بازدید 19350

خوابی که یک اعدامی را نجات داد

کد خبر: ۳۹۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵ 25 April 2014
دختر مقتولی که رضایت خانواده اش سبب رهایی مرد محکم به اعدام از پای چوبه دار شده، دلیل رضایت و بخشش قاتل پدرش را خوابی که در این زمینه دیده، عنوان می کند.

 به گزارش خبرنگار مهر، قرار بود حکم اعدام (ز - ی) متهم به قتل مرحوم حسین علیزاده که 21 آذرماه سال 85 با ضربات چاقو به قتل رسیده بود صبح روز گذشته در زندان آمل اجرا شود که با رضایت اولیای دم مواجه شد.

میترا علیزاده دختر مقتول در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ساعت 8 صبح 21 آذر 1385 بود که پدرم من و برادرم را به شهر آورد و خودش به جایگاه همیشگی برای بارگیری رفته بود.

علیزاده بیان کرد:ساعت 5 غروب همان روز بود که متوجه شدیم موبایل پدرم خاموش است و خبری از پدر نداریم و بعد از پیگیری های صورت گرفته بعد از 32 روز جنازه پدرمان را در یکی از روستا های بابل پیدا و بعد از گذشت 8 ماه قاتل وی که اهل بجنورد بوده را دستگیر کردند.

علیزاده اظهار داشت:من و برادرم برای اجرای حکم قصاص همیشه عجله داشته ایم و می خواستیم قاتل پدرمان اعدام شود ولی چند روز قبل از اعدام خوابی دیدم که منجر به رضایت خانواده من در پای چوبه دار شد.

میترا علیزاده افزود: در خواب من شخصی آمد و گفت که پول دیه را به یتیمان ببخشید و به قاتل رضایت دهید،

وی تصریح کرد:در لحظه ای که طناب دار را به گردن قاتل آویختند، من به مادرم گفتم که رضایت بدهیم و برادرم نیز از مادرم خواست تا رضایتمان را اعلام کنیم و در همان لحظات نیز آقای طالبی دادستان آمل از ما خواست برای اینکه یک خانواده دیگر عزادار نشوند اگر می خواهید، رضایت دهید که مادرم با این پیشنهاد دادستان موافقت کرد و رضایت خودمان را اعلام کردیم.

به گزارش مهر،خانواده مرحوم حسن علیزاده به قاتل رضایت داده و دیه 150 میلیون تومانی را نیز بخشیدند.
 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار