بازدید 2842

زانتي مي‌توانست مدير اينترميلان شود

کد خبر: ۳۹۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳ 23 April 2014
مالک پيشين اينترميلان بر اين باور است در صورتي که در اين تيم مي‌ماند زانتي مي‌توانست به رييس باشگاه بدل شود.

چندي پيش ماسيمو موراتي 70 درصد از سهام اينترميلان را به اريک توهير، تاجر متمول اندونزيايي فروخت تا به شکل رسمي از تصميم‌گيري‌هاي اين تيم کنار برود.

موراتي اکنون در اينترميلان شغلي افتخاري در اختيار دارد بر اين باور است که اگر مالک اين باشگاه باقي مي‌ماند، خاوير زانتي مي‌توانست به رييس نرآتزوري بدل شود.

به گزارش فارس، وي در اين زمينه گفت: با من، بدون هيچ شکي زانتي مي‌توانست در اينترميلان رييس شود. مي‌خواستم شخصي کنترل همه چيز را به دست بگيرد که همه چيز را در مورد اين باشگاه مي‌داند. مي‌خواستم شخصي رييس سياه و آبي‌ها شود که مورد احترام بوده و چهره مقبولي از سوي همه داشته باشد. او بود که مي‌توانست به جاي من در مصاحبه‌هاي مطبوعاتي حاضر شود.

موراتي افزود: اکنون شرايط کمي فرق کرده است. شخصي در اينترميلان حضور دارد که زانتي را زياد نمي‌شناسد اما مي‌دانم توهير به زودي همه چيز را در مورد زانتي متوجه خواهد شد. او فرد باهوشي است. بدون شک زانتي از اين پس هم در باشگاه باقي مي‌ماند و مي‌تواند شغلي هم داشته باشد. شايد بتواند شغلي اجرايي را در دست بگيرد و شايد هم بتواند نماينده باشگاه در ساير زمينه‌ها باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر