بازدید 5777
تغییرات گسترده در باشگاه تهرانی؛

ماجرای پدیده شدن آقای وزیر در زمین فوتبال

کد خبر: ۳۹۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷ 24 April 2014
یحیی گل محمدی که نام رضا نوروزی، مهاجم گلزن تیمش را در لیست مازاد قرار داده بود تا این بازیکن بتواند به تیم فوتبال پرسپولیس بپیوندد به یکباره با مخالفت مسئولان باشگاه مواجه می شود و همین امر سبب شد تا گل محمدی از حضور در تیم نفت استعفا دهد.

به گزارش فردا، تیم فوتبال نفت تهران یکی از تیم های کم حاشیه  لیگ سیزدهم به شمار می رفت که از ابتدای لیگ رفته رفته خود را به جمع تیم های مدعی رساند و کار به جایی رسید که در هفته پایانی رقابت های لیگ در آستانه قهرمانی نیز قرار گرفت. اما به یکباره همه چیز از دست رفت و تلاش نفتی ها نیز حاصلی جز رتبه سوم جدول نداشت.  
 
در این بین تیم فوتبال نفت در شرایطی به رتبه سوم رقابت های لیگ دست یافت که با توجه به شرایط رقبا، قهرمانی این تیم چندان نیز دور از دسترس نبود. تیم فوتبال پرسپولیس از اواسط لیگ با مشکلاتی از قبیل اعتصاب بازیکنان و تغییر مدیر عامل مواجه شد. تراکتورسازی تبریز نیز در میانه راه مجید جلالی را از دست داد و مدیر عامل این باشگاه نیز خانه نشین شد. در اصفهان هم زرد پوشان سپاهان با تغییر مدیرعامل مواجه شدند و استقلال تهران نیز از یک سو با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کرد و از سوی دیگر چند بازیکن کلیدی خود را از دست داده بود.  
 
از بین همه این تیم های مدعی تنها فولاد خوزستان بود که با کم ترین حاشیه کار خود را دنبال کرد و در گام آخر گوی سبقت را از نفت تهران و سایر رقبا ربود و به مقام قهرمانی رسید. این در حالی بود که نفتی ها حتی با توجه به شرایطی که داشتند می توانستند به مقام قهرمانی و یا حداقل نائب قهرمانی لیگ نیز دست یابند. اما سوالی که در بین اهالی فوتبال در خصوص علت عدم قهرمانی نفت تهران مطرح است اینجاست که چه عواملی سبب شد نفت تهران از قهرمانی رقابت های لیگ بازماند.  
 
نفت چگونه قهرمانی لیگ را از دست داد؟ 
 
آنچه از درون باشگاه نفت به بیرون درز می کند این است که این باشگاه با اختلافاتی درونی مواجه است و افرادی در درون باشگاه، خاسته یا ناخواسته در پی تضعیف این تیم بوده اند. در این خصوص از یک سو به نظر می رسد در راس مدیریت باشگاه نفت تهران مشکلات و معضلاتی وجود دارد که سبب شده این اختلافات درونی دوچندان شود.  
 
یکی از این مشکلات به ماجرای موضع گیری های متناقض مدیر عامل نفت تهران باز می گردد. وی که از جمله مدیران باقی مانده از دوران محمود احمدی نژاد به شمار می رود، در اقدامی عجیب و جالب توجه در روز پایانی لیگ، بنری را به دست یکی از کارکنان باشگاه می سپارد که در آن از بیژن زنگنه، وزیر نفت به عنوان پدیده دولت تدبیر و امید یاد شده و حتی این اقدام آقای مدیر عامل با واکنش دفتر وزیر نفت نیز مواجه شده است.  

ماجرای پدیده شدن آقای وزیر در زمین فوتبال
 
از سوی دیگر با توجه به روابط نزدیکی که مدیر عامل نفت تهران با یکی از نزدیکان وزیر ورزش و جوانان دارد، آقای مدیر عامل در تلاش است تا با اقداماتی از این دست و ارتباط گرفتن با وزیر ورزش، جایگاه خود در تیم نفت تهران را حفظ کند. این مسئله را حتی می توان از مصاحبه های گاه و بیگاه وی نیز به دست آورد.  
 
از طرفی دیگر ماجرای استعفای عجیب و غریب یحیی گل محمدی در تعطیلات نیم فصل از جمله مسائلی است که شنیده می شود سبب شده تا تیم نفت تهران در لیگ سیزدهم از این مسئله ضربه بخورد. یحیی گل محمدی که نام رضا نوروزی، مهاجم گلزن تیمش را در لیست مازاد قرار داده بود تا این بازیکن بتواند به تیم فوتبال پرسپولیس بپیوندد به یکباره با مخالفت مسئولان باشگاه مواجه می شود و همین امر سبب شد تا گل محمدی از حضور در تیم نفت استعفا دهد. سرانجام نیز پس از میانجیگری های صورت گرفته، گل محمدی به جمع نفتی ها بازگشت.  
 
ماجرای پدیده شدن آقای وزیر در زمین فوتبال

بنابراین شنیده می شود که برای فصل آینده قرار است تغییراتی در ساختار باشگاه نفت تهران انجام شود و یکی از این تغییرات به احتمال فراوان به مدیریت این باشگاه باز می گردد. دیگر تغییری که به احتمال زیاد در تیم فوتبال نفت صورت خواهد گرفت جدایی یحیی گل محمدی و پیوستن احتمالی وی به تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان است چراکه با توجه به همکاری قبلی گل محمدی و آذری در نساجی مازندران، چندان بعید نیست که این دو بار دیگر و این بار در ذوب آهن با یکدیگر همکاری داشته باشند.  
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار