بازدید 11773

جنتی:«من روحانی هستم»دروغ‌های فاحشی دارد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مشهد مقدس گفت: مستند "من روحانی هستم" دروغ‌های فاحشی دارد که از میان آن‌ها دروغ‌هایی که به امام نسبت داده شده قابل بخشش نیست.
کد خبر: ۴۰۰۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸ 16 May 2014
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مشهد مقدس گفت: مستند "من روحانی هستم" دروغ‌های فاحشی دارد که از میان آن‌ها دروغ‌هایی که به امام نسبت داده شده قابل بخشش نیست.

علی جنتی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس در حاشیه آئین پایانی بزرگ‌داشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، با بیان "زمانی که گفتم مستند "من روحانی هستم" را ندیدم اما در مورد آن نظر دادم به‌دلیل این بود متن آن را خوانده بودم" اظهار کرد: پس از آن مصاحبه فیلم را هم دیدم و علت اینکه خواستار برخورد قانونی با تهیه‌کنندگان این مستند شدم وجود دروغ‌های فاحش در آن بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: هم در رابطه با حضور آقای روحانی در قضیه "مک فارلین" که چنین چیزی نبوده و دروغ است، هم آنچه در رابطه با برخورد امام(ره) با شورای سرپرستی سازمان صدا و سیما گفته شده کذب است.

وی خاطرنشان کرد: نکته دیگر این بوده که تهیه‌کنندگان این برنامه حتی آن‌قدر هم اطلاع نداشتند که از شورا به‌عنوان هیئت نظارت یاد کردند در حالی که این شورای سرپرستی صدا و سیما بوده نه هیئت نظارت که در آن زمان من و آقای روحانی نیز عضو این شورا بوده‌ایم، حداقل دروغ را در این قسمت مستند به‌شخصه شاهد هستم.

جنتی با اظهار تأسف از دروغ بستن به امام(ره)، تأکید کرد:‌ از همه مهمتر در مستند من روحانی هستم آن‌چیزی که جای تأسف دارد بعضی از نکاتی بوده که به امام راحل نسبت داده شده که کاملاً دروغ است که شخص آقای روحانی و دولت آن را صریحاً تکذیب کردند.

وی خاطرنشان کرد:‌ برای مثال اینکه گفته شده «این جمع عقلا را که در مجلس تشکیل شده تعطیل کنند» این در زمره دروغ‌هایی است که به امام نسبت داده شده و قابل بخشش نیست.

وزیر ارشاد در بخش پایانی در پاسخ به سؤالی دیگر پیرامون نمایشگاه مطبوعات، با اظهار بی‌اطلاعی از زمان برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: باور کنید نمی‌دانم جشنواره مطبوعات چه‌زمانی برگزار می‌شود و باید از معاونت مطبوعاتی ریز و درشت آن پرسیده شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل