بازدید 7553

داماد نمک‌نشناس، سارق پول پدر زن

با تلاش مأموران انتظامی دزفول خوزستان، دامادی که در ترفندی غیرانسانی، اقدام به سرقت 440 میلیون ریال پول و طلا از گاوصندوق پدرزنش کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۳۹۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸ 24 April 2014
با تلاش مأموران انتظامی دزفول خوزستان، دامادی که در ترفندی غیرانسانی، اقدام به سرقت 440 میلیون ریال پول و طلا از گاوصندوق پدرزنش کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش فارس به نقل از  پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در تشریح این خبر بیان داشت: به دنبال اعلام سرقت مقادیر زیادی پول، طلا و جواهرات قیمتی از منزل یکی از شهروندان دزفولی، سریعاً اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی به محل اعزام و به بررسی صحنه پرداختند.

سرهنگ احمد چنداز گفت: در نتیجه گزارش مأموران اعزامی مشخص شد سارقان، زمانی که ساکنان منزل به پیشنهاد دامادشان به یک مهمانی خانوادگی رفته بودند پس از باز کردن درب‌های ورودی خانه، وارد یکی از اتاق‌ها شده و اقدام به سرقت پول و طلاهای منزل کردند.

وی عنوان کرد: نوع سرقت واقع شده و زمان اتفاق آن و همچنین مستندات دیگر به جای مانده در صحنه، ظن ماموران را متوجه سارق یا سارقانی کرد که احتمالاً با محیط آشنایی داشتند و با داشتن کلید وارد خانه شدند؛ لذا در ادامه تحقیقات میدانی از ساکنان منزل و بستگان آنها متوجه شدند در فاصله زمانی تقریباً یک ساعتی، فرد میزبان که همان داماد آنها بود به بهانه‌ ساختگی میهمانی را ترک کرد و از منزل خارج شد.

فرمانده انتظامی دزفول ادامه داد: با انتقال فرد مظنون به پلیس آگاهی و بازجویی‌های تخصصی از وی، سرانجام در حالی که راهی جز بیان حقایق نداشت با اعتراف به سرقت انجام شده و معرفی فردی که همدست وی در این سرقت بود ،پرده از حقیقتی تلخ که رازش در همان میهمانی ساختگی بود برداشت.

این مقام ارشد پلیس با اشاره به دستگیری دیگر همدست وی افزود: داماد نمک نشناس به سرقت مبلغ چهل میلیون ریال پول نقد و مقدار زیادی طلا و جواهر قیمتی به ارزش تقریبی 400 میلیون ریال از گاوصندوق پدرخانمش اعتراف کرد.

وی افزود: پدر خانمم فرد پولداری بود و بارها از وی درخواست کمک کردم ولی به ما توجهی نمی‌کرد تا اینکه با اطلاع از محل اختفای طلاها و پول‌های وی، با طرح و نقشه قبلی و در فرصتی مناسب از کلیدهای آنها شبیه سازی کرده و ضمن تدارک یک میهمانی مفصل ساختگی، در فاصله زمانی که همگی مشغول سفره شام بودند، به بهانه اینکه کاری واجب پیش آمده از خانه خارج و به اتفاق یکی از همدستانم که دستگاه برش فلزات داشته سراغ گاو صندوق رفته و اقدام به سرقت کردیم.

سرهنگ چنداز در پایان با اذعان به تحویل متهمان به مراجع قانونی بیان داشت: با اطلاع مأموران از محل اختفای اموال سرقت شده کلیه پول و طلاهای سرقتی کشف و با دستور مقام قضایی تحویل مالباخته شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر