بازدید 21504

رئیس سازمان زندان‌ها تغییر کرد

غلامحسین اسماعیلی، رئیس سازمان زندان‌ها از سمت خود جا به جا شد‌. رئیس قوه قضائیه، علی‌اصغر جهانگیر را به ‌ریاست جدید سازمان زندان‌ها منصوب کرد‌. اسماعیلی نیز به ریاست كل دادگستري استان تهران و رئيس شعبه اول دادگاه تجديدنظر تهران منصوب شد‌.
کد خبر: ۳۹۵۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲ 23 April 2014
رئیس سازمان زندان‌ها تغییر کرد

غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان‌ها از سمت خود کنار رفت. رئیس قوه قضائیه، علی‌اصغر جهانگیر را به ریاست جدید سازمان زندان‌ها منصوب کرد.

به گزارش «تابناک»‌ به نقل از اداره كل روابط عمومي قوه قضاييه با حكم رئيس قوه قضاييه، اصغر جهانگير به رياست سازمان زندان‌ها منصوب شد.

متن حكم انتصاب وی به شرح زير است:

جناب آقاي اصغر جهانگير

نظر به تجربيات مديريتي و ارزنده شما در قوه قضاييه به موجب اين ابلاغ جناب‌عالي به رياست سازمان زندان‌ها و اقدامات تأميني و تربيتي كشور منصوب مي‌شويد.

اميد است با توجه به رهنمودهاي مقام معظم رهبري و سياست‌هاي راهبردي قوه قضاييه و انجام امور محوله موفق و مؤيد باشيد.

جهانگیر علاوه بر سابقه رسیدگی به پرونده‌های مهم قضایی، سابقه سال‌ها ریاست بر حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، ریاست دفتر بازرسی ویژه قوه قضاییه و مشاوره رئیس دستگاه قضائی را در کارنامه دارد.

مسئولیت جدید برای غلامحسین اسماعیلی

آيت ا... آملي لاريجاني همچنين با صدور حكم ديگري غلامحسين اسماعيلي را به عنوان رئيس كل دادگستري استان تهران و رئيس شعبه اول دادگاه تجديدنظر تهران منصوب كرد.

متن حكم به شرح زير است:

جناب آقاي غلامحسين اسماعيلي

به موجب اين حكم به سمت رئيس شعبه اول دادگاه تجديدنظر و رئيس كل دادگستري استان تهران منصوب می‌شويد.

اميد است با در نظر داشتن اهميت امر قضا و مسئوليتهاي سنگين ناشي از آن اجراي عدالت اسلامي و رسيدگي به محرومين و ستم‌ديدگان و حمايت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه كار خود قرار داده و در انجام وظايف الهي با رعايت دقيق موازين شرعي و قانوني و همراه با سرعت لازم موفق و مؤيد باشيد.

همچنين سيد عليرضا آوايي، رئيس كل سابق دادگستري تهران به لحاظ تجارب طولاني در امر قضا، حسب درخواست دادگاه عالي انتظامي قضات به عنوان مستشار دادگاه عالي انتظامي قضات منصوب شد.

چرایی تغییر رئیس سازمان زندان‌ها از زبان سخنگوی قوه قضائیه

غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه با رد اخبار منتشره در زمینه جابجایی‌های صورت گرفته در دستگاه‌ قضایی اظهار داشت: جابجایی‌های اخیر در قوه‌ قضاییه به ویژه انتقال محل فعالیت آقای اسماعیلی از سازمان زندان‌ها به دادگستری استان تهران، هیچ ربطی به رخدادهای اخیر نداشته است.

وی با بیان اینکه اسماعیلی، یکی از مدیران موفق و متعهد و کارآمد قوه‌ قضاییه بوده است، گفت: این تصمیم و همچنین تصمیمات دیگر در خصوص آقایان جهانگیر و آوایی، موضوعاتی بود که از مدت‌ها پیش مقدمات آن ‌فراهم شده بود و هم‌اکنون اجرایی شد.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر