بازدید 2273

سریال بدقولی مسئولان رفاه ادامه دارد

کد خبر: ۳۹۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱ 23 April 2014
در حالی مسئولان شورای عالی بیمه خدمات درمانی و وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی همچنان به بدقولی‌های خود پایبند هستند که باز هم زمان اعلام تعرفه‌های درمانی به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش فارس، ظاهراً مسئولان شورای عالی بیمه خدمات درمانی کشور بنا ندارد به وعده‌های خودشان در خصوص اعلام تعرفه‌های درمانی عمل کنند.

چرا که با گذشت یک ماه از سال 93 خبری از اعلام تعرفه‌های درمانی نیست و مسئولان وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی هم اعتقادی به پاسخ دادن به این موضوع ندارند.

در اواخر سال گذشته بود که احمد میدری معاون رفاهی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در خصوص زمان اعلام تعرفه‌ها افزود: هنوز در این خصوص به جمع بندی نرسیده‌ایم.

وی بیان داشت: سعی می‌شود تعرفه‌ها قبل از سال 93 اعلام شود ضمن اینکه در حال حاضر تعرفه‌های بخش دولتی به هئیت دولت فرستاده شده و ما همچنان منتظر نظر دولت هستیم.

سریال بدقولی مسئولان رفاهی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی امسال ادامه دارد و قرار نیست پایان یابد.

در آخرین پیگیری صورت گرفته از طریق خبرگزاری فارس مشخص شده است که تعرفه‌های درمانی بخش دولتی مشخص شده و به هئیت وزیران فرستاده شده اما ظاهراً قرار نیست این تعرفه ها اعلام شود.

بر اساس آخرین پیگیری ها کار به این شکل است که تا اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه و افزایش قیمت‌ها خبری از تعرفه‌های جدید نخواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار