بازدید 3376

پولادي: شرايط خوبي در اردوي آفريقا داريم

کد خبر: ۳۹۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸ 25 April 2014
مدافع تيم ملي ايران گفت: خوشبختانه تا کنون بازيکنان حاضر در اردوي آفريقاي جنوبي شرايط خوبي داشته‌اند.

مهرداد پولادي درباره اردوي آفريقاي جنوبي تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: قبل از اعزام به اين اردو تيم ملي شرايط بدي داشت، اما خدا را شکر که اردوي آفريقاي جنوبي برگزار شد و ملي پوشان در وضعيت بهتري قرار گرفتند.

به نقل از فارس، وي افزود: تابستان امسال ما بايد در بزرگ‌ترين رويداد فوتبالي جهان شرکت کنيم اما بچه‌ها نه بازي تدارکاتي داشتيم و نه کنار هم بوديم، از طرفي ديگر کي‌روش هم دوست ندارد تا تيم ملي ما در جام جهاني مضحکه حريفان شود به همين دليل روي اين اردو پافشاري کرد و خدا را شکر تا امروز همه چيز خوب بوده است.

وي افزود: ما دو بازي تدارکاتي خوب انجام داديم، بالاخره يکي از حساس‌ترين بازي‌هاي ما مقابل نيجريه است. البته هر سه بازي ما حساس است ولي باز هم بازي تدارکاتي شرايط خاص خودش را دارد. در اين دو بازي به نظرم محک خوبي خورديم و اميدوارم با چند بازي ديگر که در پيش داريم شرايط ايده‌آل را پيدا خواهيم کرد.

پولادي خاطر نشان کرد: ما هرچه کنار يکديگر باشيم ضرر نمي‌کنيم و فرآيند آن را مي‌توانيم در جام جهاني ببينيم. اميدوارم هر اتفاقي که افتاده يا هر حرفي درباره فوتبال است، ديگران همه چيز را کنار بگذارند و فقط به فکر حمايت از تيم ملي باشند تا مردم بتوانند از نتايج تيم ملي دلشان شاد شود.

پولادي در مورد حضور 15 دقيقه‌اي‌اش در بازي دوم تيم ملي مقابل تيم آفريقاي جنوبي مقابل اورلاندو، ملقب به دزدان دريايي گفت: بالاخره نظر کي‌روش است. واقعاً تمرينات بدنسازي پرفشاري را دنبال کرديم و با دادن تست‌هاي بدني مشخص است کي‌روش برنامه‌هاي ويژه‌اي براي آماده‌سازي تيم ملي دارد. بالاخره اين بهتر از همه روي تيم ملي نظر مي‌دهد و من هم هر موقع در زمين بودم سعي کردم نظر او را جلب کنم. بالاخره نبود بچه‌ها کنار يکديگر براي کادر فني تيم ملي دغدغه بود که خدا را شکر تعدادي از آنها اضافه شدند و کار را فعلاً‌ دنبال مي‌کنيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار