بازدید 9678
آب پاکی سخنگوی دولت روی دست خودروسازان

افزایش قیمت خودرو منتفی شد

امروز محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت آب پاکی را روی دست خودروسازان ریخت و هرگونه افزایش قیمت خودرو را برخلاف سیاست دولت و شورای رقابت اعلام کرد.
کد خبر: ۴۰۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰ 21 May 2014
امروز محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت آب پاکی را روی دست خودروسازان ریخت و هرگونه افزایش قیمت خودرو را برخلاف سیاست دولت و شورای رقابت اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، از همان روزهای آغاز سال جدید مباحث مختلفی مبنی بر افزایش قیمت خودرو از سوی مسؤلان و البته شرکت‌های خودروساز مطرح شده است اما این موضوع با اختلاف نظرهایی همراه و همچنان در شورای رقابت به عنوان متولی تعیین دستور العمل قیمت گذاری خودرو در دست بررسی است.

هفته گذشته نقل قول‌های مختلفی مبنی بر تصمیم شورای رقابت در افزایش 5 تا 20 درصدی قیمت خودرو مطرح شده  بود که شیوا به عنوان رئیس شورای رقابت با تکذیب موافقت این شورا با افزایش 5 تا 20 درصدی قیمت خودرو گفته بود: شورای رقابت هیچ گونه موافقتی مبنی بر افزایش قیمت خودرو نداشته است و جلسه ای که برگزار شده، تنها در حد کارشناسی بوده است و حتی بنده نیز در جلسه چهارشنبه حضور نداشتم.

رئیس شورای رقابت با اشاره به اینکه این شورا هنوز برای تغییر قیمت خودرو به نتیجه نرسیده است، میگوید: قیمت خودرو همچنان با فرمول قبلی مصوب در سال 92 است و بر اساس اعلام قبلی شورای رقابت پابرجا است و البته خودروسازان مدارک خود را به صورت مرتب به شورا ارایه می دهند ولی این به منزله افزایش قیمت خودرو نیست.

پس از اظهارات رئیس شورای رقابت درباره عدم افزایش قیمت خودرو، امروز محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت در رابطه با افزایش قیمت خودرو به خبرنگاران گفته است: همان‌طور که قبلا دولت و شورای رقابت نیز اعلام کردند، دولت با افزایش قیمت خودرو مخالف است و شورای رقابت نیز هر افزایش قیمتی را تکذیب می‌کند.

بدین ترتیب و با توجه به سخنان امروز سخنگوی دولت می توان به این نتیجه دست پیدا کرد که افزایش قیمت خودرو در شرایط فعلی منتفی است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر