بازدید 11231

غول گازی روسیه به جنگ دلار رفت

همزمان با اعمال تحریم های نفت و انرژی آمریکا و اتحادیه اروپا علیه روسیه، گازپروم غول گازی جهان هم دستور توقف عرضه نفت و گاز با دلار و یورو را صادر کرد
کد خبر: ۴۰۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵ 15 May 2014
همزمان با اعمال تحریم های نفت و انرژی آمریکا و اتحادیه اروپا علیه روسیه، گازپروم غول گازی جهان هم دستور توقف عرضه نفت و گاز با دلار و یورو را صادر کرد

به گزارش مهر،همزمان با اعمال تحریم های نفت و انرژی آمریکا و اتحادیه اروپا علیه روسیه، گازپروم غول گازی جهان هم دستور توقف عرضه نفت و گاز با دلار و یورو را صادر کرد و قرار است روبل جایگزین این دو ارز شود.

 پس از اعمال تحریم های نفت و انرژی آمریکا و اتحادیه اروپا علیه روسیه، گازپروم غول گازی جهان و روسها به این تحریم های بین المللی واکنش نشان داد. دویچه وله گزارش داده است: تلاش های دیپلماتیک برای کاهش دادن تنش درباره مسئله اوکراین همچنان ادامه دارد. این درحالی است که آمریکا و دیگر دولت های غربی به فکر اعمال تحریم های بیشتر علیه روسیه هستند که بخش انرژی این کشور را هدف قرار بدهد. بخش انرژی روسیه، برای اقتصاد این کشور اهمیت حیاتی دارد.

گازپروم روسیه برای کاهش دادن تاثیر تحریم های احتمالی آتی اعلام کرده است: با مشتریان بین‌المللی اش درحال رایزنی است تا پرداختها به این غول انرژی در مقابل خرید نفت و گاز از آن به صورت روبل روسیه باشد. تا کنون مبادلات نفت و گاز گازپروم روسیه با استفاده از دلار آمریکا یا یورو انجام می شده است. اگر این اتفاق رخ بدهد، استقلال مالی روسیه افزایش می یابد و احتمالا ارزش دلار آمریکا را کاهش خواهد داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار