بازدید 5314

قیمت مرغ و گوشت تغییر نمی‌کند

ستاد تنظیم بازار کنترل بازار گوشت مرغ و قرمز را به خوبی در دست دارد و این ستاد تدابیر لازم برای عدم افزایش قیمت این محصولات را در فاز دوم هدفمندی اندیشیده است.
کد خبر: ۳۹۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲ 25 April 2014
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: ستاد تنظیم بازار کنترل بازار گوشت مرغ و قرمز را به خوبی در دست دارد و این ستاد تدابیر لازم برای عدم افزایش قیمت این محصولات را در فاز دوم هدفمندی اندیشیده است.

عبدالرحمن چراغعلی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در خصوص وضعیت ذخایر مرغ و گوشت قرمز و کنترل قیمت این محصولات در آستانه ورود به فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: امسال از نظر تولید مرغ هیچ مشکلی وجود ندارد و وضعیت تولید بسیار مناسب است.

وی افزود: روزانه هزار تن مرغ از مرغداری‌ها خریداری می‌شود و پیش‌بینی می‌شود که عرضه مرغ تا پایان سال به انداز کافی باشد و نگرانی در این مورد وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام تصریح کرد: میزان ذخایر مرغ از 70 هزار تن بیشتر است و برای عرضه آن هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به وضعیت ذخایر گوشت قرمز تصریح کرد: بیشترین خرید گوشت قرمز از استان سیستان و بلوچستان است و در مقدار خرید هیچگونه محدودیتی نداریم، بطوریکه هر چقدر تولید‌کنندگان عرضه کنند خریداری می‌شود.

رئیس امور پشتیبانی امور دام اظهار داشت: قیمت محصولات را ستاد تنظیم بازار تعیین می‌کند و برای کنترل بازار گوشت قرمز و مرغ این ستاد همواره وارد عمل می‌شود و اجازه افزایش قیمت را نمی‌دهد و هر جا هم که قیمت کاهش یابد با حمایت از تولید ‌کننده و پرداخت مابه‌التفاوت قیمت توسط دولت به تولید‌کننده مانع ضرر تولید کنندگان می‌شود.

وی به تدابیر دولت برای کنترل بازار گوشت مرغ و قرمز با توجه به ورود به فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: با توجه به میزان ذخایر و سرعت عمل که در ذخایر گوشت مرغ و قرمز وجود دارد در این حوزه هیچ گونه افزایش قیمتی با ورود به فاز دوم هدفمندی نخواهیم داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی