بازدید 41608

اعلام زمان واریز یارانه نقدی اردیبهشت

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور اعلام کرد: یارانه نقدی خانوارهای متقاضی دریافت یارانه ، ۲۲ اردیبهشت به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
کد خبر: ۳۹۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲ 07 May 2014
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور اعلام کرد: یارانه نقدی خانوارهای متقاضی دریافت یارانه ، ۲۲ اردیبهشت به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

محمدباقر نوبخت در حاشیه نشست با کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: این نخستین یارانه پس از اجرای مرحله دوم قانون هدفمند سازی یارانه هاست.

وی با قدردانی از انصراف دهندگان از دریافت یارانه نقدی افزود: به همه کسانی که اعلام کردند به یارانه نیاز دارند، مبلغی را که تاکنون می پرداختیم ، خواهیم پرداخت و برای  کسانی که اطلاعات ما نشان می دهد نیاز به حمایت بیشتری به ویژه در جهت امنیت غذایی دارند ، علاوه بر یارانه نقدی ، یارانه غیرنقدی در نظر گرفتیم.

سخنگوی دولت اعلام کرد: هیچ ریالی از افزایش قیمت های حامل های انرژی را برای افزایش درآمد دولت به کار نمی گیریم و همه را در راه های مناسب  تر که مردم  نیاز دارند هزینه خواهیم کرد.

نوبخت اظهار داشت : منابع حاصل از انصراف دهندگان از دریافت یارانه نقدی ، به تولید و اشتغال ، بهداشت و درمان و بهبود  وضع محیط زیست  اختصاص داده می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶۸
انتشار یافته: ۱۱
پس مگه قرار نبود بجای اینهمه گرونی که دولت تو اجناس اعمال کرده یارانه نقدی رو افزایش بده!؟پس الان باز دارن میگن که مبلغش همونه!!!
خوش انصاف، یارانه فروردین را تاخیر واریز می کنید و میگید اردیبهشت.
تكليف انهايى كه تعداد نفرات را اشتباه زده اند چه مى شود؟
به قشر بدبخت مثل ما کی سبدکالامیدن ما هنوز سبد کالانگرفتیم
اون افرادی که نتوانستند ثبت نام کنند یااشتباهی یکی ازازاعضا را ازقلم افتاده ثبت نکرده اند تکلیف چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر عدلت رعایت شود ایران با این همه منبع زیر مینی که داره نباید نیازمندی در کشور باشه اما متاسفانه درست مدیریت نمیشه.
آخ جون یارانه!
لطفا نسبت به اصلاح اطلاعات پیگیری کنید چرا که ما در درج تعداد اعضای خانوار دقت نکردیم و به جای دو نفر یک نفر زدیم چون فکر کردیم سرپرست به طور دیفالت حساب شده. با تشکر
تابناک جان تو رو خدا به مسئولین اطلاع بدید زمانی رو برای ویرایش اطلاعات در نظر بگیرند.ما که مستاجریم من برای هر 5 عضو خونواده مالک واحد مسکونی رو زدم.
آقا من جا موندم
ازدواج کرده بودم در لیست بابام ثبت نام نکردم و وقتی مهلت اون گذشت در سیستم همسرم نیز قبول نکرد
به خدای احد واحد کارگریم نظر ما رو منتشر کنید و به گوش مسئولان برسانید
پس تکلیف ویرایشیها چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها