بازدید 3036

استوريج به بازي ليورپول برابر چلسي مي‌رسد

کد خبر: ۳۹۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶ 24 April 2014
مهاجم انگليسي تيم فوتبال ليورپول اعلام کرد براي حضور در حساس‌ترين بازي هفته آينده فوتبال جزيره آماده است.

دنيل استوريج ابراز اميدواري که برندان راجرز، سرمربي تيم فوتبال ليورپول به او در بازي قرمزپوشان مرسي‌سايد برابر چلسي در هفته سي‌وششم ليگ برتر انگليس ميدان دهد.

به نقل از تسنيم، استوريج چند هفته‌اي به دليل مصدوميت خانه‌نشين بوده اما اکنون آماده است تا در مصاف ليورپول با نزديک‌ترين تعقيب کننده‌اش، مصافي که در تعيين سرنوشت قهرماني ليورپولي‌ها تاثير بسزايي دارد، بازي کند.

اين مهاجم 24 ساله که از 24 فروردين (پيروزي 3-2 ليورپول برابر منچسترسيتي) به ميدان نرفته است، اظهار داشت: اميدوارم که براي بازي برابر چلسي برگردم، البته مطمئن نيستم که راجرز به من بازي مي‌دهد يا خير.

استوريج در پاسخ به اين سؤال که اگر به ميدان برود و به تيم پيشين خود گل هم بزند خوشحالي خواهد کرد، گفت: مايلم به تيم قديمي‌ام احترام بگذاريم اما اگر به ميدان بروم و در دقيقه آخر بازي گل هم بزنم آن وقت ديگر ديوانه خواهم شد، فکر مي‌کنيد اينطور نمي‌شوم؟ قصد ندارم اين کار را انجام دهم اما نمي‌دانم در آن لحظه مي‌توانم خودم را کنترل کنم يا نه.

استوريج در اين فصل 20 گل به ثمر رسانده است و پس از هم‌تيمي اروگوئه‌اي خود، لوئيز سوارز که 30 گل زده است، دومين گلزن برتر اين فصل ليورپول محسوب مي‌شود. ليورپول در شرايطي از چلسي ميزباني مي‌کند که با اين پيروزي در آستانه کسب اولين قهرماني‌اش در ليگ برتر انگليس طي 24 ساله گذشته قرار مي‌گيرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی