایشان و امثالشان هم باید حلال باشد و مجازاتی نداشته باشد
بخاطر داشتن جامعه ای عاری از تجاوز و فساد اینان حجاب را راه کاری منطقی و دینی دانسته و برای استواری آن پیشنهاد تجاوز می دهند ,حالا خودمون قضاوت کنیم برای اینان حجاب مهمه ؟ تجاوز مهمه ؟
معلومه که با انجام یک کاری به معکوسش نمیشه رسید ,مثلا با جنگ به صلح یا با دزدی به امانتداری با تجاوز به پاکدامنی و . . .
شرمنده از انیم که برخی از هموطنان چنین طرزتفکری دارند. باورکردنی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
هموطن ما نیست!
اینها مشتی روانی جنسی هستند با افکاری کثیف و از روی عقده.باید دور از جامعه نگاهداری شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
نظرت از روی عصبانیته. وگرنه اطلاق صفت روانی جنسی به این نویسند، قطعا درست نیست. هر چند نظرش خیلی افتضاحه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
اتفاقا ناشناس ۲۲:۰۹ ایشان کاملا درست گفته و نویسنده آن مقاله افتضاح قطعا روانی جنسی است. مشکل همین است که ما این روانی های جنسی را زود جلویشان را نمی گیریم و اجازه می دهیم افکار مریض خود را به عنوان مقاله یا سخنرانی فرهنگی ارایه دهند.
تجاوزها که به زور انجام می گیریدربطی به بی حجابی ندارد.موقعی که با چاقو زنان رو تهدید می کنند چکار کنند؟کودکان چی؟بایدبرای این ارازل فکری اساسی کرد
خوب درست گفته. وقتی یه زن آزادی رو تو بی حجابی و برهنگی بدونه خیلی مردها هم آزادی رو تو تعدد شرکای جنسی میخوان.

طبیعیه. اگر کسی آزادی میخواد بسم الله. ما که از خدامونه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
تو هم یه روانی مثل اون!
بهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
شما مثل اینکه ازادی رو با وحشی گری یکی میدونه.حالا اگر کسی نمی خواهد حجاب داشته باشد این مجوز تجاوز مردان رو چه کسی به انها میدهد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
بوکوحرامیه !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
ببخشید اشتباهی منفی زدم.
3000میلیارد لایک
داستانی قدیمی شنیده ام که صحتش را نمی دانم : زاهدی و رقاصه ای همسایه بودند زاهد عبادتش را رها کرده بود و گناهان زن را می شمرد. رقاصه توبه کرد و نجات یافت و زاهد عباداتش را به باد داد.....
به نظر من باید بین گناه و جرم تفاوت قائل شد. غیبت از زنا بدتر است و کسی این گناه را جدی نمی گیرد. طبق آیات قرآن اکثریت گمراه هستند و خداوند اجازه انتخاب راه حق و باطل داده تا جایی که گناه به جرم علیه بقیه تبدیل نشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
چه ربطی داشت؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
اینی که گفتید یعنی چی؟ تکلیف ما رو روشن کنید که بدونیم چه علامتی بدیم!
سلام
همانطور که روزنامه ها به دلایل متعدد تعطیل و مسئولین آن به دادگاه اعزام می شوند، برای جلوگیری از تشویش اذهان عموم، این افراد باید به دادگاه فراخوانده و محکوم شوند.
واقعا فکر می کنید تعریف تکفیری چیه؟...مطمئنا" شاخ و دم ندارند و برداشتهای افراطی همه جا هست حتی نزدیک من و شما....هوشیار باشیم تا سوریه دومی شکل نگیرد....مرسی از تابناک بابت حساسیت و پیگیری
این افراد باید دستگیر وبه خاطر اشاعه منکرات به سرعت محاکمه ومجازات شوند
شايد گروه هايي مانند بگوحرام وطالبان درجامعه ماهم وجود دارد
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
حتنما وجود دارد
فرهنك اين ملت تباه شد وامسيبتا. تنها جاره كار هم سوختن وساختن است. مسىولين كه يا خوابند ويا مردم راخام كرده اند
فاجعه این است که این افراد دارای مسئولیت هایی گاهی کلیدی هستند که معمولا همراه با پسوند و پیشوند فرهنگی همراه است....از ما که گذشت ولی خدا به داد فرزندان ایران زمین برسد که چنین افرادی قرار است برای آنان و جامعه پیش روی آنان فرهنگ سازی کنند.
عزیزانم من که دوره فبل از انقلاب را دیده ام میگویم اگر کنترلها برداشته شود عریانی زنان در کوی و برزن مثل سالهای قبل از انقلاب دور از انتظار نیست هموطنان مسن شمال کشور هنوز تردد خانمها را با مایو دو تکه در شهرهاشان بیاد دارند از انها بپرسید تا بذانید چگونه بد حجابی و بی حجابی حد یقف ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
دقیقا.
رعنا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
خوب یادتان مانده هاا...حیف اون موقع تجاوز آزاد نبود، نه؟
مثل اینکه حضرت علی(ع) گفته اند اگر خلخال به زور از پای زنی یهودی به در آورند.................
میگم تکلیف ما مردم چیه؟
مثل صدور مجوز دزدی برای اموالیه که بی حفاظ رها شده باشه
لعنت خدا بر كسي كه بر زني نعرض به زور داشته باشه و البته بر كسي كه كار اونو تاييد كنه يا حتي بخواد كم جلوش بده
اينها همون تكفيريها و بوكوحرام داخلى هستند
فقط لباسشون عوض شده
نویسنده، منتشر کننده و حمایت کننده این افکار ضد انسانی اگر مهار نشده و با شدت توسط قوه محترم قضائیه با آنها برخورد نشود آغازگر فتنه های جدید و شروع اقدامات تکفیری در کشور خواهد شد که براختی قابل کنترل نخواهد بود.
اين مقاله اي كه چاپ شده بنوعي ظهور طالبان در جامعه مارا أشكار ميكند
جهان اسلام اگربااين توحشات كه بازدرپشت پرده توطئه غرب ديده ميشودواردعمل نشود تفرقه بيشتر حاكم خواهدشد
اگه اینطور باشه پس باید ویترین مغازه ها یا رستورانها و هر چیز جذابی جمع بشه چرا که موجب تحریک میشه
با سلام
کاتب تابناکی عزیز
شما به نظرم از مقاله مورد اشاره برداشت ناثواب کردید. نویسنده مقاله مذکور خواسته اند با برهان خلف و طرح مساله حق متقابل ، واجب بودن عقلانی حجاب را ثابت نمایند نه این که حجاب را نفی کنند و برای مقابله با بدحجابان راه کار جدیدی مطرح کنند. لطف کنید مقاله را یک بار دیگر بخوانید.
خوب بود
استفاده از تجاوز به زنان حتی برای مقاصد نظامی یا از صرب‌های بوسنی سر می‌زند، یا از پلید‌ترین جنگ‌سالاران در جنگ‌های داخلی آفریقا و یا از تکفیری هایی که هر که جز خود را کافر و مشرک می‌دانند.

تلخ و سخت این است که چنین افکار هراس‌انگیزی در رسانه‌های یک کشور اسلامی منتشر شود و کسی نسبت به آن واکنش نشان ندهد.
زن=مرد؟؟؟؟؟؟!!!!!!! هزاران سال دیگه شاید این معادله درست باشه ولی حالا زن
همه جاي دنيا دارن راه براي ريشه كني تجاوز پيدا مي كنند. اينجا .... واقعا كه احسنت به اين همه انسانيت
فکرمیکنم در طول تاریخ هیچ گروهی مثل اینا به دین اسیب نرسوندن. تجاوز به بی حجابان ؟!!واقعا شرم اوره
خدا رو شکر پلیس زود وارد عمل شد این رقصندهای آهنگ هپی رو گرفت تا نزاره این جاعت بهشون تجاوز کنه
زمانی در دوران حکومت حضرت علی (ع، به زور خلخال از پای زن غیر مسلمان در می آورند و خبر به ایشان می رسد. امیر المومنین در واکنش به این خبر می گویند "به خدا اگر مسلمانی از فرط نارحتی از این اتفاق بمیرد عجیب نیست."
ای وای به افکار تکفیری
افرادی که چنین فکری دارند فرق بین انسان و حیوان را نمی دانند
حتی حیوانات هم در هر فصل بهتر از این انسانها رعایت می کنند .
خداوند به انسان عقل داده که این مسائل را رعایت کنیم و گر نه مانند همان آدمهای بی عقل بودیم .
من از سایت تابناک خواهش میکنم یک امار مقایسه ای بگیره ببینه امار تجاوز در کشور ما نسبت به کشورهایی که اصطلاحا بی بند و بار هستن ( مثل امریکا و ..) چه فرقی داره
کما اینکه امار تجاوز در ایران به خاطر مسایل ناموسی و ابرو اصلا واقعی نیست و بیشتره
بابا حالا هر دکتر و مهندسی که تروشات مغز معیوبش را بیرون می ریزد که نشد فعال فرهنگی!! ایشون شکری برای خودشان خوده اند
افراط همیشه باعث افراط میشود.
متاسفانه رفتار نفرت انگیز و برهنگی تبرج گونه و جاهلیتی برخی زنان در خیابان ها اینقدر زیاد زیاد شده که عقل برخی را از کار اندخته و انها را وادار به گفتن اراجیف (تجویز مزاحمت برای بدحجاب ها) نموده است.
افراط همیشه باعث افراط می شود.
نمی شود افراط این افراد را ببینیم ولی افراط برهنگان را نبینیم.
رفتار هر دو گروه دور از عقل و شرافت و انسانیت است.
حدود همه چیز در شرع مشخص شده است و بهترین کار رعایت همین حدود است. اگر همه چیز بر اساس شرع مقدس باشد هیچ اختلافی به وجود نخواهد آمد.
اختلاف و افراط زمانی رخ می دهد که عده ای می خواهند به احکام شرعی لگد بزنند و برخی هم در مقابل می خواهند لگدزنندگان را طوری مجازات کنند که هیچ سنخیتی با جرم شان ندارد.
مجازات بد حجاب این نیست که به او تجاوز شود اما بی مجازات هم نباید باشد.
کسی دلواپس نیست!!!
داریم شبیه مصری ها می شیم که به خبرنگاره وسط میدان مبارزه علیه حسنی مبارک تجاوز کردن
با کیا شدیم 70 میلیون :(
از نویسنده مطلب سپاسگذاریم.
جوونای ایرانی نمردن که کسی بخواد به توجیه بی حجاب به خواهراشون تجاوز کنه. وای به روزی که متحجرین دریا رو وادار به غرش کنند که همه شون رو سیلی بزرگ میبره. منم یکی از قطره های دریا هستم
ننگ بر طالبان
چه کابل چه تهران
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار