بازدید 3477

دولت سوخت مصرفی کارخانجات را تأمین کند

دولت با تأمین سوخت مصرفی کارخانجات به قیمت مناسب،‌ می‌تواند از تأثیر افزایش قیمت حامل‌های انرژی بر روی کالاها،‌ جلوگیری کند.
کد خبر: ۳۹۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲ 25 April 2014
دولت با تأمین سوخت مصرفی کارخانجات به قیمت مناسب،‌ می‌تواند از تأثیر افزایش قیمت حامل‌های انرژی بر روی کالاها،‌ جلوگیری کند.

محمد علیپور عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: در فاز دوم هدفمندی باید میزان شیب افزایش قیمت‌ها ملایم باشد و مردم باید بدانند افزایش قیمت‌ها به میزان انصراف‌دهندگان ارتباط پیدا می‌کند.
 
وی افزود: باید تعداد انصراف‌دهندگان افزایش یابد تا افزایش شدیدی در قیمت‌ها به وجود نیاید.
 
وی در این رابطه افزود: میزان افزایش قیمت‌ها ارتباط معنی داری با تعداد انصراف‌دهندگان دارد و این به دلیل منابع حاصله از فاز دوم هدفمندی است.
 
علیپور گفت: با افزایش منابع حاصله از مرحله دوم هدفمندی تولید رونق بیشتری می‌گیرد و افزایش قیمت قابل ملاحظه‌ای به وجود نمی‌آید.
 
و در رابطه با فاز اول هدفمندی اینگونه گفت: فاز اول هدفمندی به طور صحیح اجرا نشد و برای درست اجرا شدن فاز دوم هدفمندی نصف منابع حاصله را به فعالیت‌های تولیدی اختصاص داد.
 
وی ادامه داد: اجرای قانون در مرحله دوم هدفمندی بسیار مهم است و باید در راستای قانون، اهداف موردنظر اجرایی شود.
 
علیپور تصریح کرد: افزایش قیمت حامل‌های انرژی و نیروی انسانی در افزایش قیمت کالا در بازارها نقش بسزایی دارد.
 
وی در رابطه با اقدامات دولت اینگونه گفت: دولت باید سیاست‌های حمایتی برای تولیدکنندگان در نظر بگیرد تا از افزایش قیمت‌ها جلوگیری شود.
 
علیپور افزود: دولت با تأمین سوخت مصرفی کارخانجات تولیدی، به قیمت مناسب، می‌تواند از تأثیر افزایش قیمت حامل‌های انرژی بر روی کالاها جلوگیری کند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی