بازدید 2688

راموس: نتيجه يک بر صفر راضي‌کننده است

کد خبر: ۳۹۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰ 24 April 2014
مدافع رئال مادريد معتقد است پيروزي يک بر صفر تيمش مقابل بايرن‌مونيخ در دور رفت نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا راضي‌کننده بوده است.

به نقل از فارس، سرخيو راموس پس از پيروزي شب گذشته تيمش مقابل بايرن‌مونيخ که با نتيجه يک بر صفر به سود اين تيم در سانتياگوبرنابئو به پايان رسيد، اظهار داشت: در تمام مسابقه سخت تلاش کرديم. بازي بسيار سختي بود؛ آنها دوست دارند ريتم بازي را تنظيم کنند و کنترل مسابقه را در دست بگيرند. از لحاظ دفاعي عالي کار کرديم. فشار آورديم و سعي کرديم توپ را به دست آوريم؛ هرچند کنترل بازي در دست ما نبود. نتيجه يک بر صفر راضي کننده است و براي رفتن به مونيخ نتيجه خوبي است.

وي ادامه داد: توپ را به آنها تقديم نکرديم. آنها بازيکنان فوق‌العاده‌اي با توانايي‌هاي بالا دارند و دوست دارند به بازي مسلط باشند. مي‌دانستيم در ضدحملات چطور بازي کنيم. از نتيجه راضي هستم. از هواداران هم تشکر مي‌کنم که باعث شدند احساس در خانه بودن را واقعا حس کنيم. پيروزي با حضور آنها بسيار آسان‌تر بود.

مدافع رئال مادريد خاطرنشان کرد: جو برنابئو فوق‌العاده بود. اين جو در 10 سال حضورم در اين تيم فراموش نشدني است. ورود به زمين يک جور ديگر بود. از عشق و حمايتي که هواداران نثار ما کردند، تشکر مي‌کنم.

وي اضافه کرد: کاسياس قبلا هم از اين واکنش‌ها داشت. اگر تيم چيزي داشته باشد، آن هم حضور دو دروازه‌بان قدرتمند است. مشخص است که اگر بخواهيم به بايرن‌مونيخ صدمه بزنيم، بايد در دور برگشت آنها را شکست دهيم زيرا پيروزي يک بر صفر تعيين‌کننده نيست. بايد رکوردهايي که در آلمان داريم را بشکنيم. تيم، بازيکنان، تواضع و اميد داريم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار