بازدید 6273

فداکاری معلم در پرداخت هزینه درمان دانش‌آموز

کد خبر: ۳۹۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۲ 01 May 2014
دبیر زبان انگلیسی مدارس شهر گرمی (استان اردبیل) با پرداخت هزینه عمل جراحی دانش آموز بی بضاعتش لبخند امید را به لبان این دانش آموز هدیه کرد.
 
موسی فردی که 26 سال سابقه تدریس دارد روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: دانش آموزی که مورد عمل جراحی قرار گرفت به علت غده یا برآمدگی خاصی در گوشه چشم راستش هنگام حضور در مدرسه یا کلاس خجالت می کشید.
 
وی افزود: وقتی که از این دانش آموز دختر سوال پرسیده می شد بجای تفکر در پاسخ آن ، حواسش به پوشش مقنعه یا چادرش بود تا بخشی از صورتش دیده نشود.
 
وی اظهار کرد: هر چند از مشکلات مالی مبرا نیستم اما هزینه جراحی صورت دانش آموزم را تقبل کردم و همسرم با مدیریت مخارج خانه مرا در این امر خیر یاری کرد.
 
وی گفت: دکتر مظفر حیدری جراح و متخصص عمومی بیمارستان ولایت گرمی و محمد اکبری مسوول تزریقات و پانسمان مطب ایشان نیز با اطلاع از نیت خیر من از دریافت بخشی از هزینه های عمل جراحی و مراقبت های بعدی صرف نظر کردند.
 
فردی افزود: این دانش آموز دختر که قبلا به علت عیب چهره اش گوشه انزوا اختیار می کرد اکنون با اعتماد به نفس و روی گشاده در کلاس حاضر می شود و مشاهده خوشحالی وی و خانواده اش برای من از هر چیزی لذت بخش تر است.
 
شهرستان گرمی مغان در 108 کیلومتری شمال شرقی اردبیل واقع است. این شهرستان یکی از مناطق محروم استان است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر