بازدید 2840

نقدی: آمریکا غاصب حاکمیت جهان است

کد خبر: ۳۹۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۴ 23 April 2014
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما معتقدیم آمریکا غاصب حاکمیت جهان است در حالی که شایستگی ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی بعد از ظهر امروز در گردهمایی سالانه فرماندهان و مسئولان اقشار مختلف بسیج در اردوگاه شهدای دُرچه، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با مداحان در ایام ولادت حضرت زهرا(س) خواسته‌هایی را مطرح کردند و وظیفه ما به عنوان یک فرد ولایتمدار و بسیجی بررسی و انجام آنان است.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه رهبر معظم انقلاب در این دیدار درخواست کردند که مجالس روضه‌خوانی باید موجب وحدت شود؛ نه آنکه تفرقه‌ها را تشدید کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: استان اصفهان با تقدیم بیش از 23 هزار شهید برای انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس و حفاظت از آرمان‌های امام و انقلاب، پیشتازی خود را به اثبات رسانده است.

سردار نقدی عنوان کرد: باید استان اصفهان و بسیجیان ولایتمدار این سرزمین همچون گذشته در امر اجرای منویات مقام معظم انقلاب، خط‌شکن بوده و پیشتازی خود را به اثبات برسانند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه حقیقتاً چه کسی امروز شایستگی حاکمیت و ولایت در جهان را دارد، اضافه کرد: ما براساس شواهد و قرائن تاریخی معتقدیم که آمریکا و هم‌پیمانانش بدون داشتن کوچک‌ترین شایستگی، حاکمیت و ولایت جهان را غصب کرده‌اند. همه جنگ‌ها و اختلافات نظام استکباری جهان با نظام جمهوری اسلامی ایران بر سر این اعتقاد است.

سردار نقدی ابراز داشت: در حال حاضر جنگ اقتصادی و فرهنگی که از سوی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تحمیل شده است و حقیقتاً جنگ اقتصادی یک جنگ تمام عیار است.

وی تأکید کرد: اصفهان باید در مقابله با هجمه‌های دشمنان و اجرای منویات مقام معظم رهبری و رفع دغدغه‌های ایشان الگوسازی و به عنوان الگویی در دیگر استان‌های کشور خود را معرفی کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شعار سال 93 گفت: امسال رهبر معظم انقلاب برخلاف سال‌های قبل دو وظیفه خطیر بر دوش ملت و دولت گذاشتند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: منظور از عزم ملی در شعار سال 93 بسیج است، بسیج به معنای هماهنگی و همکاری همه‌جانبه آحاد مردم است.

وی در پایان متذکر شد: مدیریت جهادی یک مدیریت بسیجی است که در هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران موجب موفقیت‌های زیادی برای نظام شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل