بازدید 2756

گواردیولا: بردن رئال مادرید آسان نیست

کد خبر: ۳۹۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶ 23 April 2014
سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان گفت: پیروزی در مقابل تیمی همچون رئال مادرید کار آسانی نخواهد بود و به طور حتم اگر ما فردا (چهارشنبه) در مقابل مادریدی ها در بالاترین سطح فوتبال ظاهر نشویم، پیروز این مسابقه نخواهیم بود.

به گزارش ایرنا، «پپ گواردیولا» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در باره دیدار رفت تیمش در مقابل رئال مادرید اسپانیا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا که چهارشنبه شب در ورزشگاه برنابئو شهر مادرید برگزار خواهد شد، افزود: بازیکنان رئال مادرید بعد از قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و پیروزی در مقابل رقیب دیرینه خود بارسلونا، از روحیه و اعتماد به نفس بسیار بالایی برخودارند.

وی افزود: رئال مادرید در این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا نیز به طور حتم با انگیزه ای بسیار بالا برای کسب عنوان قهرمانی حاضر خواهد شد و ما کار سختی در زمین حریف در پیش خواهیم داشت و جایی برای اشتباه وجود ندارد.

در همین زمینه «کارل هاینس رومنیگه»، رییس هیات رییسه باشگاه بایرن مونیخ آلمان نیز گفت: به طور حتم دیدار نیمه نهایی مقابل رئال مادرید یک بازی سخت و در سطح عالی فوتبال خواهد بود که نه فقط برای آلمان و اروپا بلکه برای علاقه مندان به فوتبال در همه کشورهای جهان جذاب است.

رومنیگه خاطرنشان کرد: این مسابقه بویژه برای گواردیولا که خود یک اسپانیایی است از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نکته مهم برای مونیخی ها این است که سرمربی تیم ما شناخت بسیار خوبی از تیم حریف دارد.

رییس باشگاه بایرن مونیخ با اشاره به دیدارهای ضعیف این تیم در بازی های گذشته از جمله در دیدار رفت مقابل منچستریونایتد و شکست دور از انتظار 3 بر صفر مقابل دورتموند در هفته سی ام بوندس لیگا گفت: لزوما اینگونه نیست که ما حتما بخت اول برای صعود به دیدار فینال باشیم اما بسیار مهم است که ما یکی از دو فینالیست باشیم.

«فیلیپ لام» کاپیتان بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان نیز در خصوص دیدار فردا شب تیمش در مقابل رئال مادرید اسپانیا گفت: هر تیمی که به مرحله نیمه نهایی راه می یابد، فقط یک هدف دارد و آن نیز رسیدن به بازی فینال است.

وی خاطرنشان کرد: ما همه سعی و توان خود را به کار خواهیم بست که برنده دو دیدار رفت و برگشت در مرحله نیمه نهایی بوده 

و به دیدار فینال راه یابیم تا بتوانیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

بایرن مونیخ در صورت صعود به فینال مسابقه های لیگ قهرمانان اروپا، برای سومین سال پیاپی فینالیست این جام معتبر اروپایی خواهد بود.

بایرن مونیخ و رئال مادرید تاکنون 6 بار در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفته اند که رئالی ها فقط یک بار موفق به شکست بایرن مونیخ شده اند.

دیدار اول مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا بین تیم های آتلتیکو مادرید اسپانیا و چلسی انگلستان، امشب (سه شنبه) به میزبانی تیم اسپانیایی برگزار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار