بازدید 2758

آلونسو: علاقه‌ای به مدعی بودن نداریم

کد خبر: ۳۹۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳ 23 April 2014
هافبک رئال مادرید اعلام کرد که تیمش را مقابل بایرن‌مونیخ بازنده نمی‌داند اما علاقه‌ای هم به مدعی بودن برای صعود ندارند.

به گزارش فارس، ژابی آلونسو به همراه کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از دیدار امشب تیمش مقابل بایرن‌مونیخ در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور یافت و اظهار داشت: این بار هدف ما به میدان رفتن و پیروزی است. به نتیجه خوبی نیاز داریم تا در بازی برگشت به مونیخ برویم. اگر کریستیانو صد در صد آماده باشد، بازی می‌کند اما این تصمیمی است که سرمربی، کادر پزشکی و خود او باید بگیرند. ما به او نیاز داریم، رونالدو بازیکن مهمی برای ما است. کریستیانو باعث تقویت خط حمله تیم و افزایش پتانسیل خلق موقعیت و گلزنی می‌شود. او بازیکنی مهم برای ما است و وقتی که در تیم حضور داشته باشد، استفاده بهتری از موقعیت‌هایی که برایمان خلق می‌کند، خواهیم کرد.

وی ادامه داد: من رئال مادرید را تیم بازنده نمی‌دانم. بایرن‌مونیخ حریف بزرگی است اما ما نیز در شرایط خوبی قرار داریم. هیچ مدعی‌ای در این مسابقه نداریم و علاقه‌ای هم نداریم که تیم مدعی باشیم. این فقط باعث می‌شود تمرکز ما بیشتر از بین برود. به شرکت همه بازیکنان نیاز داریم. با توجه به ویژگی‌های بایرن مونیخ اگر حمله نکنیم و مانند مانعی دفاع کنیم؛ ریسک از دست دادن جایگاه را خریده‌ایم؛ آنها را خیلی خوب می‌شناسیم.

هافبک رئال مادرید خاطرنشان کرد: دورتموند و بایرن تیم‌های متفاوتی با بازیکنان متفاوت هستند. مقایسه بین آنها هیچ ارزشی ندارد و تنها چیزی که می‌توانیم بگوییم این است که بایرن تیم بزرگی است. آنها تنوع و انعطاف زیادی از بازی‌ها و بازیکنانشان نشان داده‌اند. پس از سه بار حضور در نیمه‌نهایی می‌خواهیم این بار به دور بعدی صعود کنیم. نمی‌توانیم بیشتر از این باانگیزه و متمرکز باشیم.

وی اضافه کرد: من فکر نمی‌کنم گواردیولا بایرن‌مونیخ را تغییر داده باشد زیرا ستون فقرات تیم همان است اما چند تنوع تاکتیکی را به بازی این تیم اضافه کرده. آنها سال گذشته تیم خوبی بودند که با یک مربی دیگر تاریخ‌ساز شدند. باید بازی کاملی را به نمایش بگذاریم. باید بدانیم که چه زمانی به آنها حمله کنیم و آنها را تنبیه کنیم. مالکیت توپ تنها آماری است که می‌توانید در ارتباط با عوامل دیگر آن را تفسیر کنید. کاری که ما به آن نیاز داریم این است که بازی را عالی بخوانیم. هوارد وب از نظر من داور فوق‌العاده‌ای است. هر دو تیم می‌توانند احساس راحتی داشته باشند که او بازی را قضاوت می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی