بازدید 4364

آغاز رزمایش اقتدار و انضباط بسیجیان در تهران

در این رزمایش که تا فردا (جمعه) ادامه دارد پنج لشکر عملیاتی بسیج در قالب یک قرارگاه اصلی و پنج قرارگاه فرعی به منطور نمایش اقتدار و انضباط بسیجیان در تهران شرکت دارند.
کد خبر: ۳۹۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶ 24 April 2014
رزمایش اقتدار و انضباط بسیجیان با حضور 10 هزار بسیجی روز پنجشنبه در تهران آغاز شد. .

جانشین فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رزمایش که تا فردا (جمعه) ادامه دارد پنج لشکر عملیاتی بسیج در قالب یک قرارگاه اصلی و پنج قرارگاه فرعی به منطور نمایش اقتدار و انضباط بسیجیان در تهران شرکت دارند.

سردار ˈاحمد ذوالقدرˈ آموزش نیروهای بسیج و انجام عملیات تاکتیکی را مهمترین اهداف این رزمایش برشمرد و گفت: رزمایش «الی بیت المقدس» در پنج نقطه از شهر تهران در حال برگزاری است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ اضافه کرد: اقشار مختلف جامعه اعم از دانشجویان، کارمندان، پزشکان، دانش آموزان، کسبه و اصناف در این رزمایش حضور دارند.

ذوالقدر یادآوری کرد: برگزاری کلاس های بازآموزی، برپایی دوره های عقیدتی، برگزاری مانور عملیاتی از جمله برنامه های اولین روز این رزمایش است.

وی افزود: برنامه های مذهبی از جمله برپایی دعای کمیل و راهپیمایی شبانه جهت یابی نیز در جریان این رزمایش برگزار می شود.

وی افزود: بسیجیان تهرانی روز جمعه (پنج اردیبهشت) با تجمع در خیابان حجاب، توانمندی و اقتدار خود را به نمایش می گذارند و پس از آن در نماز جمعه تهران شرکت می کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل