بازدید 3632

کونته: هنوز شانس صعود به فينال را داريم

کد خبر: ۳۹۵۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹ 25 April 2014
سرمربي يوونتوس با بيان اينکه تيمش هنوز شانس صعود به ديدار نهايي ليگ اروپا را دارد معتقد است شکست برابر بنفيکا نتيجه عادلانه اي نبوده است.

يوونتوس در دور رفت مرحله نيمه نهايي ليگ اروپا با نتيجه 2 بر يک برابر ميزبانش بنفيکا شکست خورد.

به نقل از ايسنا، آنتونيو کونته سرمربي يوونتوس پس از شکست تيمش برابر بنفيکا گفت: نتيجه ناعادلانه اي در بازي رقم خورد که خيلي ناراحت کننده است. بازي را خوب شروع نکرديم و از يک ضربه ايستگاهي دروازه‌ ما باز شد. انتظار نداشتيم خيلي زود گل بخوريم. پس از آن توپ و ميدان را در اختيار گرفتيم و عملا هيچ شانسي به حريف نداديم. فرصت‌هاي بسيار زيادي در اين ديدار هدر داديم و نتوانستيم به گل برسيم. در نيمه دوم به قدرت هجومي خود اضافه کرديم و توانستيم به گل ارزشمندي برسيم. پس از آن هر چقدر تلاش کرديم به گل دوم برسيم ناکام مانديم و بدتر از آن نيز اين بود که مدافعان ما خواب بودند و يک گل بچه‌گانه دريافت کرديم تا شکست بخوريم. در اين بازي فوتبال سنتي ايتاليايي که دفاع کردن را در اولويت قرار مي‌دهد را به نمايش نگذاشتيم و خيلي هجومي بازي کرديم. حملات ما باعث شده بود تا حريف فقط به فکر ضدحملات باشد. از اعتبار فوتبال ايتاليا در اروپا دفاع کرديم.

سرمربي جوان يوونتوس در ادامه گفت: ما هنوز شانس صعود به مرحله بعد داريم. در بازي برگشت در کنار هوادارانمان بازي خواهيم کرد. هوادارانمان در بازي برگشت شرايط را براي حريف سخت خواهند کرد و ما نيز تمام تلاش خود را خواهيم کرد تا به ديدار فينال راه يابيم. فينال ليگ اروپا در تورين، چيزي است که ما به هر قيمتي آن را مي خواهيم و براي آن تلاش خواهيم کرد.

کونته در سال 1992 در حالي که بازيکن يوونتوس بود در جام يوفا برابر بنفيکا در پرتغال با نتيجه 2 بر يک شکست خورد اما در بازي برگشت اين تيم موفق شد تيم پرتغالي را شکست دهد و در نهايت نيز به قهرماني در آن سال دست يافت.

سرمربي يونتوس درباره تکرار تاريخ براي تيم او گفت: اين آمار‌ها اعتماد به نفس و خوشبيني به من نمي‌دهند بلکه نمايش خوب بازيکنانم به من اعتماد به نفس مي‌دهد که يکي از تيم‌هاي ديدار نهايي خواهيم بود. در بازي رفت کار بزرگي انجام داديم و موفق شديم برابر يکي از بهترين تيم هاي پرتغال بازي بسيار خوبي به نمايش بگذاريم.

يوونتوس دوشنبه در هفته سي و پنجم رقابت‌هاي ليگ ايتاليا در زمين ساسولو به ميدان مي‌رود. در صورتي که بيانکونري در اين ديدار به پيروزي برسد و رم برابر ميلان امتياز از دست دهد، يوونتوس براي سومين بار پياپي به قهرماني در ليگ ايتاليا دست خواهد يافت.

يوونتوس پنجشنبه در خانه ديدار برگشت خود برابر بنفيکا را برگزار خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل