بازدید 2584

حسین خانی هم فینالیست شد

کد خبر: ۳۹۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴ 24 April 2014

مصطفی حسین خانی، نماینده آزاد ایران در وزن 70 کیلوگرم مسابقات قهرمانی آسیا موفق به صعود به مرحله نهایی این وزن شد. این صعود به دنبال پیروزی حسین خانی برابر حریفی از ازبکستان حاصل شد.

به گزارش مهر، در چارچوب دومین روز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا، امروز پنجشنبه و در مرحله نیمه نهایی وزن 70 کیلوگرم، مصطفی حسین خانی در مصاف با "اختیار نوروزوف" ازبکستانی به پیروزی 10 بر صفر دست یافت و موفق به صعود به مرحله نهایی شد.

حسین خانی پیش از این اولین مبارزه خود را با پیروزی 12 بر یک برابر "های وی لینگ" چینی به پایان رسید. در دور دوم مسابقات هم حسین خانی موفق شد با همین نتیجه و با ضربه فنی "کان تات" از ویتنام را شکست داده و راهی نیمه نهایی شود.

حسین خانی در حالی فینالیست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در وزن 70 کیلوگرم شد که پیش از او رضا افضلی در وزن 74 کیلوگرم و مسعود اسماعیل پور در وزن 61 کیلوگرم نیز راهی فینال اوزان خود شده بود.

در این میان اما حامد طالبی ناکام بود. این آزادکار وزن 97 کیلوگرم نیز پس از اینکه در نخستین مبارزه خود موفق به شکست 10 بر صفر "ژی ژانگ" از چین شد. این نماینده ایران اما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل "الیهان ژومایف" از قزاقستان متحمل شکست 4 بر 7 شد. بدین ترتیب طالبی منتظر حضور حریفش در دیدار فینال ماند تا در گروه شانس مجدد بتواند برای کسب مدال برنز مبارزه کند اما حریف او شکست خورد و به همین دلیل طالبی از دور مسابقات کنار رفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس