بازدید 3342
۱

برخورد با عاملان شرط بندي هاي اينترنتي

کد خبر: ۳۹۶۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۳ 28 April 2014
در پي آغاز فعاليت هاي زيرزميني برخي کلاهبرداران و سودجويان با عناويني مانند «پيش بيني نتايج مسابقات ورزشي» دادستان مشهد دستور ويژه اي را براي برخورد جدي با عاملان شرط بندي و قمار صادر کرد.

به گزارش خراسان، در آستانه برگزاري مسابقات جام جهاني فوتبال، تحرکات و فعاليت هاي زيرزميني برخي کلاهبرداران براي گسترش فرهنگ غربي شرط بندي و قمار با عناوين فريبنده اي مانند «پيش بيني کنيد جايزه ميليوني بگيريد!»

در برخي شهرهاي کشور آغاز شده است. اين گونه فعاليت ها در حالي صورت مي گيرد که تعدادي از گردانندگان سايت هاي خارجي، با همراهي معاندان جمهوري اسلامي، قصد ضربه زدن به نظام اقتصادي کشور را دارند و تلاش مي کنند با ايجاد انگيزه هاي واهي مانند «روياي يک شبه پولدار شدن» در ميان جوانان و نوجوانان نفوذ کنند و بدين ترتيب به رواج فرهنگ ناصحيح غربي شرط بندي و قمار بپردازند.

گزارش خراسان حاکي است: در همين رابطه چند روز قبل دادستان مشهد به گردانندگان سايت ها و عاملان شرط بندي هاي اينترنتي هشدار داد و با بيان اين که دادسراي مشهد اشراف کاملي بر فعاليت هاي زيرزميني کلاهبرداران دارد از آنان خواست دست از اعمال خلاف بردارند.

«قاضي غلامعلي صادقي» همچنين به خانواده ها توصيه کرد: مواظب فرزندان خود باشند تا فريب وعده هاي دروغين کلاهبرداران و سودجويان را نخورند.

از سوي ديگر «قاضي صادقي» با صدور دستور ويژه اي براي برخورد با عاملان شرط بندي هاي اينترنتي که فرهنگ و اقتصاد جامعه را نشانه رفته اند، به خراسان گفت: بررسي ها و تحقيقات ضابطان دستگاه قضايي نشان مي دهد به تازگي تعدادي برگه شرط بندي از طريق اتوبوس و از شهرهاي شمالي کشور وارد مشهد شده است و کلاهبرداران با توزيع اين برگه ها در مناطق قاسم آباد، رضاشهر، بولوار شهيد فرامرزعباسي و .. سعي دارند برخي جوانان را طعمه سودجويي هاي خود قرار دهند؛ بنابراين دستگاه قضايي بنا به وظيفه ذاتي خود وارد عمل شده است و با هرگونه هنجارشکني در جامعه برخورد قاطعي خواهد داشت.

«قاضي صادقي» همچنين افزود: رصد سايت هايي که گردانندگان آن ها اقدام به ترويج شرط بندي مي کنند نيز در دستور کار پليس قرار دارد و با عاملان اين گونه شرط بندي ها برخورد جدي خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
شرط بندی و قمار حرام است و پولی که از این راه بدست بیاید مال حرامی است که وارد زندگی می شود و صدمات جبران ناپذیری بر زندگی و جان و مال افراد در همین دنیا وارد می کند و مطمئنا هیچ نتیجه خیری برای کسی ندارد . مال حرام ، هم این دنیا و هم آن دنیا را خراب می کند قسم به خدا ،خوردن ندارد .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل