بازدید 5140
۵

باند خشن خياباني منهدم شد

کد خبر: ۳۹۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸ 23 April 2014
 سرپرست فرماندهي انتظامي مشهد مقدس گفت: اعضاي اصلي باند سرقت‌هاي خشن خياباني معروف به باند ياشار در مشهد دستگير شدند.

 به گزارش مردم سالاری، سرهنگ حجت نيکمرام ظهر ديروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گزارش چند فقره سرقت‌هاي خياباني در غرب مشهد به فوريت‌هاي پليسي 110، تيم‌هاي آگاهي سرکلانتري غرب را بر آن داشت تا با اجراي طرح ويژه‌اي براي شناسايي و دستگيري عاملان اين سرقت‌ها وارد شوند.

 سرپرست فرماندهي انتظامي مشهد مقدس بيان کرد: افسران آگاهي کلانتري الهيه در اين عمليات گسترده توانستند به سرنخ‌هايي دست يابند که منجر به چهره زني يکي از عاملان سرقت‌ها شود.

نيکمرام بيان کرد: در پيگيري‌هاي بعدي، ماموران انتظامي با بررسي تصاوير ضبط شده دوربين‌هاي مداربسته نيز به اطلاعاتي دست يافتند که نشان مي‌داد دختر جواني نيز در اين سرقت‌ها نقش دارد.

وي گفت: با کسب اين اطلاعات، دامنه تحقيقات پليسي بر روي دستگيري دو مظنون پرونده متمرکز و تيم گشت نامحسوس دايره آگاهي کلانتري الهيه براي دستگيري اين دختر و مرد جوان و يکي ديگر از همدستانشان که سرنشين خودرو بود در بلوار يوسفيه وارد عمل شدند.

 نيکمرام عنوان کرد: ماموران انتظامي با تعقيب و گريز خودروي پرايد، متهمان را دستگير و به کلانتري انتقال دادند، در تحقيقات بعدي پرونده، مخفيگاه متهمان شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي مورد پاکسازي قرار گرفت.

 به گفته اين مقام انتظامي، در اين مرحله از عمليات، يکي ديگر از اعضاي باند در مخفيگاه دستگير و تعداد زيادي کيف‌هاي زنانه، گوشي‌هاي تلفن همراه، مبالغي وجه نقد، قطعات و لوازم خودرو و ديگر اسناد و مدارک سرقتي به همراه قمه، شمشير و انواع تيزي که در سرقت‌هاي خشن مورد استفاده قرار مي‌گيرد کشف شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
اعدامشون کند
فقط اعدام
آزادشون کنید
فقط آزاد
زندان با اعمال شاقه ، نه اينكه چند روزى استراحت سپس ازاد ى
اينها پليس بايد همان موقع دستگيري چندتاشون را با تير به هلاكت برسونه و از بقيه براي يافتن اعضاي ديگر بازجويي كنه حداقل هنگام بازجويي بايد با اسيد نقاط حساس بدنشان را بسوزانند.
پاسخ ها
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
ناشناس جان پیشنهاد میکنم به یه روانشناس خودتو نشون بده تو هم برای جامعه خطرناکی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار