بازدید 8764

کرایه‌ حمل‌ونقل عمومی و تاکسی فعلا افزایش نخواهد یافت

کد خبر: ۳۹۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰ 25 April 2014
استاندار تهران گفت: کرایه‌ حمل‌ونقل عمومی و تاکسی تا اعلام ستاد هدفمندی یارانه‌ها افزایش نخواهد یافت.

به گزارش فارس، سید حسین هاشمی فارس درباره افزایش کرایه‌‌های حمل‌ونقل عمومی پس از اعلام قیمت حامل‌های سوخت، اظهار داشت: براساس اعلام ستاد هدفمندی یارانه‌ها قیمت‌های حمل‌ونقل عمومی در سراسر کشور به یک میزان و در طول سال برای یک بار افزایش خواهد داشت.

وی ادامه داد: با شورای شهر و شهرداری تهران سیاست‌های لازم برای افزایش کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی اتخاذ شده و اتحادیه‌ها نیز همکاری لازم را برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها داشته‌اند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی از جمله تاکسی‌ها به شکلی افزایش خواهد یافت که جبران 2 ماه گذشته نیز در آن لحاظ شود.

هاشمی درباره صف‌های‌ طولانی‌ که برای بنزین و CNG در شهر تهران تشکیل شده بود، گفت: بنده در ستاد سوخت و بحران تا بامداد امروز بوده‌‌ام و صف‌ها به مرور زمان خلوت شد و تاکنون نیز مشکل خاصی در استان تهران نداشته‌ایم.

استاندار تهران با تأکید بر اینکه کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی تا اعلام ستاد هدفمندی‌یارانه‌ها افزایش نخواهد داشت، گفت: دیگر اقلام ضروری در استان تهران نیز با هماهنگی‌های صورت گرفته و با میزان و درصد مشخص در صورت  اعلام ستاد هدفمندی یارانه‌ها افزایش خواهد یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل