بازدید 3694

قالیباف: نباید تیم مذاکره کننده را تضعیف کنیم

مقام معظم رهبری در این پروژه، نظارت دقیق و عمیق دارند و در حقیقت این پروژه را ایشان اداره می کنند و خط قرمزهایی که باید رعایت شود از هر کس و در هر جایگاهی مطالبه می کنند.
کد خبر: ۳۹۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶ 08 May 2014
شهردار تهران گفت : نباید بیان و قلمی بر صفحه کاغذ جاری شود که تضعیف کننده تیم مذاکره کننده باشد و با این موضوع نباید به گونه ای رفتار کنیم که جامعه دچار دوگانگی و دو قطبی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدباقر قالیباف روز پنجشنبه در سومین همایش تجلیل از روحانیون پیشکسوت و رزمنده تهران بزرگ در سالن باغ موزه دفاع مقدس تهران اظهار کرد : پرونده هسته ای یکی از مهمترین پروژه های سیاست خارجی در تاریخ ایران است و حتما در این خصوص آیندگان قضاوت خواهند کرد.

شهردار تهران بیان کرد: این پرونده از پیچیدگی های حقوقی برخوردار است و بازیگران متعدد در سطوح مختلف از جمله همسایگان و نیز در سطوح جهانی قدرت های بزرگ همگی در آن ایفای نقش می کنند و این یک میدان مبارزه است که ملت و نظام اسلامی با آن روبرو هستند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در این پروژه، نظارت دقیق و عمیق دارند و در حقیقت این پروژه را ایشان اداره می کنند و خط قرمزهایی که باید رعایت شود از هر کس و در هر جایگاهی مطالبه می کنند.

قالیباف تاکید کرد: مقام معظم رهبری، عزت ملت و نظام را با هیچ کس و هیچ دولتی معامله نمی کنند و اصلا در نظام ولایی چنین چیزی وجود ندارد و باید باور کنیم که این پروژه اینگونه اداره می شود.

وی اظهار کرد: در کنار این استراتژی مشخص وقتی به گذشته نگاه می کنیم می بینیم دولت های مختلف با این موضوع واحد، رفتارهای متفاوتی از خود نشان دادند که گاهی این رفتارها باهم متضاد بوده است.

شهردار تهران ادامه داد: طبیعتا یکی از این رفتارها را در این مقطع شاهدیم که اتفاق می افتد و ما می بینیم که مقام معظم رهبری با صراحت تمام می فرمایند که تیم مذاکره کننده، بچه های انقلاب و بچه های خودمان هستند، پس اگر این را از معظم له می شنویم، باید قبول کنیم که تیم مذاکره کننده را نباید تضعیف کنیم.

وی تاکید کرد : نباید قلمی بر صفحه کاغذ و بیانی بر زبان جاری شود که تیم مذاکره کننده را تضعیف کند و اینجا جایی است که امروز صحنه مقابله است و نباید تیم هسته ای احساس ضعف کند.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: البته نقد در هر جامعه ای حق هر فردی است اما باید بدانیم نقدی اثرگذار، پایدار و سازنده است که این اصل را رعایت کند ، که آن اصل صداقت و نیت نقد کننده است.

وی بیان کرد: نه در بحث هسته ای بلکه در هر موضوعی اگر صداقت و نیت خالص نباشد، آن نقد دیگر نقد نیست.

وی افزود: موضوع هسته ای با امنیت ملی، اقتدار و مولفه های قدرت سر و کار دارد ، بنا براین نباید آن را به خطر بیاندازیم چرا که تبعات آن به نظام، ملت و کشور بازمی گردد و منافع آن متعلق به هیچ گروه و دولتی نیست بلکه کیان نظام اسلامی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار