بازدید 3085

افضلی راهی فینال مسابقات شد

کد خبر: ۳۹۵۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶ 24 April 2014
دومین روز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا با صعود رضا افضلی به فینال رقابت‌های وزن 74 کلیوگرم و همچنین راه‌یابی مسعود اسماعیل‌پور و مصطفی حسین‌خانی به نیمه نهایی اوزان 61 و 70 کیلوگرم همراه بود.

به گزارش مهر، در ادامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا و در دومین روز این رقابت‌ها، امروز پنجشنبه رضا افضلی در وزن 74 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، موفق شد در دور دوم "ریوچی یامانکا" از ژاپن را 10 بر صفر شکست دهد. بدین ترتیب این آزادکار کشورمان در میان 13 کشتی گیر شرکت کننده در این وزن موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی شد. در مرحله نیمه نهایی مسابقات وزن 74 کیلوگرم اما افضلی در مصاف با "چانگ ژانگ" از چین را 9 بر صفر شکست داد و راهی دیدار نهایی شد.

همچنین در وزن 61 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا که در قزاقستان جریان دارد، مسعود اسماعیل پور که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو بود موفق شد در دوم مسابقات "بازار بازار قلی یف" از قرقیزستان که مدال برنز جهان و عنوان پنجم المپیک پکن را در اختیار دارد 7 بر 4 شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود. این کشتی گیر کشورمان در این مرحله باید به مصاف "دولت نیازبیکوف" از قزاقستان برود. مدال برنز جهان و عنوان پنجمی المپیک لندن از جمله افتخارات حریف قزاقستانی اسماعیل پور است.

مصطفی حسین خانی دیگر نماینده ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیاست که موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شده است. این کشتی گیر وزن 70 کیلوگرم کشورمان اولین مبارزه خود را با پیروزی 12 بر یک برابر "های وی لینگ" چینی به پایان رسید. در دور دوم مسابقات هم حسین خانی موفق شد با همین نتیجه و با ضربه فنی "کان تات" از ویتنام را شکست داده و راهی نیمه نهایی شود.

در چارچوب روز دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا حامد طالبی، آزادکار وزن 97 کیلوگرم نیز پس از اینکه در نخستین مبارزه خود موفق به شکست 10 بر صفر "ژی ژانگ" از چین شد. این نماینده ایران اما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل "الیهان ژومایف" از قزاقستان متحمل شکست 4 بر 7 شد.

بدین ترتیب طالبی باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا در گروه شانس مجدد بتواند برای کسب مدال برنز مبارزه کند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس