بازدید 2150

باشگاه سلتاويگو: انريکه را به بارسا نمي‌دهيم

کد خبر: ۳۹۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷ 07 May 2014
باشگاه سلتاويگوي اسپانيا اعلام کرد حاضر نيست قرارداد سرمربي خود را فسخ و به پيوستن وي به بارسلونا رضايت بدهد.

مدتي است که از لوئيس انريکه،‌ سرمربي تيم فوتبال سلتاويگو به عنوان گزينه اصلي جانشيني خراردو مارتينو در سمت سرمربيگري بارسلونا در فصل آينده نام برده مي‌شود اما سران باشگاه سلتاويگو اعلام کردند حاضر به از دست دادن سرمربي نام آشناي خود نيستند.

به نقل از فارس، ريکاردو باريوس، نايب رئيس ارشد باشگاه سلتاويگو در اين خصوص اظهار داشت: سلتاويگو هيچ نقشه دومي براي فصل آينده نداشته و هيچ نارضايتي هم از انريکه وجود ندارد. اينجا هيچ آشوبي به راه نيفتاده است و لوئيس انريکه سرمربي ما خواهد ماند.

تأکيد نايب رئيس باشگاه سلتاويگو بر عدم صدور مجوز خروج انريکه از اين تيم در حالي است که گفته مي‌شود آندوني سوبي سارتا، مدير ورزشي باشگاه بارسلونا حتي ملاقاتي خصوصي با ستاره پيشين کاتالان‌ها داشته است.

باريوس در اين خصوص هم گفت: من هيچ نظري درباره اخباري که ملاقات انريکه و بارسلونا منتشر شده است ندارم. تا جاي که من مي‌دانم انريکه هنوز سرمربي سلتاويگو است و مطلقاً چيزي ديگري براي گفتن نيست.

انريکه پس از پايان دوران بازيگري‌اش در بارسلونا، براي مدتي هدايت تيم B اين باشگاه را بر عهده داشت و در آن توانايي‌هاي مربيگري خود را به رخ کشيد هرچند تجربه بعدي او در دنياي مربيگري به عنون سرمربي رم چندان خوشايند نبود و در همان فصل اول مربيگري‌اش در پايتخت ايتاليا اخراج شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل