بازدید 3435

علوی: به نمایشگاه کتاب نگاه امنیتی نداریم

حجت‌الاسلام محمود علوی گفت: امسال مأمورانی که از وزارت اطلاعات در نمایشگاه کتاب حضور دارند به نمایشگاه نگاه امنیتی ندارند چون نمایشگاه یک محیط فرهنگی است.
کد خبر: ۳۹۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶ 08 May 2014
حجت‌الاسلام محمود علوی گفت: امسال مأمورانی که از وزارت اطلاعات در نمایشگاه کتاب حضور دارند به نمایشگاه نگاه امنیتی ندارند چون نمایشگاه یک محیط فرهنگی است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمود علوی، وزیر اطلاعات، که صبح امروز (پنج‌شنبه، 18 اردیبهشت‌ماه) به بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آمده بود در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره نمایشگاه کتاب تهران گفت: نمایشگاه کتاب در کشور ما و در بین مردم از ویژگی‌های بالایی برخوردار است و مردم که به دنبال دستاوردهای فرهنگی هستند نمایشگاه کتاب آن‌ها را از این نیازشان بی‌نیاز می‌کند.

او افزود:‌ نمایشگاه کتاب حرکت خوبی است و انگیزه مطالعه را افزایش می‌دهد و جایگاه فرهنگ را مشخص می‌کند.

حجت‌الاسلام علوی درباره برگزاری این دوره از نمایشگاه نیز اضافه کرد: در نمایشگاه امسال همدلی و هماهنگی بین مسئولان وجود دارد و این همدلی و هم‌افزایی را مسئولان نمایشگاه تأیید می‌کنند.

وزیر اطلاعات اظهار کرد: نمایشگاه امسال نسبت به گذشته جایگاه بهتری در بین مردم پیدا کرده است.

او همچنین در پاسخ به سوالی درباره همکاری وزارت اطلاعات و وزارت ارشاد دربرابر امنیت نمایشگاه اظهار کرد: امسال وزارت اطلاعات و وزارت ارشاد همکاری خوبی برای برپایی نمایشگاه داشتند و حتا مسئولان نمایشگاه اذعان داشتند که نگاه مأموران اطلاعاتی که در نمایشگاه حاضر شده‌اند یک نگاه فرهنگی است و آن‌ها نگاه امنیتی به نمایشگاه ندارند چون نمایشگاه یک محیط فرهنگی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل