بازدید 9961

ورود به حسابهای بانکی منتفی شد؟

کد خبر: ۳۹۵۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴ 23 April 2014
معاون اقتصادی وزیر اقتصاد، با اعلام اینکه راستی‌آزمایی اطلاعات یارانه‌ای مردم تاکید قانون است؛ گفت: احتمال ورود به حساب‌های بانکی افراد به هیچ‌وجه وجود ندارد و اصل برای دولت اعتماد به مردم است.

به گزارش مهر؛ شاپور محمدی دیروز در حاشیه اولین جلسه بهبود فضای کسب‌وکار با فعالان بخش خصوصی در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت نرخ ارز در بازار گفت: نرخ ارز ممکن است که نوساناتی داشته باشد اما هدف دولت نزدیک‌کردن نرخ دلار در بازار آزاد با نرخ دلار در بودجه است. محمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دولت قصد راستی‌آزمایی اطلاعات مردم و جریمه سه‌برابری آنها براساس آن را دارد یا خیر؟ گفت: دولت در چارچوب قانون عمل می‌کند و راستی‌آزمایی نیز در متن قانون دیده شده است.

به‌هرحال، شیوه اجرا در چارچوب قانون خواهد بود، اما اصل مهم، اعتماد به مردم و اظهارات آنهاست.معاون اقتصادی وزیر اقتصاد در پاسخ به مطلبی مبنی بر اینکه بر اساس آمارها لازم است ۲۰میلیون‌نفر از دریافت یارانه نقدی حذف شوند، اما تاکنون حدود ۱۰میلیون‌نفر حذفی اعلام شده است. وی خاطر نشان کرد: احتمال ورود به حساب‌های بانکی افراد به هیچ‌وجه وجود ندارد و دولت اعلام کرده که به اطلاعات اقتصادی افراد و ثبت‌نام‌کنندگان ورود نمی‌کند ولی راستی‌آزمایی‌ها، تاکید قانون است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل