بازدید 4296

وزیر راه: مسکن مهر دولتی نیست

کد خبر: ۳۹۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۵ 25 April 2014
وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح مسکن مهر دولتی نیست و بایستی مردم هزینه‌های تمام شده را بپردازند.

به گزارش فارس، عباس آخوندی عصر امروز در نشست با مسئولان استان در پاسخ به پیشنهاد یک عضو شورای اسلامی این شهر مبنی بر عدم افزایش قیمت‌های مسکن مهر تصریح کرد: این وزارت‌خانه صرفاً زیر ساخت‌ها را برای اجرای این طرح آماده کرده است.

وی همچنین حمایت از شهرداری‌ها را از رویکردهای راه شهرسازی دانست و گفت: برای حمایت این وزارت‌خانه از شهرداری‌ها، موافق این موضوع هستم.

وزیر راه و شهرسازی همچنین پرداخت مطالبات پیمانکاران پروژه‌های عمرانی این وزارت‌خانه را از اولویت‌ها برشمرد.

عضو شورای اسلامی بجنورد هم در این نشست با اشاره به اینکه ارائه خدمات به خانوارهای ساکن در گلستان شهر بجنورد با توجه به محدود بودن اعتبارات شهرداری با مشکلاتی همراه است گفت: شایسته است تا آن وزارت‌خانه حمایت‌هایی را از شهرداری به عنوان مجموعه خدمات‌رسان پیش‌بینی کند.

جمشید گریوانی با تاکید بر اینکه مسکن مهر حرکت خوبی برای خانه‌دار شدن خانوارهای ضعیف و کم درآمد بود تصریح کرد: با این وجود افزایش قیمت‌های درخواستی برای تحویل این واحدها مشکلات جدی را برای مردم به وجود آورده است که نیازمند تدبیر مسئولان است.

وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه خود به خراسان شمالی علاوه بر شرکت در چندین نشست، از طرح توسعه فرودگاه بجنورد، باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان بازدید کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان